Yep! Gister en eergisteren 2 VET positieve ovutesten! En vandaag geen 2e streepje te zien! Ben benieuwd wat de temp gaat doen vanaf nu! Liefs Pearly
hi marloes ja ik heb het gelezen maar op de pagina zelf kom ik er toch niet helemaal uit! grtjs dorri
Hallo meiden, Silla, roses en Aly jullie kaartjes zien er veelbelovend uit! Spannend hoor. Hieronder weer mn tempkaartje. Ff geeft nu op vrijdag een kruis. Olé. Maar gisteren kreeg ik ineens steken rechts, echt ovulatiepijn, ook had ik draderig slijm dus nu ga ik twijfelen of gsiteren niet mn ei was.... Nou ja we zien t wel weer.....
http://img146.imageshack.us/img146/1184 ... tjeha8.png dit is dus mijn kaartje! ben pas een paar dagen aan het tempen, had op 30 nov m,n ei'tje, wat vinden jullie ervaren tempers ervan? over 4 dagen testen! grtjs dorri
Kan niet zo veel wijs worden uit jouw kaartje Dorri. Ben je pas op dag 21 begonnen met tempen? Zo ja waarom zo laat pas. Wie weet is je ei al wel geweest...
Oh ik zie het al je bent pas na je ei begonnen met tempen. Dat heeft weinig zin. ZO is er niks van je tempkaartje te zeggen. Altijd bij het begin van je cyclus met tempen beginnen. Dus 1ste dag van ongi. Zo is er niks over je temperatuur te zeggen.......
dames dank jullie wel voor het meeleven ! ik heb last van mijn rug en vaker honger. ik ben 1 keer eerder 2 dagen later ongi geworden, toen temp. ik niet dus weet ik niet wat mijn temp. toen deed. ik hoop dat mijn temp lekker hoog blijft
@ hanna en catootje! haha , tja ik ben net nieuw met het tempen hoor en i.d.d pas net een aantal dagen bezig... maar ik ga gewoon stug door als er al iets van te zeggen valt dan hoor ik dat de volgende keer wel weer, toch?! i.i.g. bedankt voor jullie reactie! grtjs dorri
Hier is het nog steeds spannend na het beetje bloed en bruinverlies van vandaag.... net voor de zekerheid nog maar even aan de klus geweest... je weet het nooit! Toen nog een heel klein beetje verdund bruin te vinden maar niet schokkend.... Hopelijk gaat mijn temp morgen netjes omhoog... ben nu toch wel wat onzeker over mijn stomme lijf.... wel of geen ei?
Spannend brigitte! EN een ovulatiebloeding kan zeker! Ik twijfel ook of mn eitje nu vrijdag of zondag was. FF geeft vrijdag aan maar ik had gister echt ovulatiesteekjes, rechts. We wachte maar weer af..........!
Mn temp was wel hoog..... Maar ook van dat draadjesslijm. Daarom ging ik twijfelen. Mn tempkaartje staat op de vorige pagina........
@Hannah: wat betreft temp lijkt het inderdaad wel of je je eitje al gehad hebt vrijdag.... even afwachten wat ie morgen gaat doen.. als ie hoog blijft moet het wel vrijdag zijn geweest....
bedankt voor jullie antwoorden! Ik vind het nu ook wel spannend worden Ik had vandaag broekgluurdag... Had wel de ongi krampen, maar steeds niets te zien... Ik heb alleen geen testen meer in huis, dus die moet ik ff bestellen, doe ik vanavond wel eventjes. Ik lees jullie vanavond ook nog even bij, moet zo weer weg..
hier even snel mijn kaartje. Ik ben een klein beetje omhoog... nu hopen dat het doorzet dan ben ik weer wat zekerder over die eisprong.... nu nog niet helemaal overtuigd (gisteravond was mijn temp wel ineens 0,5 graden hoger dan de hele afgelopen week dus heb wel goede hoop) Bloed lijkt hier weer weg... hopelijk blijft het nu weg [/url][/img]