Temperatuurkaartjes 24-11-2006

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 24 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Goeiemorgen!

Hier m'n kleine kaartje, die past tenminste weer normaal op het scherm ;)

Zico....ik blaas 'm weer omhoog hoor!
    Kato...kaartjes ziet er toch netjes uit?...Misschien morgen omhoog meis!

2. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ik weet niet of ik me kan houden om me te laten testen met bloed, als het innesteling is zou ik dan al genoeg hcg hebben in bloed?

Wil m'n dochterke een mooi verjaardagdgeschenkske geven de 2 de januari, als de ongi komt ben ik op haar dag het eitje normaal

3. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Bloedbadje van gisteren viel gelukkig nog mee... leek even heel veel maar s middags was het alweer helemaal klaar... nog een klein beetje bruin slijm toen maar vanmorgen helemaal niets meer.... misschien toch een adertje geweest... mijn temp blijft in ieder geval mooi hoog nog dus het blijft nog even afwachten...

[​IMG][/url][/img]

4. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    hier mijn kaartje, goedemorgen.
    vandaag wel afscheiding.
    maar volgens mij moet echt mijn temp nu dan erg omhoog voor ik een kruis kreeg .
    je temp moet dan 3 dagenen hoger zijn dan de laaste 6 dagen. en ik heb toen ook 36,6 gehad dus ik moet dan eerst 3 dagen hoger dan 36,6 hebben voelgens mij xxxx

5. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hallokes hairdresser zal warme lucht blazen , pfffffffffffffffffffffffhhhhhhhhhh, omhoog nu he

6. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    dank je wel zico.....

7. Niet meer actief

goeiemorgen dames!
    @Zico, je temp. ziet er nog steeds goed uit hoor!
    Maar ben je niet bang dat de dokter je naar huis stuurt, omdat je nog niet overtijd ben..Of kun je in Belgie makkelijker voor zulke dingen bij de huisarts terecht?

8. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Hier mijn kaartje. Temp is weer iets omhoog, maar de stijging is minimaal. Hij zal toch echt nog flink moeten stijgen. Dit slaat nergens op. Ik weet vrij zeker dat ik mijn ei gisteren heb gehad, maar het is niet te zien aan het kaartje. Ik weet het alleen door positieve ovu-testen.

Fijne dag dames. Ik hoop dat mijn temp morgen weer wat hoger is.

9. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    net een mailtje van mijn beste vriendin.... ze gingen er nog niet eens voor maar ze is dus wel mooi zwanger.... snif snif... nou ben ik dus beetje jaloers....

10. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

brigitte, das ff flink slikken he zulke dingen.
    dikke knuf

hierbij mijn kaartje weer, vanmiddag ga ik bijlezen en reageren hoor.

11. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Sam: dank je wel... ja was even niet zo leuk bericht... ben wel blij voor haar maar wil ook zo graag... zou het zo leuk vinden om samen met haar zwanger te zijn! Ze dacht al dat ze meteen zwanger zou raken maar dat was dus ook zo.... snif snif....

12. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    we kunnen naar de gynocoloog zonder afspraak en bij de verpleegster bloed laten nemen, normaal vandaag is een bloedtest mogelijk

13. Niet meer actief

Zo, dat is beter zeg!Hier moet je een verwijsbrief van je huisarts meekrijgen andres doen ze niks voor je!

14. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    neen dat hebben we niet nodig, ook als we smiddags gaan mogen we s'avonds rond 19.00 u bellen om te zien of je zwanger bent of niet

15. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Zo Zico, da's mooi geregeld daar! Ik zou nog even wachten als ik jou was...je bent "pas" 10 dpo.

Katootje: ik zou me niet te veel zorgen maken. Laat die temp maar lekker omhoog gaan vanaf nu.
    Mamavan Jordy: is een dip op dpo7. Dat zegt echt nog helemaal niets over of je wel of niet zwanger bent! Niets te treuren dus en gewoon die temp morgen weer omhoog!
    Avalon: ik heb dat ook wel eens dat die temp pas een dag (of twee) later de lucht in gaat ookal weet ik wel dat mijn ei is geweest. Meestal geeft FF hem dan ook goed aan hoor!
    Brigitte: balen meis, dat zijn echt geen leuke berichten. DAt kleine gevoel van jaloezie ken ik wel...

Van mij nog geen kaartje. Zit nog voor mijn ei (waarschijnlijk donderdag of vrijdag) dus zijn nog aan de klus...

16. mellieklein

17 dec 2006
    38
    0
    0
    juf
    Rotterdam
    Hoi, door deze site ben ik terecht gekomen bij de temperatuurkaartjes. Ik dacht zelf dat ik niet ovuleerde, aangezien er bij mij niet echt een duidelijke temp steiging te zien is. Toen ik echter mijn temperaturen invulde in zo'n kaartje gaf deze toch een ovulatiedatum aan... tot mijn vreugde. Ik heb daarbij ook trouwens een lange cyclus, vaak tussen de 35 en 42. Is er iemand anders bij wie de temp ook niet heel erg steigt?
    Gr. Mellie

(ik zal volgende keer proberen mijn kaartjes bij te voegen.

17. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Me2: ja blijft nooit leuk.. gun het haar zeker heel erg maar zou het zelf ook graag willen... en deze maand gaat het toch allemaal wat raar dus ben bang dat ik volgende week gewoon ongi word... Maar goed.. ben wel blij dat na bloed van gisteren mijn temp zelf 0,1 gestegen is... dus heb nog wel geduld....

18. Niet meer actief

@Katootje!
    Kijk eens ff bij topic zwangerschapskaartjes, op pagina 4 , bij Dolfijn...
    Haar temp. lag ook behoorlijk laag en toch zwanger! Je kunt er iig geen pijl op trekken, zeker niet zo kort na je ei!Nog ff afwachten dus!

19. Niet meer actief

Hoi Brigitte!
    Eerlijk gezegd snap ik niet dat je nu al aan het tempen bent. Heb zelf de ervaring dat je hier meer gestressed door raak en ik ben er pas mee begonnen na 7 rondes geklust te hebben..
    Er wordt ook aangeraden om pas na een half jaar ofzo eens te gaan tempen, zeker als ik lees dat je nu al zo in de stress zit, bij alles watr je maar ziet of voelt...

20. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    hoeveel bloed kun je eigenlijk verliezen bij een innesteling?

Deel Deze Pagina