Temperatuurkaartjes 24-11-2006

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 24 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Katootje, de duimpjes op de vorige pagina zijn dubbel en dwars voor jou! :D

2. Niet meer actief

Dank je wel Zico en Me2 !...Ben dr ook heel blij mee ;)

3. Jen109

Jen109 Lid

25 nov 2006
    15
    0
    0
    Hoi hoi hier ben ik weer eventjes, ik heb een vraagje;
    vanochtend had ik veel vroeger dan normaal een temp van 36.9 een half uur later 36.8 en een uur later 37.2 toen 2 uur later 36.9 wat moet ik nu aanhouden iemand advies?

Iedereen die zwanger is hartelijk :) gefeliciteerd!

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Jen , je moet altijd je eerste temp aanhouden. Later tempen heeft geen zin meer omdat je dan al heb "bewogen", al was het maar woelend in bed. Neem altijd de temp na je langste slaap.

5. Germaine

Germaine Lid

4 okt 2006
    25
    0
    0
    Pedagogisch medewerker B
    Hoi

Als eerste wil ik alle dames die zwanger zijn van harte felicteren!

Ik zelf ben nu bezig aan mijn 3e clomidkuur. Vandaag haf ik ongi moeten worden, maar er zijn nog geen tekens. Ik heb geen buikpijn en geen bruine afscheiding (welk ik beiden normaal wel heb) tot 2 dagen geleden had ik wel 2 dagen last van lichtroze tot donkerbruine afscheiding, maar deze is helemaal verdwenen.
    Verder ligt mijn temperatuur nog steeds boven de 36.9..terwijl ik de vorige 2 cycli 36.8 en 36.6 had.
    Aangezien je mag testen vanaf de dag dat je ongi moet worden, heb ik vanochtend een test gehaald en gedaan. Helaas negatief. Vandaag is het dag 28. Mijn vorige cyclus duurde 29 dagen...
    bestaat de kans dat ik de test te vroeg heb gedaan? Zelf had ik een sterk gevoel dat ik zwanger was..niet dat ik ofzo was..maar gewoon...

Groetjes Germaine

6. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Alle zwangeren dames: gefeliciteerd! Goed nieuws zeg!
    Ik ben alweer paar daagjes niet online geweest..ik had er ff niet zo'n zin in na ongi gehad te hebben..
    Ongi is helemaal weg nu dus dan voel ik me meteen wat beter: op naar nieuwe ronde!
    Ik ben wel heel benieuwd wanneer ik mn ei ga krijgen ik hoop nl op een kortere cycus die ik ook voor mk had, nl 30 dagen...was afgelopen keer 34 dagen en daarvoor 37 dagen dus hij is al korter geworden na mk gelukkig.
    Dus ik gebruik persona en ovutesten....
    1 januari zou mn nod zijn bij cylcus van 34 dagen..
    Duurt nog zo lang!
    Mijn templijst is nu nog niet zo interessant, zit pas op dag 7 dus nog niet veel bijzonders...

Liefs

Sylvia

7. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Heey meiden,

Hier mijn kaartje weer!
    Pffff waarom gaat die temp niet stijgen?
    Snap niks meer van die temp deze maand!

Liefs Pearly

8. Jen109

Jen109 Lid

25 nov 2006
    15
    0
    0
    THX Me2.

Hierbij mijn kaartje, hij verschilt erg van die van vorige keer (veel ups en downs) dus afwachten maar :D

9. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ha Sylvia! Miste je al hier! Ik zit ok weer op cyclus dag 7 dus van mij ook nog geen kaartje. Mijn NOD is 3 januari met een cyclus van 27 dagen...hoe kan die van jouw met een cycls van 34 dagen dan op 1 januari zijn? Bedoel je niet 10 januari?

Pearly: gebrijp er ook niet veel van, je temp zou nu omhoog moeten...wellicht morgen?

10. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    He Pearly, kan je ei op dag 18 zijn geweest?

11. Sheila82

Hey ME2!

Ja, ik ben er weer !
    Oeps, was foutje ja! Ik bedoel 11 januari, ik was een 1 vergeten!
    Duurt echt nog lang! Ik ben er wel iets minder mee bezig, met zwanger willen worden..maar dat valt echt niet mee!
    Ik houd mn templijst wel goed bij, vind dat wel prettig werken.

