Temperatuurkaartjes 24-11-2006

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 24 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

@ Roses en Josien,
    Bedankt voor jullie reacties! Misschien dat het dan toch wel meevalt...

Ik had dus om 7.30uur getempt (doe ik altijd) en temp was dus 37,8 c. Ben daarna naar de wc gegaan en weer naar bed, en ben eigenlijk meteen weer in slaap gevallen. Om 9.00uur werd ik wakker en had ik weer getempt en was mn temp 37,0 c...
    Nouja, ik moet het houden met 37,8 c maar ja, nu weer afwachten wat mn temp morgen doet!

Oja, ook vandaag weer steeds last van ongi krampen...ik voel het niet de hele tijd maar wel regelmatig...ook vandaag weer best een erge steek links onderin, vlakbij mn lies, onderin mn buik.

Liefs

Sylvia

2. Tattie

Tattie Lid

11 apr 2006
    77
    0
    0
    Huismanager
    @Jen109 Zie dat het gelukt is met je kaartje goed gedaan hoor.
    En je eisprong heb je ook al gehad op dag 15 zozo en nou maar zorgen dat hij hoog blijft.
    Wanneer is je NOD-dag,volgens mij moet die er heel snel al zijn of niet dan?
    Zal in ieder geval voor je duimen.

@Katootje ik hoop niet dat het buikgriep is ik hoop dat het het zwangerschapssyndroom is hihihi.

@brigitte22 Geen zorgen je bent niet alleen.Ik ga wel met je mee.
    Wel jammer hoor.

@Roses Durf het bijna niet te zeggen ....maar ik denk dat je ook met ons meegaat naar de kerstmaand.....Kadootjes maand toch???

Ha Meiden,gaat bij mij echt de verkeerde kant uit mijn temperatuur is alweer gezakt naar 36.8 onder de rode lijn dus ik zit echt te wachten op mijn menstruatie.
    Ben benieuwd hoop dat die zo snel mogelijk komt dan kunnen we weer gaan tellen hihihi.
    Kan niet wachten!
    Hieronder mijn kaartje...

Groetjes Tattie***

3. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    hier mijn kaartje. iest naar beneden! is dat erg? ga even een paar blz lezen was er gisteren niet. dus alle positief testers gefeliciteerd en die weer de rotduivels op bezoek hebben gekregen ..succes in de volgende ronde en die wachtende zijn... ok veel succes en wachtse.
    xxx

[/img]http://img183.imageshack.us/img183/4246/1ec9.png

4. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
  5. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    goede morgen meiden

Carmen: bale meid van de negatieve test, hoop voor je dat ie over paar dagen toch nog positief wordt...

Brigitte: balen meid, succes volgende ronde....

Mickey: ik vrees dat de daling je ongi aan gaat kondigen, ligt ook een beetje aan je luteale fase. Ik zelf had ook een vrij late innestelingsdip, dat wel....

Katootje: ziet er goed uit, volhouden hoor meid.....

Jaycey: morgen gaat ie gewoon omhoog, ik voel het.....

Toontje: tia ik denk dat je geen kruis krijgt, omdat je voor je eisprong niet alle temps hebt ingevuld.....

Zico: moet ergens steeds lachen om je kaartje, ben heel benieuwd hoor hoe dit gaat eindigen....

Sylvia: misschien heb je wel een dubbele eisprong?

Hairdresser: ik ging na mijn kruis ook eerst ff naar beneden, dus geen paniek, maar wel weer omhoog gaan hoor......

Alle andere ook weer veel succes, ik duim en blaas voor iedereen......

Twinny

6. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    thanx twinni stelt me weer een beetje gerust.
    ik moet me ook niet zo heel erg op mijn temp concentreren denk ik
    xx

7. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hoi hoi... Volgens mij komt dat doordat je niet alle drie de temps hebt ingevuld voor je ei. Ik zou voor de zekerheid op dag 13 dezelfde temp invullen als op dag 12 en 14. FF rekent namelijk met de drie temps die vóór je eisprong liggen om de crossline te berekenen.

Succes!

8. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Dacht vanmorgen dat de duiveltjes eindelijk zouden doorbreken maar na een miniem beetje rood weer alleen maar oud bloed.... snap er even niets meer van.....

Gisterenavond na wat klussen is het bloed begonnen....

Wil nu wel weten waar ik aan toe ben.. blijf er nu wat tussenin hangen.. word er beetje maf van....

9. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    wanneer heb je voor het laatst getest brigitte en wat was je temp vandaag?

