goedmorgend trouwens hier heb je m'n kaartje, ben weer naar de maan schoten, hihihihi niet te doen Heb eitje gisteren gehad, vanochtend bij het aankomen van ventje nog eerst geklust voor hij mocht gaan slapen.Heerllijk zo te ontwaken. Zodadelijk moet m'n zoon voor de eerste maal naar de catechese. Hier heb je de lancering
dit kaartje is mooier dan de vorige hoor zico, gelukkig komt je eitje lekker vroeg, hoef je deze keer niet zolang te wachten, liever 9 mnd natuurlijk
Goedemorgen meiden! Hier uitstel van executie, gisteravond spotting gehad, vanmorgen niks meer en een stijging van 0,1 graad. Groetjes, Astrid
Meiden... mijn hoopvolle kaartje.... mag naar geplaatst worden tussen de zwangerenkaartjes! Ik ben zoooooooooo blij! Dit gevoel gun ik jullie ook allemaal. http://www.fertilityfriend.com/home/109dc0 Mijn test staat in mijn album. Hij was echt vet positief, niks vage streepjes! Die hormonen zitten wel snor dit keer! Dikke knuffel voor jullie allemaal! x Nienke
Ja die 49 dagen waren een hel. Nu heb ik ovu testen gehaald om ze te zoeken en temp heeft niet gelogen he
Gefeliciteerd Nienke! Hier mijn kaartje...wordt weer een maffe deze keer... Ik heb nu al druk op mijn liezen, steken onderin mijn buik en tintelingen in mijn borsten...zeker een eitje wat haast heeft ofzo...
volgens mij heb je je eitje net als ik op vrijdag gehad, heb je geen ovu testen gebruikt. Ik had vroeger een correcte cyclus nu na m'n spiraal heel ander verhaal, deze maand weer een paar daagjes langer waarschijnlijk want op een zwangrschap hoop ik tot maart nog niet op, volgens mij zijn de hormoontjes nog niet 100% inorde, maar we wachten gewoon af
Zico, het zou best kunnen...wel errug vroeg hoor... Maar de laatste 2 cylcli lijk ik steeds een vroeg eitje te hebben, wat dan uiteindelijk toch later blijkt te zijn geweest... Dus het is gewoon weer een vreemd 'Sannie-kaartje' ....
morge dames nou ga het ook maar eens doen dan. ben deze cyclus voor het eerst begonnen met tempen en gaat me goed af heb ik gemerkt....dacht eerst pffff wat wordt niet wat maar het is eigenlijk al een gewoontje geworden. dit is mijn 2e "echte" ronde na mk in sept.(reken de 1e direct na mk maar ff niet mee) nou hier is ie dan
@marianne, het begin is er al weer! Succes met wachten op je eitje, en klussen natuurlijk! @hairdresser, ook jouw beginnetje is er weer! Irritant he als je een lange cyclus hebt. Je eitje krijg je toch nog wel dit jaar? Succes met wachten en klussen! @aly, je kaartje is wel erg mooi! Hopelijk zat er toch een goed zwemmertje bij! @carmen, succes meis met klussen en veel plezier! @zico, jeetje jij gaat ook snel omhoog haha, wel duidelijk in ieder geval! En nu weer lekker klussen @mammairis, jij maakt het spannend! Ik ga voor je duimen! @nienke, gefeliciteerd meis! Wat super, en je voorgevoel was dus juist! Geniet er lekker van @sandraK dat is wel een vroeg eitje haha, succes met klussen! @babyblues, jij hebt ook een mooi kaartje, nog ff afwachten! Hier mijn kaartje voor vandaag. Ik ben ten opzichte van gister 2 tiende gestegen. Het wordt weer spannend! Ik heb ontzettend last van mn borsten, ze lijken echt megagroot (dat heb ik wel vaker voor mn menstruatie) maar verder nog geen krampen of wat dan ook . We wachten weer rustig af.
goeiemorgen roses ziet er goed uit. sorry lees strakjes verder terug, hierbij mijn kaartje; laat die maar komen, weer een lage temp pff.
[quote="roses@mammairis, jij maakt het spannend! Ik ga voor je duimen! [/quote] Dankjewel lieverd, ikzelf snap er nog maar weinig meer van. Maar ja zoals we hier altijd zeggen geen bloed geeft moed. Als woensdag de duivels er nog niet zijn dan ga ik testen, durf het eerder niet echt aan. Groetjes, Astrid
Nienke!...Jeetje wat goed, van harte gefeliciteerd meis! En wat een duidelijke strepen zeg!Super! En nu maar lekker genieten! En nu even mijn kaartje, ik geloof warempel dat er iets gebeurd! Zo hoog is ie nog niet geweest deze maand!...Ik hoop dat het een ei is geweest!