Dus op naar mn ei...pfff...pas dag 21 misschien of eerder als mn cyclus korter is! Ik hoop het heel erg.

Liefs Sylvia

12. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Hoop het ook voor je Sylvia. Ik heb "gelukkig" een korte cyclus. Mijn ei komt altijd op dag 15 of 16 en dus in mijn luteale fase maar 11 dagen. Ik weet dus wel snel de uitslag zeg maar...
    Ik probeer er ook minder mee bezig te zijn, maar ja, na die miskraam dan heb je er aan geroken he en dan wil je het liefst meteen weer z\wanger zijn!

13. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Pearly: dat is raar; FF gaf gisteren toch een kruis op dag 18 of niet? Maar even zien wat je temp morgen doet maar hij moet wel omhoog! Pffffffffff ik ga even wat warme lucht jouw kant opblazen

14. Sheila82

Ik word 13 dagen na mn ei ongi, s avonds. Dus als ik op de 14 e dag na mn ei niet ongi word en mn temp is nog hoog dan wordt het spannend!

maar idd, als je al een keer zwanger bent geweest en het is missgegaan wil je zo snel mogelijk weer zwanger zijn.
    Alleen kan ik het me niet meer voorstellen hoe het is, zwanger zijn! Ik heb ook zo´n zin in om de blijdschap weer te voelen...de spanning van de test...en dan 2streepjes zien! Nouja...hoop dat we dat snel weer mee mogen maken!

Liefs

Sylvia

15. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Ja dat dacht ik in eerste instantie ook! Maar ja dan is het raar van die 2 VET positieve ovutesten! Vind het zowiezo een rare maand!
    Had eerst op woensdag dag 15 heel veel rekbaar doorzichtig slijm daarna niks meer gezien! Daarna op dag 18 een lage temp! En dan op dag 20 en 21 vet positieve ovutesten! Pff wanneer is mijn eitje nou geweest?
    Wat is het meest vertrouwde de temp, ovutest of het vele rekbare slijm?
    Pff wat een onzekerheid!

Liefs Pearly

16. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Hallo meiden!

@ Germaine spannend voor jou zeg.

@ Pearly omhoog die temp........Blaaas ff wat warme lucht jouw kant op.

Had ik eerst een gewoon kruis, nu heeft FF me een stippel kruis gegeven. Dat komt omdat ik na mn ei ook nog eggwhite afscheiding had.
    Zelf twijfel ik ook omdat ik zondag ovulatiepijn had en ook dus die afscheiding.........Nou ja we zien het wel........

Syl meissie ik heb je gemist! Fijn dat het weer beter gaat en de duimen gaan weer jouw kant op!

Kan mn tempkaartje ff niet plaatsen want ben bij mn ouders.........

17. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ik ken de twijfel Pearly.........
    Volgens temp op vrijdag mn ei gehad.
    Maar zondag en maandag van dat slijm en zondag ook ovulatiepijn.......
    Dus bij mij ook twijfel. Heb wel goed geklust voor beide dagen maar goed...
    We zien het wel!

Jij ook succes!

18. Sheila82

Hey hannah, meis! Fijn om je ook weer te zien hier!Ik ben weer terug van weggeweest, weer op naar een nieuwe ronde.
    Voor jou komt de spannende tijd er weer aan!
    Op hoeveel dpo zit je nú.
    Je houdt ons wel op de hoogte he meis!

Knuf,

Syl

19. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Tuurlijk hou ik iedereen op de hoogte!
    Als ik van vrijdag uitga dan zit ik vandaag op 5 dpo en als het zondag zou zijn op 3dpo.............
    Heb steeds het gevoel of ik ongi moet worden nu......STrakke buik.....
    Maar goed dat kan dus niet........
    Het wordt weer spannend...

Silla meisje hoe ie het met je?

20. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    Ik denk dat ik binnenkort ongi wordt. Kaartje ziet er namelijk niet hoopgevend uit...Of misschien morgen een hogere temp?

Liefs Bregt

Deel Deze Pagina