Temperatuurkaartjes 24-11-2006

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 24 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hehe...Kiek...ik vroeg me al wanneer je ging testen! ;)
    Kan toch best nu?

2. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Maar heb nergens last van, behalve de usual 'here we come, the devils' kwaaltjes. Ben niet zo'n tester, maar op de een of andere manier kan ik het deze keer niet van me afzetten...denk dat ik er straks maar eentje ga kopen.

Thanx nies

3. Niet meer actief

@Kiki:Als ik 3dagen overtijd zou zijn, had ik meteen getest.Heel jammer dan van het geld, maar beter voor je gemoedsrust,haha!
    @Nies: maakt niet veel uit hoor, mijn temp. schommelt ook vaak!

4. Niet meer actief

Kan dus nog alle kanten op!Veel vrouwen die zwanger zijn denken ook dat hun ongi eraan zit te komen!

5. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    heb nog even op FF geprutst... als mijn temp morgen en overmorgen hetzelfde blijft als vandaag dan krijg ik al een mooi rood kruis op gisteren..... (met stijging alleen nog maar beter natuurlijk) heb weer wat goede hoop dat ik daadwerkelijk op de wachtbank plaats mag nemen...

En flink geklust dus misschien nog net voor het eind van het jaar een mooie test in handen.... ;) Maar ga er nu nog vanuit dat ik gewoon ongi ga worden na de kerst

6. Niet meer actief

Thanx Carmen!... ;)

Kiek , gewoon lekker testen meis!...Drie dagen overtijd is toch mooi!...En net wat Carmen zegt...veel meiden hebben die verschijnselen ook als ze zwanger zijn...het ongie gevoel.

Brigitte...ik duim voor je meis...hopelijk is je temp morgen omhoog!

7. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Brigitte...je weet het nooit...dat is eigenlijk het mooie eraan. Al die hoop en traantjes en misschien wel vervulde dromen!

8. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Kiki: ik ga er nog niet vanuit dat het raak is deze maand.. we hebben wel flink ons best gedaan dus daar zal het niet aan liggen... Maar om de een of andere reden heb ik het gevoel dat 3 keer scheepsrecht zal zijn en dat is volgende maand.....

we zien het wel deze maand... ben al blij als ik een eitje heb gehad en een wat regelmatige cyclus.... dat is mijn doel voor deze maand in ieder geval

9. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    silla ik ben geen temp expert maar jij kunt jou kaartje alleen vergelijken met jou eigen kaartje.hoe zet jij je vorige kaartjes in je album, ik krijg hem niet in mijn album.

carmen ik heb nog geen echte zwanger schaps kwaaltjes, dus ik durf nog niet te testen. alleen mijn temp en geen bloed zegt dat ik zwanger kan zijn.

kiki als jij wilt testen moet je testen !

10. Pamela

Pamela Actief lid

20 nov 2006
    125
    0
    0
    Kinderverzorgster (onthaalmoeder)
    Overijse
    Hallo,

Kan ik er ook nog bij? Ik heb jullie advies nodig. Wij beginnen aan ronde 10 voor ons tweede kindje en we hebben deze maand elke 2 dagen geklust. Gisteren heeft mijn HA voorgesteld om eens te temperaturen. Maar ik heb dit nog nooit gedaan, laat staan over gehoord tot ik op dit forum kwam. :oops: :oops: :oops:

Kunnen jullie mij helpen? [-o<

Hoe gaat dit in zijn werk?
    Waar moet ik op letten?
    Hoelang moet ik dit doen?
    Hoeveel tijd neemt dit in beslag?

Ik weet dat ik nogal veel vraag, maar ik ben een beginnelinkske. :(
    Ik vond het eigenlijk een beetje genant om dit aan de huisarts te vragen, want er was ook een stagiaire bij en hij kwam eigenlijk voor onze ruben en niet voor mij.

PLEASE HELP ME!

11. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Hoi Pamela,
    Ten eerste: Welkom hier! :) ;)

Op de eerste bladzijde van dit topic staat uitgebreid beschreven hoe het temperaturen in zn werk gaat. Lees dat eens rustig door, het is allemaal heel duidelijk!

Met vragen kun je uiteraard terecht hier, succes! :D

12. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    roses wat doe je nu, dat is niet de afspraak. ik duim voor je dat je temp morgen weer stijgt !

13. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    haha sorry aly :oops:
    Ik hoop ook dat ik morgen weer omhoog ga!

14. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Roses: en wanneer heb je deze maand je ei gehad? Ik duim voor je dat je morgen weer omhoog gaat... pffffffffffffff wat warme lucht jouw kant op

15. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Deze maand heb ik hem gehad op dag 30 (27 nov).. zit nu dus 15 dpo

16. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Ik had mijn vorige cyclus pas ongi op dpo 18.. maar hoop voor je dat het bij jou wel de goede kant opgaat en dat je 9 maanden niet ongi wordt... Maar wat een lange cycli heb je zeg....

17. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    oke...twee dikke strepen...kan er niets anders van maken dan zwanger...tril tril tril

18. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    GEFELICITEERD kiki en geniet ervan !

19. Niet meer actief

Wauwwwwwwwwwwwwwwww....wat goed zeg!
    Van harte gefeliciteerd wijffie!

20. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Ja dat is dus ook zo in ene.... Voor ik aan de pil ging altijd 28 dagen. En nu dus heel onregelmatig.... ik hoop dat die 28 dagen gauw weer komen, want dan heb ik zo ongeveer 2 keer zoveel kans...... Nu moet ik al bijna een maand wachten op mijn eitje :confused: :rolleyes:

Deel Deze Pagina