goiemorgen ladies, roses, succes meid, hoop dat we allebei goed het nieuwe jaar ingaan zico, spannend bij jou en ziet er goed uit meid hairdresser, jij zakt aardig met temp Ik kom ook weer meedoen, heb ff een paar dagen rust en afstand genomen en mijn zoontje moest geopereerd worden dus had niet zoveel tijd en zin om er bij stil te staan. maar we gaan de volgende ronde in met vol goede moed. tis nog vroeg in mijn cyclus, de clomid ehb ik op en nu kijken wanneer mijn ei komt. de laatste keer pas op dag 20 dus ik heb nog even is ook nog niet veel te zien op mijn kaart voor de klussers, succes meiden, hoop dat dit jullie ronde word. voor de meiden die gaan testen, succs, mijn duimen draaien voor de meiden die ongi zijn geworden, balen joh
morge dames hier weer mijn kaartje... temp is weer iets omhoog gegaan vandaag.... weet nu niet meer wat ik moet denken hoor
ja is zeker spannend hihihi gister was mijn nod maar omdat ei 2 dagen later was dus pas 12dpo wel getest maar negatief.... wacht nu maar ff tot zondag dan zit ik op 14 dpo......... maar al een week ongi gevoel (steekjes links rechts en in het midden) dus dacht eg die temp dip zal wel komen...... en nu weer iets hoger? geduld he zeggen ze hihih
Goedemorgen allemaal Hier ook weer mijn kaartje... verder niet echt spannend... vorige maand ook mooi rond de 36,9 na mijn ei en dat volg ik deze maand ook lekker [/url][/img] alleen jammer dat ik nog iedere dag een of twee keer wat lichtbruin verlies heb.... maar hoe het er maar op dat het nog een schoonmaak is zodat dat eitje binnenkort in een schone kamer kan innestelen...
Goeiemorgen meiden! Hierbij weer mijn kaartje....hij is weer een 10e gezakt maaaaaaar ik heb de moed nog niet opgegeven.Ik heb ff de kaartjes van de zwangeren bekeken en er zijn er meer met een temp zakking van 2/10e graad. Dus ik koester mn hoop nog ff tot morgen, als ie dan weer zakt is het waarschijnlijk game over.... [/url][/img] Jac je temp ziet er nog steeds mooi uit wijffie!...Nog ff wachten met testen hoor!
heey meiden, Hier mijn kaartje weer! Het kruis is geplaatst! \/ @ Nies ik blaas je wat warme lucht toe! KOmt ie PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF, PFFFFFFFFFFFFFFFFFF ooh meid hoop zo dat de warme lucht aankomt! LAat die NIET binnen hoor! @Brigitte je blijft mooi hoog meid! Ik duim voor je! @ Babyblues spannend meid! Ik hoop zo dat er snel || of +je Staat! @ Sam van Kylian Op naar je ei! Zet 'm op meid! @hairdresser Ook voor jou op naar je ei en veel klus plezier! @Migga Welkom je kaartje ziet er mooi uit nu hoog houden he meid! Liefs Pearly
Dank je wel Pearly...lief van je! Ik hou de deur nog ff stijf dicht hoor Jij hebt je ei ook gehad zie ik ...mooi op de wachtbank meis en hoog blijven met die temp.Dan begin ik met duim draaien hoor!
Hoi dames, Hier weer mijn kaartje. Temp. was vanmorgen weer 0.2 graden gestegen. Ben heel erg benieuwd hoor. Gisteren steeds wat krampen onder in mijn buik gehad, vanmorgen ook weer een beetje. En sinds vanmorgen heb ik ook steekjes in mijn borsten. Erg raar hoor. Ben sinds 3 december met de borstvoeding gestopt van mijn zoontje, heb 3x een borstonsteking gehad in het begin en toen had ik af en toe ook steken. Ook als ik bijna weer moest voeden had ik dus van die steken. Toen ik ben gestopt zat er niet veel melk meer in dus wat dit nu weer te betekenen heeft? [/url][/img] Ik duim voor iedereen. Hopelijk hebben we binnenkort weer een paar plusjes hier. Groetjes Bianca (MamavanJordy)
Hey dames... Kijk eens naar mijn laatste temp....ahhh. Hij is zomaar opeens 0.2 graden gestegen.. en ik ben nog steeds niet ongi! Vind het zo spannend allemaal, weet niet wat ik moet doen pffff... Zal wel weer gewoon op een ongi uitdraaien denk ik.. Liefs Bregt
Hallo meiden........... Alles goed hier? Zie weer een paar mooie kaartjes voor bij komen! @ Migga: welkom hier @ Jeuh! Zie je nou Pearly........Komt helemaal goed! @ Brigitte: temp blijft mooi hoog. @ Nies: barricaderen die deur.........! @ Sam: fijn meis dat je er weer bent. Ik had je al gemist. Hoe is het met Kylian nu na zijn operatie? Ik snap niks meer van mn cyclus..........Gister had ik ineens weer heel veel vruchtbaar slijm en ook krampjes in mn buik en een puistjes explosie. Dat maakt me dus echt onzeker. Zou mn ei nu gisteren geweest zijn? Heb wel nog voor de zekerheid maar geklust maar als het idd mn ei was dan heb ik ineens een langere cyclus. Dan is mn nod niet volgende week vrijdag maar de week er op pas mn nod hebben. Nou ja afwachten maar.
