goeiemorgen! Ik heb net een test gedaan, vet negatief helaas, geen enkel streepje te zien! Had ik ook wel verwacht hoor, omdat ik gisteravond ineens beetje bruin verlies spotte.Maar dat was maar heel weinig, er is niks op mijn inlegkruisje gekomen..Vanmorgen ben ik om 5 uur mijn bed uit geweest, omdat ik erg nodig moest plassen.Toen moest ik echt met een wc papiertje naar binnen om iets te traceren, het zet niet echt door dus.Ik ben weer terug naar bed gegaan en heb om 7u getempt, 37gr. en om 8u 37.1. Zou het heel erg uitmaken dat ik 5 minuutjes mijn bed uit ben geweest, qua temp? Ik heb ook met een miniplasje die test gedaan om 8u.Maar ja, je hebt ook niet meer dan 3 druppeltjes nodig toch? En het blijft toch ochtendurine?(ik heb tussen 5 en 8 niks gedronken of gegeten) Ik ben echt erg, probeer me aan iedere strohalm vast te grijpen Ik zit vandaag wel 14dpo, dus neg is toch gewoon neg?Ondanks mijn vreemde hoge temp?Gatver, waarom zet die ongi niet gewoon meteen door?!
Goede morgen dames, @Mir: Jij ook van harte gefeliciteerd meisje! @Zico: Wat een mooi kaartje! spannend hoor! @Silvia: Dat wachten is vreslijk, ik weet er alles van! Sterkte! @Avalon: Nee, weer een lage temp. Laten we het beste er maar van hopen! @Carmen: Jammer van die nega test, maar het komt toch wel vaker voor dat mensen later pas positief testen? Je kaartje ziet er zo perfect uit! Ik geloof dat beweging wel invloed heeft op je temp. Het is beter om nog niet je bed uit te gaan, maar ja, als het niet anders kan! Voor een keertje toch niet erg?! * Hier is mijn kaartje, weten waarom ik een open rondje krijg vandaag? Is dat omdat ik op een andere tijd heb getempt?
Goedemorgen, @Zico, ik ben heel benieuwd naar je temp van vandaag. Wat een megastijging meid. Vooral houden zo. @Sylvia, en, hoe is je temp vandaag? @Leanne, valt nog niet veel van te zeggen. Lekker klussen op zoek naar je ei! @Avalon, kan ook een innestelingsdip zijn hoor! Laat de moed nog niet zakken meid, alles is nog mogelijk. @Carmen, raar joh. Je temp blijft zo mooi hoog, maar toch zijn er verschijnselen die erop wijzen dat je ongi gaat worden. Afwachten. @Bloemie, ja, dat bolletje is inderdaad omdat je op een ander tijdstip hebt getempt. FF houdt ongeveer een half uur verschil aan met je eerste temptijd. Dus mijn eerste temp had ik om 06.30 uur opgenomen. De rest van de cyclus neemt FF die tijd als gemiddelde, dus alles wat ik na 7 uur of voor 6 uur temp, geeft ie aan in de vorm van een open bolletje. Nou, en hier is mijn kaartje weer. Geen stijging, geen daling. Ik kan er geen chocola van maken. Fijne zondag allemaal. Groetjes, Jaycey
goeiemorgen lieve meiden, even een dagje niet geweest en zie dat het hier goed is gegaan zeg. Joaney en mir, van harte gefeliciteerd joh. geweldig!!!!!!!!!!!! Birgitte, hoe is het nu bij jou, je houd wel de spanning erin hoor carmen, wat balen zeg jaycey, word voor jou ook spannend zeg. en wat leuk dat de sintviering zo geslaagd is zeg. ff lekker genieten. zico, hoog blijven he meid Sylvia, wat een onzekerheid zo he . dat is zo verschrikkellijk hieronder mijn kaartje, ziet er veelbelovend uit, maar ik wacht morgen de gyn wel af. vrijdag daar geweest, en ik had op beter nieuws gerekend er zat geen goed eitje, wel weer tig kleintjes en hij kon ook niet zien dat er 1 gesprongen zou zijn. dus nu bloed laten prikken en moet ik maandag terug en gaat ie weer kijken. zowel de gyn als wij snappen nu niks van de posi ovu test. dus nu hopen dat mijn bloed goed is en dat ik toch een eitje gehad heb, maar dat ie verstopt zit.
Hey Dames, Is het mogelijk dat je een innestelingsdip krijgt op de 11de dag? Ik heb ontzettende krampen in mijn baarmoeder gehad de afgelopen dagen en dacht dat t weleens raak kon zijn omdat ik dat nooit heb voor NOD. Maar vandaag negatief getest en een daling in temperatuur. Heel graag jullie meningen...!
