hoi roses, hij zit idd nog boven de lijn, daar heb je wel gelijk in hoor. en ik ga strakkies ook wel testen kopen, voor morgen. ik zit nu 15 dpo dus had gisteren al kunnn testen. maar als ik morgen nog geen gezien heb, denk ik dat ik een test ga wagen
morge meiden Nienke: van harte gefeliciteerd meid, geniet er maar lekker van....... Nies: o meis, ga nu duimen dat ie blijft staan hoor! Mamavaniris: kan de spotting geen innesteling geweest zijn? Ben benieuwd wat je temp. morgen doet..... Alle andere meiden weer heel veel succes in alles stadia waarin jullie verkeren. wij gaan vandaag een kerstboom kopen, een hele grote wel te verstaan! Dit jaar kan het nog, dus moeten we het er ff van nemen! twinny
van harte gefeliciteerd Nienke. Super.... lekker genieten hé... ik heb gisteren broekgluurdag gehad. Noppes nada niets. vanmorgen wel lagere temp gehad, onder mijn cover lijn, maar toch een testje gewaagd. Helaas negatief. Dus óf we krijgen vandaag spotting en morgen 1e ongi dag óf............. ik test over een paar dagen nog een keer
Bij deze ook weer even mijn kaartje van vandaag. Als het goed is heb ik omstreeks gisteravond mijn eisprong gehad (nu namelijk geen buikpijntjes meer die de eisprong aankondigen).... alleen mijn temp was vanmorgen nog niet erg gestegen op het normale tijdstip... kan dat als ie laat op de avond komt? [/url][/img]
Heey meiden, Hier mijn kaartje weer! Heb vandaag een VET positieve ovutest! @Nienke gefeliciteerd meid! @Ingie oooh meid je moet omhoog! @Mamairis Spannend meid! @SAndraK Heel veel klus plezier! @Roses ziet er goed uit meid! Spannend! De klussers heel veel klus plezier! En zet 'm op! Meiden op de wachtbank ik duim voor jullie! Meiden waar de temp aan het dalen is ik blaas heel veel warme lucht naar jullie! Dikke knuff en veel liefs Pearly
effe een vraagje! Heb dus een vet positieve ovutest! Dat betekend dat mijn eitje binnen nu en 24 uur gaat ploppen, toch? Liefs Pearly
Hoi dames, Hier ook mijn kaartje weer. Temp is nog steeds niet omhoog na mijn posi ovutest van afgelopen donderdag. Ja, 0,1 graden van 36.4 graden naar 36.5 graden. Is dit normaal? Kan hij nog omhoog gaan? Of is het deze maand weer verkeken? Snap er niks van. [/url][/img] Groetjes Bianca (MamavanJordy)
hoi hoi hier is mijn kaartje weer er is alleen nog niet veel te zien liefs samantha @nienke gefeliciteerd hoor met je zwangerschap en ik heb de test in je album gezien, maar dat zijn zeker duidelijke streepjes
dit staat er bij matcare in de gebruiksaanwijzing; Deze piek duurt 1-2 dagen, daarna daalt de LH snel naar de normale hoeveelheid. De ovulatie vindt plaats 20-48 uur na de start LH piek. Dit is de meest vruchtbare periode van uw menstruatiecyclus. dus na een posi ovu test en dan 20-48 uur later.
@ Nienke: Gefeliciteerd zeg. En die test is idd vet positief! @ Ingrid: omhoog die temp! @ Roses: dat kaartje ziet er goed uit hoor! @ mammairis: Misschien innesteling dat spotting @ pearly: binnen 20 tot 48 uur is dan je eisprong. Bij mij was het echter zo dat ik op dezelfde dag al eisprong had. Werd nl precies 14 dgn na posi ovutest ongi. @ Sam: ik blaas nog een keer een heleboel warme lucht jouw kant op... En hier mijn tempkaartje..Als mn temp morgen en maandaag hoger is geeft ff op gisteren mn eisprong......Ben benieuwd....
nee, ik ben op van de zenuwen haha. nog geen ongi te bekennen, het enige teken wat ongi kan betekenen is mijn temp maar verder niks
@mama van Jordy, ik heb precies dezelfde vraag, loop ook gelijk op met je qua cyclus. Ik had ook donderdag een posi ovutest en gister en vandaag nega, maar nog niet echt verhoging. Ik vind het soms allemaal lastig hoor, maar gewoon nog ff afwachten denk ik. Groetjes