Temperatuurkaartjes 24-11-2006

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 24 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    @Carmen. Bedankt meis, ik had ook al zitten kijken bij de "zwanger" kaartje op FF. Ik weet dat de eerste week al helemaal niets zegt...verstandelijk dan. Heb wel een kaartje dat positief was en daar richt je je (on) bewust toch op.
    Ben een beetje bang dat het hele gebeuren hier me een beetje boven de kop aan het groeien is. Iedere keer weer dat gedoe met die donor bah...

Doorgaan met ademhalen...zucht.... :cry:

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik denk aan je Katootje en duim me gek!

3. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @carmen: ben begonnen met tempen omdat ik altijd aan het klooien was met de pil met tussentijds bloedverlies enzo (iets van 7 soorten pillen geprobeerd maar allemaal ellende en gedoe en dat al 10 jaar lang)... dus wilde gewoon weten of ik uberhaupt een eisprong zou krijgen en of mijn lichaam het nog een beetje normaal doet.

Daarom besloten om even te tempen maar de thermometer gaat straks ook weer aan de kant... heb nu in beide cycli een eisprong gehad dus dat zit wel goed......

4. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Meiden ff snel mn kaartje............

Kom later trug!

5. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

KAtootje: dikke aanmoedigens knuf voor jou en ga ik ook heel hard blazen.....

Brigitte: je maakt het wel spannend op deze manier, ik duim voor je hoor.....

Nies: deze keer niet zo lange hè!

Zico: ben benieuwd, vorige keer had je ook maar korte luteale fase. Ik zou nog ff tot eind van de week wachten met bloedprikken, dan heb je indien je zwanger bent nog wat meer Hcg.... succes hoor......

Sandra: ziet er mooi uit meid, ik duim en blaas voor je.....

Alle andere meiden natuurlijk ook weer heel veel succes......

grtjs
    twinny

6. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @twinny:

ja ik hou niet van dat halve werk... hihihi... ik heb me er al op ingesteld dat ik ongi ga worden maar ja alles is nu nog mogelijk.... het is in ieder geval een cyclus met hobbels.... maar ja wie weet

7. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    verkeerde kaartje............
    Hieronder nogmaals.

@ katootje: er komt een hoop warme lucht jouw kant op!
    @ Zico: spannend hoor.

8. Niet meer actief

Hannah, wat een mooie dip!En nu maar hopen dat het ook iets te betekenen heeftr!Ik blaas nog ff je temp. iets hoger!PPPPPPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFF!

9. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Heey meiden,

mijn kaartje weer!

Liefs Pearly

10. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Pearly: ziet er goed uit! En nu hoog houden....

11. droom

droom Actief lid

25 jul 2006
    353
    0
    0
    Hallo Meiden,

Hier mijn kaartje van vandaag. Ben benieuwd wat voor cyclus dit gaat worden. Zie bij jullie kaartjes ook wel veel schommelingen maar bij mij lijkt het wel heel erg! Doe het tempen wel net als jullie, geen idee hoe dit komt.
    Nog even een vraagje, dat programma van dat kaartje zet toch zelf zo'n streep er in of moet ik dat zelf doen als ik denk dat er een ei is geweest. Niet dat ik die na mijn vorige cyclus snel zie komen maar ik wil het toch even weten.

Gr Droom

12. Niet meer actief

hoi!FF zet dat kruis neer als hij denkt dat je een eisprong gehad hebt.Dit gebeurt meestal als je na je ei 3dgn een hogere temp. hebt dan ervoor!

13. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Meiden we moeten ff heel hard met zijn allen gaan duimen voor Silla!
    Helaas heeft ze vandaag weer bloedverlies.
    We kennen allemaal ha voorgeschiedenis en hoop zo dat het loos alarm is.

LIeve Silla, ik hoop en duim dat alles goed is!
    3 keer is scheepsrecht.

14. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Hannah, ik zal heel hard voor silla duimen , maar kan je me een beetje toelichten?

15. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Kijk maar even onder "miskraam"......
    Ik dank aan je Silla!

16. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Zico, ik weet niet wat je wilt weten maar Silla heeft al 2 miskramen gehad en nu bij de 3de zwangerschap weer bloedverlies.

17. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    aj ja dit wist ik niet, ik hooooooooooooooop dat het stopt, kan ze niet bij een verloskundige langs? Wij mogen steeds naar spoed waar we da direct worden verder geholpen

18. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

neeeeeee,

oww mijn duimen draaien overuren hier

19. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    hoi

ik heb al sinds een week ongeveer smiddags en savonds verhoging
    ongeveer 37,7
    ik weet dat ik niet savons hoef te temp. maar omdat ik dat per toeval een keer heb gedaan ben ik het in de gaten gaan houden en het gaat niet weg..
    herkent iemand dit? ik voel me verder goed , alleen buikpijn maar dat kan van de mischien aankomende :evil: :evil: zijn

20. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @naomi: ik had gisteravond ook 37,7 maar dat zegt helemaal niets... tenminste het hoeft niets te zeggen... vanmorgen netjes 37.0... voel me verder prima en moet nog een week tot mijn NOD...

Deel Deze Pagina