@Pearly: meid ik duim voor je dat je snel ook je kruis krijgt van FF... ik ben wel blij met die van mij in ieder geval.... Alleen af en toe nog steeds wat bruinverlies dus daar word ik toch wat onzeker van... Maar goed we wachten het maar af... Bruin verlies is oud verlies dus dat is niet zo erg toch? Was afgelopen ongi ook maar heel weinig dus misschien moet er nog wat opgeruimd worden....
nu ik drie dagen thuis zit omdat er kunstofkozijnen worden ingezet op zolder en slaapkamer, heb ik zoveeeel tijd over , kan niet weg dus zit heel de tijd op internet tv te kijken etc etc maar ik hoop dat jullie mijn eerder gestelde vraag nog willen/kunnen beantwoorden eerder vandaaag, ik heb overal gezocht op internet maar kan niks vinden, ik ging net nog ff tempen, had ik 37,6! dat is toch verhoging? normaal zit ik rond de 36,5 (voor ei en vorige cyclus ook na ei) HELPPP volgens mij had ik beter nooit kunnen beginnen aan tempen want het brengt alleem maar meer verwarring met zich mee ik hoop dat jullie me antwoord kunnen geven of tip
@Naomi: overdag tempe schijnt niet erg zinvol te zijn en die waarde zegt ook eigenlijk niets... als je wat doet gaat je temp vrij snel naar beneden... De beste waarden zijn toch die net na het wakker worden en voordat je uit bed bent... Dus vergeet die temp van net gewoon maar lekker....
ik snap inderdaad dat nu niet telt, het was meer een test zeg maar alleen dan nog, het is toch verhoging?
Op zich is het wel wat verhoogd maar heb je vlak daarvoor iets gedaan? Ik had het een paar avonden geleden... net in bed en toen 37,5 en na een half uurtje lekker liggen nog maar 37,1... ik zou er niet teveel mee bezig zijn..... met tempen kun je ook niet meer of minder dan achteraf je eitje opsporen.....
klopt idd, ik moet ook niet overdag temp gaan opnemen maar snap niks van het kaartje dat dat kruis elke keer verschuift maar ja, ik hoop dat het de volgende cyclus beter gaat thanks
@ Silla: spannend meis! @ Katootje: omhoog met die temp, ik blaas ff wat warme lucht...pfffffffffffffff @ Brigitte: fijn meid, en nu maar wachten! @ Pearly: ook jij omhoog met je tempt! @ bregt: Op je templijst staat dat je nu op dpo 7 zit, dus pas over een week NOD. Maar je banner geeft aan dat vandaag je NOD is, dat snap ik dus niet helemaal..... En mijn tempkaartje weer eens. FF houdt het op een stippelkruis. Dat komt denk ik omdat ik zondag en maandag nog eggwhite afscheiding had of niet? En zou mn temp van vandaag een nesteldip zijn............?
Ja de templijst klopt niet helemaal denk ik, omdat ik ook ziek ben geweest. Die data heb ik er tussen uit gelaten. En ik heb op dat 17 niet getempt, doordat ik me gigantisch verslapen had. Dus misschien was dag 17 ook wel mijn ei. Maar nu heeft FF hem bijna aan het einde van mijn cyclus gezet. Liefs Bregt
Maar het zou dus ook kunnen dat je ei later geweest is. Hou daar rekening mee als je overtijd bent......... Succes in ieder geval!
Zeker gezien het feit dat je ook toen eggwhite afscheiding hebt gehad. En je temp rond dag 17 lijkt er niet op dat toen je eisprong geweest zou zijn......... Nou ja afwachten maar. Was je vorige maand ook niet een week overtijd? Dan zou het dus kunnen dat je cyclus nu gewoon langer is....
Het is misschien heel raar maar in de maand november wordt ik nooit niet ongi. Elk jaar weer. Elk jaar in november zit ik bij de ha omdat ik niet ongi wordt. En die vertelde me dat ik dit de afgelopen 2 jaar al heb. Hij zag dit in zijn bestand staan, dat ik elk jaar november met dezelfe vraag kom. Raar is dit toch. Maar de maand erna is er niets meer aan het handje en heb ik gewoon weer een cyclus van 28 a 29 dagen. Soms steekt je lichaam raar in elkaar. Liefs Bregt
Zeker zit je lichaam soms raar in elkaar....... EN kan hij je ook echt voor de gek houden. Nou duimen dan maar voor jou!
@Hannah Inderdaad wel erg fijn... door dat bruin verlies van de afgelopen dagen twijfelde ik toch wel of ik uberhaupt dan wel een eitje zou krijgen... maar nu ik al 2 dagen 36,9 heb (voor eitje 36,6 gemiddeld) geloof ik er wel wat in... en een mooi vet kruis van FF gekregen.... dat is ook niet voor niets... Dus op de wachtbank en hopen dat het bruine spul snel verdwijnt... dan zit ik hier weer wat relaxter tot mijn NOD nadert denk ik
nee echt niet meer geklust... vriend heeft nu super zaad als ik hem mag geloven...pffff maar ja 4 dagen voor ei voor het laatst geklust.. wordt een meisje dus... die zijn het sterkst.. maar vreemd blijft het wel
Ladies, Kep begin van de avond een zw. test gedaan en binnen een minuut! POSITIEF ik durf niet echt mega te juigen, ik ga morgen nog ff een test doen bij de HA maarre mijn (voorspellende droom) is dus wel uitgekomen. Echter vraag ik me nou af wanneer ik ben uitgerekend (mocht het ECHT zo zijn) want FF heeft mijn kruis weer verplaatst! Dames...ik ben mega nerveus (zeker na 2 MK's)... Dit is dus de 3e keer (binnen 1 jaar) dat ik dus weer zwanger ben...misschien...ik weet niet wat ik moet denken voelen ik weet het niet meer....
Gefeliciteerd meid! En nu lekker genieten he! Ondanks dat het meerdere keren mis is gegaan. Ik hoop zo voor je dat het deze keer goed gaat. Liefs Bregt
Sillaaaaaaaaaaaaa wat goed!Van harte meissie! Probeer rustig te blijven meis.... komt vast helemaal goed! Dikke knuf, Nies