Temperatuurkaartjes 24-11-2006

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 24 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

je temp.kaartjes ziet er goed uit hoor.Morgen test je vast positief hoor.En tot die tijd, gewoon doorklussen!

2. roca81

roca81 Bekend lid

26 okt 2006
    851
    0
    0
    Normaal is dat ook geen probleem, dan klussen we gewoon lekker door.
    Maar omdat we nu al zo lang bezig zijn, moet mijn vriend woensdag sperma inleveren in het ziekenhuis.
    In de folders die we hebben gekregen staat, dat je het beste 2/3 dagen geen sex van te voren kunt hebben... :(

Dus, vandaag is mijn vruchtbaarste dag, dus we gokken op vanavond!
    (lekker spontaan he, haha)
    Gelukkig afgelopen week al reglamtig geklust, dus....

Groetjes Roca

3. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hier m'n kaartje van vandaag

ben gestegen naar 37,3

4. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    hier nog even snel mijn kaartje.. blijft mooi hoog! moeten zo weg naar een kerstdiner.. gezellig maar ben even depri... net tijdens het vrijen ineens een bloedbad? wat kan dat nou zijn? en net in de dagen dat mijn eitje eventueel kan nestelen.... :cry: straks is ie met deze vloedgolf naar buiten of kan dat niet?

[​IMG][/url][/img]

5. Niet meer actief

Nou, dat lijkt mij sterk hoor!
    Ik denk eerlijk gezegd, als het echt zoveel bloed is tenminste, dat je gewoon ongi bent geworden.Je bent nog niet zo lang van de pil af, misschien is je lichaam nog aan het ontpillen.

6. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Kan het niet je ongi zijn?
    Aangezien je de vorige keer alleen een beetje bruinverlies hebt gehad?
    Dat dit nu je echte ongi is?
    Je cyclus kan gekke dingen doen als je net met de pil bent gestopt.

7. Niet meer actief

Ik had de vorige cyclus op donderdag last van bruinverlies, Zaterdagavond begon het weer, bruinverlies, en ook op zondag en maandagavond werd ik ongi...

8. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    :confused: wow zico wat ziet je kaartje er super veelbelovend uit! Mijn temp is nu nog steeds 37.2, dus hou je tempjes zo hoog meid, wie weet....

@MamavanJordy, jouw tempstaatje gaat ook mooi omhoog zeg! Hopelijk goed nieuws deze ronde... :D

x Nienke

9. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    we wachten gewoon rustig af, vorige kaar ook hoge temp maar ongi op 8 dagen DPO

Ik kan morgen een bloedtest laten doen dan weet ik het s'avonds of ik zwanger ben. Weet nog niet wat ik ga doen, misschien als ik me niet meer kan houden. Het is dan 100% zeker, maar de teleurstelling zou dan erg zijn gezien m'n temp. Langs de andere kant wil ik gewoon wachten of er 23 ste ongi doorkomt.

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    is het echt veel brigitte?
    dan ben ik ook bang voor menstruatie.

11. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he brigitte, heb het vorige maand ook meegemaakt en was nog maar 8 dagen DPO, ongi is toen doorgezet hoor.Zou toch effe beginnen tellen met een nieuwe cyclus, hopelijk voor u is dit niet de :evil: :evil: maar zie hoelang dit aanhoudt.

12. Niet meer actief

Ik duim voor je, zico!
    Ik haal ook altijd met gemak die hoge temp. na mijn ei, maar heb geleerd dat het altijd pas spannend wordt op de dag van NOD, en tot nu toe keldert hij altijd 1 dag voor NOD...

13. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Temp. is vanmorgen gekelderd naar 36.9. Heb ook niet heel goed geslapen, ben veel wakker geweest. Hopleijk een innesteldipje en gaat hij morgen weer omhoog. Maar ben bang dat het deze maand niet zo is, moet nog wel een dikke week maar toch heb nu ineens geen goed gevoel.

[​IMG][/url][/img]

Groetjes Bianca (MamavanJordy)

14. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Hier weer even mijn kaartje tussen alle drukte van de kerst-actie door... ;)

Het is nu al een heel ander kaartje dan anders, dus ik ga ook maar niet al teveel speculeren.
    Ik wacht het maar gewoon nog een paar dagen af wat er gaat gebeuren.
    FF heeft mijn ei op dag 12, maar ik denk dat het de dip van dag 15 is....we zullen zien.... ;)

15. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    mag ik effe eens een stomme vraag stellen, kan je temp een verschil geven als je 1 of met 2 dekbedden slaapt. Ik sliep gisteren en de andere dagen met 2 en vanacht met 1

16. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland

Ik kan de handdoek nu al in de ring gooien vrees ik. Wat een achterlijk kaartje! :(

@Zico. nee hoor dat maakt niets uit met die dekbedden!
    @Sandra. Je stijgt lekker.
    @ M v J. Het is maar een dip meis. Nog veel te vroeg voor een ongi. Komt wel goed.

17. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Katootje ben ook vroeger uit bed gegaan om heeeeeel dringend te plassen, toen had ik 37 en ben terug een uurtje gaan slapen en toen bij het opstaan had ik 37,3, wat moet ik nu doen voor FF in te vullen hoe zou jij het doen?

18. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    37 Zico. Een uur kan veel doen. Bij mij tenminste wel.

Als je zwanger bent dan maakt het echt niet uit wat je invult. Het resultaat is hetzelfde. ;) Ik heb je kaartje nog niet gezien of heb ik er overheen gekeken.

19. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hallokes, hier dus m'n kaartje,

maar ja we zullen wel zien wat het brengt

Ga me proberen in te houden om geen bloed te laten prikken nu nu ik deze dip heb op 10 DPO

Als ik bloed laat prikken weet ik vanavond of het prijs is, maar ventje wil afwachten, maar vanmiddag moet hij gaan werken. Zou ik :evil: :evil: bloed laten nemen, ben kerjeus of ik het vol hou om het niet te laten doen, anders kan ik hem verrassen met de kerst met een kadoke.

20. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Zico. Ik snap hem. Nog even geduld meis. Kan een innesteling zijn. En anders...helaas. :oops:

Deel Deze Pagina