Alle ++++ gefeliciteerd! Dat er deze maand nog maar veel meer mogen volgen! Hier toch nog een klein beetje rose afscheiding maar zal nog wel van eitje komen... of misschien van het fanatieke klussen .... maar heb goede hoop dat het eitje geweest is en dat we weer aan het wachten kunnen beginnen......
dank jullie wel meiden ik ben aly niet ik ben de man van aly we zijn ontzettend blij tranen van vreugde net nog even voor het nieuwe jaar ik toost voor de meiden die ook zwanger zijn geworden en voor de andere meiden jullie komen vanzelf volhouden dan komt het goed groetjes robert
Robbert ook gefeliciteerd! Ik vind het zo leuk. Ik schrijf niet zoveel in deze topic maar ik lees wel dagelijks mee. Het is jullie van harte gegund!
Aly (en Robert ) van Harte! Super voor jullie, echt een cadeautje lijkt me zo. Kiki , Super meid van harte gefeliciteerd! Liefs Mirre
Robert, jij natuurlijk ook van harte gefeliciteerd... en dat geldt natuurlijk ook voor vriend/man van kiki! Geniet er nu maar lekker van......
Goedemorgen allemaal, nou het kan bijna niet anders dan dat ik vandaag (of morgen) ongesteld wordt.... mijn temp is weer aardig gezakt. Het is nou ook wel weer leuk geweest... zit al op dag 46 van mn cyclus, ik wil gewoon graag door naar de volgende ronde! hopelijk is die een stuk korter!
Alle zwangeren plus aanhang...van harte gefeliciteerd! En lieve overblijfsters....ik hoop het ook zo enorm voor ons! Ik duim alvast...
zo eerste week weer voorbij. en weer me temp naar 36.6 wel makkelijk . alle meiden die een positive test hebben ... gefeliciteerd. wachters en klussers veel succes. en die ongi zijn geworden... dame.... xxx
Mijn kaartje voor vandaag. Nog geen eisprong in aantocht. Wel een mooi regelmatig kaartje. Is ook voor het eerst. Fijne dag weer vandaag, dames.
Hoi meiden, Hier ook weer mijn kaartje. Temp. was vanmorgen 0,1 graad gestegen naar 36.7. Heb al wat zitten frotten met FF en als mijn temp morgen nog omhoog gaat of hetzelfde blijft dan heb ik op 11 december mijn eisprong gehad. Dus nu maar afwachten he. Als ik dan vanaf 11 december 14 dagen verder tel dan zou mijn NOD op 25 december vallen. Ik had zelf uitgerekend 26 december (mijn gemiddelde cyclus wordt dan 31 dagen als ik kijk naar de afgelopen maanden) dus ik hou dat ook maar aan dan. Moet je temp. eigenliijk rond de 37 graden zitten of hoger om zwanger te zijn? [/url][/img] Duim voor alle meiden. Groetjes Bianca (MamavanJordy)
Hier weer mijn kaartje voor vandaag.. mijn temp is omhoog dus grote kans dat mijn eitje inderdaad maandag geweest is..... [/url][/img] Alleen gistermiddag nog roze slijm en gisteravond ineens bij grote boodschap weer wat bloed en bruine rommel (misschien toch door het fanatieke klussen een adertje geknapt die dan open gaat?)... maakt me wel wat onzeker
goede morgen meiden Robert: jij natuurlijk ook van harte gefeliciteerd..... Zag inderdaad een paar eisprongen voorbij komen op de kaartjes, die meiden heel veel succes op de wachtbank. Nies: yep meid, tis een feit nu, je zit op de wachtbank en helemaal mooi ook, want tis lekker hoog. Nu volhouden meid........ ALle andere wachters op ei of positieve test natuurlijk ook weer heel veel succes. Hier gaat alles goed, vanmorgen sprong de knoop van me broek, denk dat ik toch maar een maatje groter aan moet gaan doen, hihi.......verder weinig last van kwaaltjes, dat ik ook wel prettig! Twinny
Ook van mij weer een kaartje. De inseminatie is een feit. Dus aftellen en wachten maar weer. Als het deze keer raak zou zijn heeft mijn hubbie wel een mooi verjaardagskado. De positieve test. En ik ook op mijn verjaardag...de beeb zelf. Lijkt me geweldig. Eerst maar weer wachten..
Gelefeliciteerd Aly! Het is je gegund en het wachten heeft uiteindelijk z'n vruchten afgeworpen! Nies en Zico: ziet er goed uit! Katootje: wat super zou dat zijn! Ik duim!