@pearly: jippie! Ook je kruis gekregen! Gezellig samen op de wachtbank! Wanneer is je NOD nu? @hannah: kan een innestelingsdip zijn geweest... of inderdaad een laat eitje.. ik duim voor het eerste!
hannah, ik hoop toch echt op een ineestelingsdipje hoor. met kylian gaat het redelijk. hij is nog steeds erg in de war ervan en helemaal niet zichzelf, ook snachts slapen is nog steeds een ramp, dus wat dat aan gaat heeft het nog weinig geholpen. maar kan nog komen
Hoi meiden, Het is over en uit...ben ongesteld geworden! Na 54 dagen Ik baal natuurlijk maar heb wel gezien dat mn temp het goed doet Dank je wel voor alle lieverds die me gesteund hebben! We gaan op naar de volgende ronde! Dikke knuf, Nies
Wordt op dag 34 of 35 altijd ongie! Maar laatste 4 maanden op dag 34! Dus mijn NOD is 24 december! Maar als ik op dag 34(23dec) s'morgens niet ongie ben dan doe ik dan misschien een testje! Ligt er ook aan wat de temp doet! Wanneer ga jij testen? Liefs Pearly
Niesje, een nieuwe ronde nieuwe kansen, je kan al niet met je met de feestdagen zitten, kop op we gaan ervoor he
@Niesje:jammer meis! Hoop dat je volgende cyclus een stuk korter is! Ga maar lekker aan een wijntje ofzo en heeeel veeeel chocolade!
@ nies OOOH meid meen je niet! Wat erg meid! VAnuit hier een DIKKE KNUFF en neem maar heel veel wijntjes met kerst! OOh had het je zo gegunt! Nogmaals een hele dikke knuff en duim voor je dat 2007 met een vet positieve test gaat beginnen! Liefs Pearly
goede avond meiden Nies: ach meissie! Ik weet niet hoelang jullie nu bezig zijn, maar ik denk dat ik langzaam toch eens naar de gynaecologe zou gaan. Babybleus: ziet er spannend uit hoor, ga voor je duimen..... Zag ook een paar mooie duidelijke eisprong kaartjes, die meiden weer heel veel succes op de wachtbank.... Hier net veelste veel Mcdonalds gegeten, foei, want met toch gezond eten! MAar had zo trek in een BigMac! Heb verder ook weinig last van kwaaltjes, dus ach.......... Wens jullie nog een mooie zondag allemaal en weer veel succes met afwachten...... Twinny
Hoi meiden, Hier mijn kaartje. Temp is weer omhoog gegaan. Bij mijn vorige cyclus heb ik voor de gein eens getempt nadat ik dacht dat mijn eisprong geweest was. Mijn temp ligt nu al een stuk hoger dan toen. Hoop dat het iets betekent. Toen zat ik op 37.0 graden en nu op 37.3. Maar ja weet dat het niet echt iets hoeft te zeggen. Heb nog wel af en toe steekjes in mijn borsten. [/url][/img] Nies: wat ontzettend balen voor je. Hopelijk heb je in de volgende ronde meer geluk. Ik duim voor je. Babybleus: ziet er idd goed uit. Spannend hoor. Duim voor je. Twinny: foei toch de zoveelste mac Ach een paar keer kan geen kwaad denk ik hoor. Gniet lekker van je zwangerschap. Pearly: spannend. Hoop dat je temp dan doet wat je wilt en alvast succes met testen dan. Hopelijk een mooie plus. Groetjes Bianca (Kippetje)