Mijn kaartje voor vandaag. Nog steeds in de wachtstand voor het ei. De ovu-test gaf vanmorgen nog niets aan, dus afwachten. De voorgaande 2 dagen was de sprong op dag 18, dus we hebben nog 2 dagen. Toch maar ff klussen vanavond (voor de zekerheid) Ik ben wel blij met mijn mooie regelmatige kaartje. Dat is ook voor het eerst, dus niet slecht.
Heb ik weer. Mijn temperatuur wil niet omhoog. Op een herhaling van Dinsdag zit ik dus echt niet te wachten. Nu maar duimen dat ie omhoog gaat en dat mijn ei vandaag wil knallen. Pffff, ik heb er genoeg van! Ronde 16 + 3.
morge meiden KAtootje: ga heel hard voor je duimen, dat je temp. nu de lucht in schiet en er geen herhaling hoeft plaats te vinden..... Roses: veel succes in de volgende ronde...... Bregt: als je kruis goed staat is je fase na de eisprong wel erg kort, dat is ook niet oke, want ei krijgt nooit tijd om in te nestelen op die manier... Zico: mooi plateautje hoor...... Nies; ? ALle andere meiden natuurlijk ook weer heel veel succes..... twinny
Goedemorgen ladies, Hierbij mijn kaartje ....[-o< Nog een paar dagen... Ik houd het kort, kep thuis nog steeds geen PC, en moet dat dan vanaf mijn werk doen. Dikke knuf Silla
Goedemorgen dames, Hier mijn kaartje...vind het wel een beetje spannend. Temp is vanochten omhoog gegaan... Liefs Bregt
@Appeltje, Thanks, maar ik ben voorzichtig gezien het vorige maand er ook veelbelovend uitzag hihihihi (zie album)...Pas NA dag 35 weet ik meer (en ik hoop in positieve zin) Groetjes Silla
Jippie.. mijn temp is hoog genoeg om aan te geven dat ik maandag mijn eitje heb gehad....(en zowel zondag als maandagmiddag geklust dus nu maar zien of we goed ons best hebben gedaan) Zat wat in de put door dat bloed en bruinverlies maar dat wordt ook steeds minder! Neem nu officieel plaats op de wachtbank! [/url][/img]
@ Twinny: Misschien heb ik op dag 17 ook wel een hoge temp gehad, maar toen heb ik niet gemeten omdat ik me toen gigantisch verslapen had... En de temperaturen tussen dag 8 en 10 heb ik er tussen weggehaald omdat ik toen ziek was. Liefs Bregt
ik begrijp echt niks van dat temperaturen.. vanmorgen toen vulde ik mijn temp in (eigenlijk was het 37,2) maar heb er 37 van gemaakt omdat mijn kruis verschuift naar een onmogelijke dag! het kruis stond steeds op dag 22 wat ook klopte want toen had ik zeker mijn eisprong en dat weet ik zo zeker omdat ik bijna krom lig van de pijn als ik nu dus 37 invoer dan verschuift ie naar dag 24 (wat al niet kan) en als ik 37,2 invoer dan verschuift ie naar dag 26! wat volgens mij echt onmogelijk is....en ik wil dat ook niet want mijn man is na eisprong (5 dec) ziek geworden (griep van bijna twee weken) en hebben dan dus ook niet goed geklust! wat nu? moet ik nou FF geloven of afgaan op mijn eigen lichaam? het gekke is wel dat mijn temp blijft stijgen daar snap ik ook niks van! ik snap dat FF daar van in de war raakt.. ik hoop dat jullie me kunnen helpen alvast bedankt!
@naomi32 Ik heb het ook gehad dat FF mijn kruis verschoof, en wel 10 dagen! volgens mij wat dat ook onmogelijk, maar achteraf bleek het toch zo te zijn. Nadat ik mijn kruis heb gehad had ik ook een hele andere temperatuur "fase". Alles lag echt veel hoger. Als je je kaartje hier plaatst, kunnen de mensen hier er ff naar kijken. Heel veel weten er echt heel wat vanaf!
Kan iemand van de ervaren tempdames mijn brandende vraag beantwoorden? Ik kan het namelijk niet in de boekjes terugvinden! (ja, in het boek van Marielle Croon schrijft ze dat 'Daags voor de eisprong de temp daalt', maar of dat nou 1 of 2 dagen ervoor is of 12 uur ervoor)
bedankt voor je reactie, kaartje staat in mijn album. maar dat dat kruis verplaatst oke, maar ik voelde toch echt mijn eisprong veel eerder, hoe kan dat dan?
hoi meiden, ha heb ik weer hoor... lees net dat verhaal van Naomi dat FF het ei verschuifd, nou bij mij ook... Klinkt gek hoor. Had dus dinsdag de echo en daaruit bleek dat ik korter zwanger was.. maar alles zag er goed uit. Op aanraden van een ervaren temper had ik 1 temp op discard gezet...en hup mijn ei springt van dag 15 naar dag 29! en uiteindelijk klopt dat dus helemaal met de echo..tot op de dag... Misschien was het mijn kosmo ei? Geen idee want dag 29? normaal zou ik dan na 2 dagen ongesteld worden....
Tjeempie. Maarre..je hebt toen niet meer geklust in die tijd of heb je het niet meer ingevuld? Alleen een ei is toch niet genoeg om zwanger te worden .
@Marloes: daarom duurde het natuurlijk ook zo lang voordat je een positieve test in handen had.... Maar raar hoor.. denk je dus dat je je ei gehad hebt en dan is het ineens anders.... Maar verder alles goed bij de VK?
Hier is mijn kaartje weer! Temp blijft mooi boven hangen! Roses....dikke knuffel meis...je weet in elk geval weer waar je aan toe bent
Ik vraag me af Marloes, of we dan aan het ei moeten twijfelen of aan het tijdstip van innesteling en daardoor een stijging van de temperatuur. Het resultaat blijft hetzelfde.. \/
heey meiden, Hier mijn kaartje weer! Ik snap er nog steeds niks van! Maar ja goed we wachten maar geduldig af! Het is nog steeds onrustig in mijn buik! @ nies ziet er mooi uit meid! Houden daar he! @brigitte Wow je kruis geweldig meid! NU maar geduldig wachten! Meiden die ongie geworden zijn een dikke knuff voor jullie! Meiden op de wachtbank mijn duimen draaien voor jullie! Liefs Pearly