Goedemorgen dames, @Mickey06, helaas kan ik daar geen antwoord op geven, ben zelf ook nog niet zo goed in tempkaarten en momenteel ben ik er erg onzeker over bij mij....een innesteling zou mogelijk misschien denk ik, maar andere dames hier op forum weten er meer over. Nou, mijn temp is wel weer wat omhoog gegaan maar nog niet veel...temp is van 36,7 c naar 36,8 c gegaan...maargoed, hij gaat wel omhoog...dus nu moet ie blijven stijgen hoor...pfff.is wat zeg, ben er echt onzeker over...vanochtend wel weer sex gehad maar dat registreerd ie niet meer, maar dit komt denk ik omdat ik vanaf vandaag geen VIP meer heb... Dus, hij moet nu blijven stijgen...dan voel ik me er weer goed bij Al heb ik ook wel gelezen dat er bij 20 procent vande vrouwen geen stijging plaatst vindt na de eisprong... Toch wil ik graag dat mn temp omhoooog gaat Liefs Sylvia
Goedemorgen dames! @leanne1985, jeetje wat spannend! Nog iets meer dan een half jaartje en dan is je huwelijk al! Succes met de voorbereidingen @avalon, jij gezakt, ik ook weer gezakt! We zouden toch samen omhoog gaan? (en niet samen naar beneden ) hihi @carmen, hey meis balen van je nega test! Misschien heb je gewoon te vroeg getest, wat ik voor je hoop. Maar aan de andere kant heb je wel weer wat ongi-verschijnselen. Pff spannend zeg, ik duim in ieder geval voor je. @bloemie, is daar je eitje al geweest? Op dag 13? Dan zit jij dus nu ook op de wachtbank.. @jaycey, jij blijft weer lekker constant zeg. Nog ff afwachten, ik duim voor je! @sam, jij maakt het ook spannend. Mooi kaartje en een positieve test. Ik hoop voor je dat er een eitje gesprongen is! Ik ga voor je duimen, succes bij de gyn. @mickey, ik weet daar ook niet zoveel van. Succes met afwachten in ieder geval! @sylvia, je bent vandaag in ieder geval al iets aan het stijgen geweest! Succes met wachten meis! Nou hier mijn kaartje. Ik word er niet echt vrolijk van. Zit nou al ietsjes onder de lijn. Weet iemand wat hier aan de hand is? Waarom stijgt mijn temp helemaal niet? Ik ben daar wel benieuwd naar, wat een raar lichaam! Fijne zondag allemaal! Geniet nog maar even van het weekend hihi.
Hier m'n kaartje van vandaag, ben weer naar 37,2 gestegen Ben vandaag een beetje een zware maag, wat misselijk, niet overdreven dat niet. Voor de rest voel ik me perfect ook heb ik onder de oksel een beetje pijn, precies of borsten zijn opgeblazen
Goedemorgen dames, Ik zie hier weer heel wat mooie kaartjes zeg... Menig kaartje beloofd toch wel wat moois. @Sylvia: zolang je temperatuur maar boven de lijn blijft is het prima hoor. Het ziet er goed uit in ieder geval je kaartje... @Mickey06: Heb je al eerder getempt? Het is lastig om iets te zeggen van je kaartje omdat je pas halverwege je cyclus bent begonnen. Ben je allang bezig? Ik heb altijd gelezen dat je een innestelingsdip kunt krijgen ongeveer 5-10 dagen na je eisprong, maar in het meerendeel van de gevallen is er geen sprake van zo'n duidelijke dip hoor. Joaney en Mir: Super gefeliciteerd!!! Geniet er lekker van...! Jaycey: Je kaartje ziet er mooi uit hoor!!! Alle andere meiden (sorry, het zijn er zoveel): veel succes in de wachtkamer! Ik geef mijn kaartje hierbij ook nog een keertje. Het is nog te vroeg om er iets zinnigs van te zeggen. Mijn temp van vrijdag heb ik maar even niet mee laten nemen. We moesten er om 2.15 uur 's nachts uit om mijn ouders naar Schiphol te brengen, dus die temp zegt niet veel. Laat ik nu alleen menen dat mij ei gisteren is geweest... Vreemd... Op zich zou dag 17 wel kloppen met mijn vorige cycli, maar ik wacht het wel af.
Goedemorgen allemaal Nog een geen kaartje van mij, maar ik ga door voor ronde 2 denk ik! Vanmorgen temp toch weer wat gedaald naar 36,7 en wat rood in aantocht... Wij kunnen gewoon lekker door blijven klussen voor een goed doel... op naar een mooi kerstkadootje!
Hoi josien, Ik temp al langer dus weet wel zeker dat mijn ei dag 17 is geweest. Maar je hebt gelijk; ik heb ook nog niet zo'n duidelijke innesteldip gezien...en zo laat...helaas.
Ik dump de mijne ook nog maar eens. Hij ziet er hetzelfde uit als de vorige ronde! Toen was het raak. Ik ben er in ieder geval beroerd genoeg voor. Sinds Woensdag erg misselijk. Maagzuur. Ik blijf aan het oprispen..heerlijk met dat maagzuur. Sinds gisteren een drukkend gevoel in de lies. Begon erg pijnlijk maar is nu minder. En mijn (.) (.)... Afwachten. Als het maar geen buikgriep is. [-o< [-o< [-o<
Hey Dames, Ineens staat er een baluw kruis in mijn kaartje weet iemand misschien wat dat betekend? Had eerst een rode...
Hey Katootje, Ik heb inderdaad voor de 'advanced' optie gekozen omdat ik voor mijn ei niet heb getempt. Lijkt me alleen sterk dat ik zo laat mijn ei heb gehad. In ieder geval bedankt voor je antwoord...Succes jij!
Nou Zico, dat kun je bij jou zeker wel zeggen... wat een raket zeg. Ik heb nooit zo'n mooie enorme stijging gezien op een temp-kaartje als bij jou... Pffiehhhh en hoog houden dan! @Katootje, Ziet er mooi uit je kaartje... Ook voor jou wat warme lucht: pfffffffff!
ik snap er niks meer van. ben inmiddels op 3 dpo maar ik krijg van FF geen kruis (ook niet als ik fixtief een temp morgen invul). zie hier: en nog een vraag: kan een verkoudheid je temp beinvloeden? mijn neus zit mega dicht.