Temperatuurkaartjes 24-11-2006

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 24 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Kan ook nog een nesteldip zijn in je temperatuur.
    Maar je temp moet dan wel weer omhoog gaan.........
    Ik blaas even wat warme lucht jouw kant op.........

2. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    Laten we dan maar hopen dat het een nesteldipje is.. :) En dan maar hopen dat mijn temp morgen vroeg omhoog gaat... He..wat een warm windje hier opeens.... ;)

Liefs Bregt

3. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Bregt, het is nog veel te vroeg om iets over je temp te zeggen. je zit pas 6 dpo. Pas als hij aan het einde van je cyclus omlaag gaat kan dat betekenen dat de duivels komen!

4. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    Maar ik zit aan het einde van mijn cyclus

5. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Bregt: dan staat je FF kruis waarschijnlijk verkeerd......ik ben benieuwd en duim voor je!

6. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Goedenavond allemaal,
    ik heb de hele dag broekgluurdag gehad, maar nog geen spoortje te bekennen van mn ongi...... het duurt nu toch wel écht heel lang.....

7. Niet meer actief

Spannend meis, ondanks je temp!

8. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Nou daar komen de :evil: :evil:
    Heb nu een klein beetje rood verlies. Is dit nu dan dag 1 van mijn cyclus? Of is dat morgen? pfff ben stiekem nu wel blij hoor, eindelijk door naar de volgende rond na 46 dagen..... ;)

9. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    pff maar toch ook een beetje balen meid........
    Maar volgens mij moet je de 1ste dag van je ongi rekenen als het echt doorzet......
    Dus misschien dan morgen idd.

10. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he roses ja is lang wachten he met zo'n cyclus ik heb er ook 1 gehad van 49 dagen. Niet te doen, kwam precies geen einde aan. Nu ik die vele zwangeren zie wordt ik zenuwachtig. Ik wil ook een buikie...... :cry: maar moet nog wachten.

11. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    hier mijn kaartje. nog niet veel bijzonders.
    fijne dag allemaal.

12. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    goedemorgend,

hier m'n kaartje van vandaag, het wordt een tafelberg.....

13. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi dames,

Hier is mijn curve weer. Mijn temp. was vanmorgen weer gestegen en nu geeft FF afgelopen maandag (11 december) mijn eisprong aan. Er staat trouwens bij dat ik pas op 30 december volgens hun kan testen, dat is 18 dagen verder. Waarom is dat? Ook staat er dat bovenaan dat mijn VIP trail expirex nu na 9 dagen verloopt. Dan kan ik ergens opklikken. Wat houdt dat in, want dan is mijn cyclus nog niet klaar als hij verloopt. Ben ik dan alles kwijt? En er staan nu gele vlakjes bij de dagen onderaan, wat houdt dit in? Sorry voor alle vragen.

[​IMG][/url][/img]

Groetjes Bianca (MamavanJordy)

14. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    ik zou het echt niet weten.
    ik ben geen vip.
    misschien je kaartje opslaan en dan later weer opnieuw invullen bij de gewone en geen vip?

15. Niet meer actief

Hoi Bianca!
    Ze nemen een 'veilige'marge aan omdat je voor het eerst op die site je temps. doorgeeft.Als je een paar rondes daar tempt, mits je een VIP abonnement neemt, kunnen ze kijken wat je lutheale fase gemiddeld is.
    Maar als jij zelf weet hoelang je cycli gemiddeld zijn, kun je zelf bepalen wanneer je gaat testen.(ik zelf ga altijd uit van de langste cyclus van de afgelopen 6 maanden )

@Roses: toch is het balen meid!Maar nu kun je iig weer door voor een nieuwe kans..succes meis!
    @Zico: Je blijft mooi hoog zitten he?Maar het wordt pas over een week spannend hoor!Ik duim voor je!

Hier al 2 dgn niet meer getempt en ik ben toch een beetje gespannen hoe sneller mijn NOD nadert...
    Ik probeer gewoon ervan uit te gaan dat het toch niet raak is, maar toch blijft het spannend!

16. Niet meer actief

ps Bianca, dat je VIP verloopt geeft niet hoor, je gaat gewoon automatisch verder.Maar dan zonder alle handige poespas.Je kunt wel VIP blijven maar dan moet je ervoor betalen.(beetje onzin vind ik zelf)
    Ik vind het belangrijkte van FF dat ze je eisprong kunnen ontdekken..

17. appeltje

appeltje Niet meer actief

Dames, kunnen jullie mij heel even helpen? Ik ben nogal bleu in het temperaturen.
    Ik hoor vaak dat je vlak voor de eisprong en op de dag van de eisprong vruchtbaar bent. FF zet een kruis op dag 18. Daalt je temp vlak voor je eisprong of erna? Want die temperatuur heb ik 's ochtends gemeten en wij hebben 's avonds laat gefeest in bed. Is die keer dan te laat geweest?
    (Nou ja, dan heb ik ook nog dag 17 gehad)

Bedankt alvast!

18. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Nou hier zijn :evil: :evil: vanochtend echt goed doorgebroken, dus vandaag dag 1! Op naar het eitje ;)

19. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Roses,
    Fijn voor je! Nieuwe ronde, nieuwe kansen ;)

20. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Dank je mirre! ;)

Ik heb trouwens maar het gemiddelde genomen van mijn 4 cyclussen om een beetje een richtlijn te hebben voor mijn banner... Tegen de tijd dat ik mn eitje heb gehad, pas ik hem wel weer aan :)

Deel Deze Pagina