10. Niet meer actief

hihi, idem dito hier!gisteravond beetje oud bloed en vanmorgen ook.Maar wel gespot na inwendig wroeten met een wc papiertje.
    Inlegkruisje blijft tot op heden brandschoon.Heb wel vanmorgen negatief getest, dus ik denk dat het morgen wel ongidag is, helaas!
    Maar dan kan ik tenminste weer aan ronde 11 beginnen, dit is niet leuk dat wachten!

11. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @hairdresser: vandaag was temp 36,7 (gisteren 36,9, eergisteren 37,1, dag daarvoor 37,3 en hele week daarvoor 36,9). Gisterochtend negatief getest.....

Raar lijf!

12. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    ai hoop dat die temp gewoon een rare schommeling heeft gemaakt. wat zijn je cyclussen over het algemeen

13. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Dit is mijn eerste pilvrije cyclus dus kan het ook nog niet vergelijken.... denk zelf dat ik niet zwanger ben maar duivels komen maar niet...

14. Niet meer actief

hey brigitte!
    Ik ga stoppen met tempen zodra ik ongi ben geworden.Het kost me te veel stress, ik ben er te veel mee bezig.Ben na ruim een half jaar klussen er mee begonnen en heb nu 3 volledige cyclussen getempt.Genoeg info voor de huisarts lijkt mij.Ik laat het in december aan moeder natuur over en ga in januari naar de dokter.Dan ben ik een jaar bezig.
    Misschien een tip voor jou, om pas na 6mnd te gaan tempen, is je lichaam weer een beetje op orde.En je ziet wel hoeveel stress je ervan hebt...

15. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Carmen: ben juist begonnen met tempen om wat inzicht te krijgen in mijn cyclus.... om eens te kijken of er ook meteen een eisprong komt en hoe mijn lichaam reageert na de pil enzo... ik zie nog even wat ik komende maand ga doen.... maar langer dan 3 maanden doe ik het sowieso niet...

16. Tattie

Tattie Lid

11 apr 2006
    77
    0
    0
    Huismanager
    @Brigitte Heb al een berichtje voor je achter gelaten op een ander topic.
    Niet om je teleur te stellen hoor helemaal niet. :cry:

Het is heel goed dat je temperatuurt en aan je temp. te zien zul je binnen nou en drie dagen je menstruatie :evil: kunnen verwachten.

Ik temperatuur al 7 maanden en heb tussendoor 3 maanden stop gelegen omdat ik zwanger was helaas werd dit een miskraam waarna een currettage volgde,maar weet dus wel hoe een temperatuur reageert op sommige dingen.

Ik weet dus ook dat als je stopt met de pil je lijf (ieder lijf is anders onthou dat) ongeveer 6 maanden nodig heeft om te ontpillen.
    Dat betekent dat het kan zijn dat je dan een menstruatie hebt en dan eens niet OF dat je overtijd raakt dus een onregelmatige cyclus hebt.
    Maaaaaaar er zijn ook uitzonderlijke gevallen waarbij het gelijk al bij de eerste keer raak is,die hebben dan echt geluk.
    Maar ik denk omdat jou temperatuur omlaag aan het gaan is dat je menstruatie gewoon eraan komt.
    Sorry hoor,zal toch voor je duimen dat het niet zo is,maar ik ben gewoon eerlijk tegen je. :rolleyes:

Ik lees het wel doei Tattie***

17. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Tattie: ga er zelf ook helemaal vanuit dat ik niet zwanger ben... zit gewoon te wachten tot ik door mag... hihihi.... Hopelijk krijg je gelijk en kan ik binnen nu en een paar dagen eindelijk mijn ongi verwelkomen....

Het rare is alleen dat ik door het tempen gezien heb dat ik op dag 15 een eisprong heb gehad (ook te voelen en te zien aan afscheiding dus daar ga ik maar van uit). Nu dus al dag 19 DPO..... dus mag ook wel eens komen

18. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    haha ik hoop dat er voor mij dan ook een cadeautje bij zit! December kan me niet snel genoeg gaan! Als alles loopt zoals het zou moeten lopen, krijg ik mn ei net voor de kerstdagen! Hopelijk wordt het een vruchtbare kerst :)

19. Tattie

Tattie Lid

11 apr 2006
    77
    0
    0
    Huismanager
    @Brigitte22 heb je inmiddels al een temperatuurkaartje gemaakt bij FF.
    Zet hem hier eens neer kunnen we kijken en beoordelen!

@Roses De wonderen zijn de wereld nog niet uit en wij hebben goed nieuws te melden in het nieuwe jaar.(althans daar gaan we voor).

Zet hem op Meiden !

:evil: :evil: Kom poes poes.

Liefs, Tattie***

20. patrien

patrien Niet meer actief

alles heb ik nu ingevuld maar zelfs dan geen kruis......help?

Deel Deze Pagina