Temperatuurkaartjes 24-11-2006

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 24 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    spannend roses ! ik zit 13 dagen dpo, nergens last van alleen hoge temp.

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi lieve ladies...
    Er is afgelopen weekend weer veel gekletst...
    Voor de dames die ongi geworden zijn...Dikke knuf

Nou hierbij mijn kaartje...ik durf niets te denken of te hopen, als jullie naar mijn vorige kaartje kijken (zie album) leek het errug hoopvol, net als deze maarre ik wacht het af t/m dag 35 en pas DAARNA ga ik testen (godszijdank heb ik geen zw.testen in huis)

Dikke knuf Silla

3. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Jee Silla met 17 DPO zo een temp ziet er wel heel hooopvol uit vind ik ! Dit zou mt goedkomen toch !

4. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Jeetje dames, wat is het bij veel van jullie ongelooflijk spannend.
    Hier nog niet zo heel erg veel aan de hand...veel krampen en tot mijn grote ongenoegen breken bij mij altijd de duiveltjes door op het moment dat mijn temp nog hoog is....afwachten dus...

Wel is dit de eerste keer dat ik 14 dpo haal, 13 is bij mij standaard, maar geen verhoogde temperatuur :(

5. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Wauw Silla, dat moet wel goed zitten. Ik hoop van harte dat je snel een posi test in handen hebt en dat het dit keer goed blijft gaan! XXX

6. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    @ All...

Ik geloof zelf dat ik mijn ei pas op dag 19 heb gehad ipv dag 13....

7. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Silla, dat kan toch niet anders dan goed nieuws zijn?

8. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    @ Kiki80

Ik hoop het aan de ene kant wel...maar mijn vorige kaartje (okt) die ging ook lekker t/m dag 34 (temp 37.1) en op dag 35 (36.7)..ding dong...stonden de duivels voor de deur!
    Dus je begrijpt dat ik mijn hoop weer ff in de koelkast zet om mezelf niet GEK te maken!

9. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    @ silla He bah, rotduivels....niet te voorspellen dus....maar misschien helpt het als we met z'n allen een beetje warme lucht blazen....

10. Juff

Juff Actief lid

14 okt 2006
    203
    0
    0
    Juffrouw
    Hallo dames,

Ben deze maand begonnen met tempen om meer inzicht te krijgen in mijn cyclus. Maar snap er nog niet echt veel van. FF heeft gisteren een eisprong gevonden op dag 14 maar aangezien mijn temp vanochtend erg is gezakt gaf ie aan toch geen eisprong te kunnen ontdekken. Weten jullie precies hoe het kan dat mijn temp weer gezakt is vandaag. Heb ik mijn eisprong nog niet gehad? Mijn cyclus is rond de 26 dagen.
    Bedankt dames!

11. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg

Hier weer mijn berichtje voor vandaag. Weinig te melden. Nog 5 dagen tot de eisprong.

12. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hallo juf, kan ook zijn dat je een veel vroeger ei hebt gehad of niet, Gewoon blijven door tempen, ben je normaal altijd juist van cyclus?

13. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Goedemorgend avelon.

We hopen op een vruchtbaar 2007 en dat je eerste wonderke zich mag aankondigen

14. Juff

Juff Actief lid

14 okt 2006
    203
    0
    0
    Juffrouw
    Hallo Zico,

Ben nu sinds juni gestopt met de pil en mijn cyclus was nooit langer dan 26 dagen.....

15. Niet meer actief

goeiemorgen deze morgen!
    @Aly:duim duim duim duim duim duim!Wat een mooi kaartje, ik gun het je van harte meis!
    @Roses:ziet er ook zwanger uit, hoog houden he!
    @Silla:Ja, jammer he, als je twijfelt over je eisprong?Ik hoop dat je hem eerder gehad hebt, maar ik denk dat je dat zelf beter in kunt schatten dan FF.Ik duim met je mee hoor!
    @SandraK:die lekkere klodder die je hebt, betekent meestal dat je ei binnen 5 dgn springt!Dus vóór je eisprong!
    @Juffie:Ik zou ook zeggen op dag 14.Misschien heb je vandaag ff een dip en stijgt hij morgen weer de hoogte in...Afwachten dus en voor de zekerheid vandaag nog ff klussen, je weet maar nooit! ;)
    @Zico: is het niet veel te vroeg om nu al zo misselijk te zijn?Is het niet door de spanning van het wachten?Ik hoop het natuurlijk wel voor je dat het raak is!

Ik heb mijn kruis gekregen.Maar ik denk zelf dat ik mijn ei een dag later gehad heb, aangezien die temp hoger is dan hij zou moeten zijn.(Had een heel kort nachtje achter de rug, en was ook 's nachts mijn bed uit geweest en daarna maar zo'n 2 uurtjes geslapen)Ik tempte op de normale tijd, 36.6, maar ik denk dat hij op 36.4 had moeten zitten.
    Wat denken jullie?

16. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    carmen als je dag 13 positieve ovulatie test had dan geeft ff te vroeg aan , maar je temp stijgt nu mooi, dus heb je je ei gehad, succes met het wachten !

17. Niet meer actief

hoi!
    Als ik zelf de temp verander op dag 13, dus naar 36.4, geeft hij nog geen kruis aan.Als ik dan fictief een temp invul voor morgen, krijg ik wel een kruis op dag 13.Ik weet gewoon 100% zeker dat ik hem op dag 13 gehad heb.Maar op dag 12 ziet het er wel beter uit, qua klussen, haha!
    Jammer dat ik niet op dag 12 een ovu.test gedaan heb...Ik heb hem op dag 13 pas gedaan, omdat ik daar zo met mijn temp. aan het knoeien was..Dus voor de zekerheid.

18. Niet meer actief

Goeiemorgen meiden!

Hier mijn kaartje weer, ik begin nu echt hoop te krijgen dat mn ei geweest is 8)

Het ziet er voor veel meiden hoopvol uit zeg!
    Spannend hoor!

Ik duim heel hard en blaas alle kaartjes nog ff omhoog!

19. Niet meer actief

jippie!Zo, dat ziet er voorspoedig uit!

20. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

hallo allemaal,
    hé dat ziet er bij velen hoopvol uit zeg.... ben heel benieuwd! Ik duim ontzettend voor een boel plusjes deze maand!

ik plaats mijn kaartje nog niet. Zit pas op dag 2 van ongi... is nog niet interessant ;)

maar ik heb wel even een vraagje: ik heb al mijn temp kaartjes eens bekeken en ik merk dat mijn ei regelmatig op dag 16 zit. Ik wordt ongesteld op dag 26. Dat is een luteale fase van 10 dagen. Overal lees ik dat een eitje zich nestelt tussen dag 6 en 10. Kan het zijn dat het bij iedere keer net niet lukt?

Hubbie heeft vandaag gesprek bij de uroloog over nieuwe test/check van zijn zwemmertjes. Ik heb hem voor alle zekerheid een print van mijn kaartjes meegegeven, zodat hij die kan voorleggen. Als hij dan deze week de zwemmertjes uiteindelijk afgeeft, dan willen we samen naar de bespreking (ws volgende week of zo)...

Iedereen veel succes vandaag (en bedankt voor alle lieve knuffels vanwege de ongi :D)

Deel Deze Pagina