Temperatuurkaartjes 24-11-2006

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 24 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Goedemorgen dames!

Nou laat goede voor mij maar weg!
    DIT IS ECHT DE LAATSTE RONDE DAT IK TEMPERATUUR! Ik wordt er zooooooooooo onzeker van!

Mijn (stippelkruis) is verplaatst van dag 13 naar dag 20 nou en ALS DAT ECHT ZO IS ben ik dus niet zwanger !
    Ik heb het de laatste dagen al moeilijk...(vanweg mijn MK's, de 1st komende bevaldatum 17/01/07 die eraan komt)!
    nou ja hier is mijn kaartje!

2. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Pearly en Aly, die kaartjes van jullie zien er toch veelbelovend uit hoor....weet dat je wel vaker voor de gek bent gehouden Pearly, maar het blijft een mooi kaartje. Het resultaat zeg ik nog niets over ;)

Nou de mijne heeft het nog steeds niet opgegeven. Vandaag dus het record van gisteren gebroken...15dpo! En weg is de vrij regelmatige cyclus. Veel stress gehad deze maand....misschien is dat de verklaring.

http://img225.imageshack.us/img225/7821/untitledyi9.png (plaatje is te groot?!?)

liefs Kiki

3. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Brigitte...lijkt er inderdaad op dat ie gesprongen is!

Silla..wel eens zo'n lange cyclus gehad dan?

4. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    silla als ik naar je andere kaartjes kijk is er nog hoop hoor !
    kiki jij zit ook nog lekker hoog !

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    @ Kiki80
    Ja hoor! Vorige maand had ik mijn ei op dag 21!
    En (toen ik net gestopt was met de pil) eens 45 dagen!
    Na mijn 1ste MK werd mijn cyclus echt regelmatig...
    Na mijn 2e MK is het weer " natte vingerwerk" en dus geen pijl op te trekken. Het lijkt wel of ik weer terug ben bij af...en 20/12/2006 is het een jaar geleden dat ik mijn laatste pil geslikt heb...

6. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Yep, maar met deze temp wordt ik ook altijd ongi...dus eigenlijk wil ik nog wat hoger of de duiveltjes op bezoek!

7. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    @ Aly,
    Zou je denken?! Ik heb het helemaal niet meer moet ik zeggen. Ik had zooooooooo gehoopt dat ik deze maand nog zwanger zou raken maar nu zakt de moed mega in mijn schoenen....

8. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hier men kaartje van vandaag

ben weer bergen aan het bouwen

9. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    silla na dag 35 gaat je temp pas wat zeggen.
    kaartje 1 in je album ga je na dag 34 dalen, die daling zegt dat je ongi word.
    kaartje 2 na dag 35 ga je omhoog en test je positief.
    nog even vohouden !

10. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    @ Aly...
    Hmmmmmmmm jij bent dus een Temp.expert ;)
    Best fijn! Zo had ik het nog niet bekeken echt, wel had ik idd in mijn achterhoofd gehouden dat ik op dag 35 moest wachten hihihihihi
    Je hebt enigzinds mijn dag weer een beetje goed gemaakt!

Enne jou kaartje...hmmmmmmmm ziet er zeer goed uit. Ik zie dat je al in ronde 31 zit....Mijn kerstwens voor jou is dat je zwanger bent!
    Dikke knuf Silla

11. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Kiki80
    Dat hoop ik inderdaad.... dan is het wel met wat hobbeltjes gegaan deze maand maar dan kan ik in ieder geval weer voor minimaal 14 dagen op de wachtbank.... ;)

12. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Goedemorgen dames,
    hier mijn kaartje, ik ben gezakt :( Ik denk dat de duivels er aan komen, hoewel ik nog geen last heb....

13. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Goedemorgen Temp-dames,

Hier weer mijn kaartje voor vandaag. Ovulatietest is nog geheel negatief, dus er is nog niets in aantocht. :)

Sterkte weer aan alle broekglurende dames. En alle klussers, veel plezier.

14. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Hier mijn kaartje weer. Vanmorgen was mijn temp. met 0.4 graden gestegen ten opzichte van gisteren. Temp. was nu 36.6 graden. Zou mijn eitje dan gisteren zijn geweest? En hoe kan ik dat dadelijk aan ff gaan merken? Weet dat je een rode lijn moet krijgen, maar wanneer krijg je dat? Vind dat ik maar een rare curve heb of niet?

[​IMG][/url][/img]

Groetjes Bianca (MamavanJordy)

15. Niet meer actief

MamavanJordy...als je temp tenminste 3 dagen hoger is dan voorheen dan krijg je je kruis.Dus als je temp nu nog 3 dagen hoger word dan na die 19e dag dan krijg je je kruis!

16. dorri

dorri Bekend lid

20 sep 2006
    916
    0
    0

17. Niet meer actief

Hierbij mij kaartje weer....

18. Niet meer actief

goeiemorgen!
    @Aly:ziet er goed uit!Wanneer ga je testen?
    @Silla:Ik kan me goed voorstellen dat je baalt zeg, vooral omdat hij hem pas nu verzet(dat kruis).Maar goed, je wist het ergens wel...En ik ben het met Ally eens dat je er nu nog niks over kunt zeggen. Het kan dus nog alle kanten op.Ik vind het erg slim dat je met tempen stopt, want ik werd er ook helemaal gestressed van..
    @Roses:vrees ook dat het game-over is, meid! :cry: Hier heb je warme lucht, omhoog die temp!PPPPPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFF!
    @Zico:hoog houden nu!PPPPFFFFF!
    @Nies:Ziet er goed uit!Op de wachtbank zou ik zeggen!
    Hier nog ff mijn kaartje, heb vandaag voor de laatste keer getempt en voíla: hij verzet mijn eisprong van dag 12 naar dag 13, precies zoals ik dacht!Enige nadeel is dat op dag 12 het kluswerk :oops: er beter uitziet....

Zo, nu ga ik ook lekker relaxen, geen thermo stress meer(voor zolang als ik het volhou natuurlijk, haha!)

19. Niet meer actief

Haai Carmen..

Hee jouw kaartje ziet er ook prachtig uit meis! ;)
    Had zelf even de verkeerde geplaatst net... :(
    Temp was een 10e gezakt...is dat heel erg?

20. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Dames even advies...zal ik een testje doen, puur omdat ik nu toch een beetje begin te twijfelen. Mijn temp is op 'normaal' niveau dus eigenlijk is er geen reden. Verspilling van geld?
    liefs Kiki

Deel Deze Pagina