hoi aly joepie: jij ook van harte gefeliciteerd en wat leuk.......krijg je een olifantje? hihih, grapje! Je banner klopt niet helemaal......... geniet maar lekker meid twinny
Whaaaaaaaaaaaaaaaa ALY... Mijn kerstwens voor jou is uitgekomen! Alleen nog ff je banner aanpassen Dikke knuffel Silla
dank jullie wel dames, ik kan alleen maar janken. ik hoop dat ik vanmiddag mijn moeder gewoon kan bellen. eigenlijk is het nu de tweede keer gelijk raak, dit is de tweede keer dat we incemineren.
Aly, yesyeysyesyeyseyysyeysyeysyesyesyesyes Je bent zwanger. Jiepie.......... gefeliciteerd meis de sint is je niet vergeten
joehoeeeeeeeee!GEFELICITEERD ALY!YESSSSSSSSSSSSS! EN HOE VOEL JE JE, AL EEN BEETJE ZWANGER OF NERGENS LAST VAN?!
Wow, wat een fantastische dag is dit. Gefeliciteerd Aly, wat een mooi berichtje zeg. Ik wens jou ook een superzwangerschap toe. Je hebt er lang op moeten wachten, maar eindelijk is het dan zover. =D> \/ =D> \/
dan gaan we wel ff off topic, omdat ik de vorige keer een missed abortion gehad heb en we er dus bij de echo achter kwamen dat beeb niet meer leefde...