Temperatuurkaartjes 24-11-2006

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 24 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Wat gaaf!
    Mag dat zomaar?

Zou het ook graag laten doen!

2. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

aaaaarghhhh da's nog zo lang wachten zico!

3. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ja in belgie als je een gynocoloog hebt aan een kliniek kan het zomaar en heb je s'avonds de uitslag

4. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Spannend Zico.........

* heel hard duimen gaat *

5. roca81

roca81 Bekend lid

26 okt 2006
    851
    0
    0
    Hallo allemaal

Pfff... even duimen he zico, wel spannend.

Dit is mijn kaartje. Hopelijk hebben we goed geklust, mijn
    vruchtbaarste dag zou zondag zijn. Helaas nog geen kruis
    gekregen op FF, temperatuur ging niet zoveel omhoog.

We kunnen nu even niet klussen omdat mijn vriend morgen
    sperma moet inleveren in het ziekenhuis. Hopelijk heb ik mijn
    eisprong al gehad en hebben we dus op de "juiste" momenten geklust.

Heb wel best nog wel wat afscheiding...( Sorry voor de details. )

Groetjes Roca

6. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Oooooh Zico, Spannend. Ik duim zo voor je dat je zwanger bent. Ik ga vanavond na 7 uur weer even kijken hier wat je neerzet. Hoop dat je naar de Zwangerenkaartjes mag.

Sterkte

7. Niet meer actief

ZICOOOOOO!SPANNEND!iK GA VOORU DUIMEN!

8. Niet meer actief

lIES gEFELICITEERD!wAT EEN ZEGEN DAT HET AL ZO SNEL RAAK IS, BEN JALOERS!

9. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Zico, wat spannend!
    Roca: denk dat je op tijd bent geweest hoor! Succes met inleverenm zaadjes (nb mijn man heeft dat in juli laten doen...we hadden de avond ervoor - dus zeg maar 10 uur daarvoor - nog geklust omdat mijn ei kwam. De uitslag van het zaad was zoner honthouding top en bleek zelfs zwanger te zijn geworden! Helaas mk met 9 weken maar toch!)

10. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    hier nog steeds iedere dag wat oud bloed.... nu al 8 dagen... bleh snap er helemaal niets meer van.... is ook maar heel weinig maar wou wel dat het weg ging..... word er niet zekerder van.... maar ja temp blijft mooi hoog dus dat is tenminste iets...... :rolleyes:

11. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

6 nov 2006
    314
    0
    0
    Jee Brigitte... Hoeveel oud bloed kun je hebben... Ik zou er ook van balen. We zouden eigenlijk iets aan elkaar moeten geven. Jij blijft maar bloeden en wilt daar vanaf en ik bloed maar niet (zit al op dag 73) en wil zo graag dat het komt. Ja of liever zwanger zijn natuurlijk maar dat is volgens mij niet het geval. Laten we gewoon maar afwachten.

Groetjes,

12. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    hihi inderdaad ja... nou ja gelukkig is het niet bloeden... het blijft oud bloed

13. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    @ingiemoppie, lief dat je nog duimt voor mij :) ik zelf heb de hoop al opgegeven deze maand (waarschijnlijk uit zelfbescherming)
    ze zeggen dat geluk in 2en komt en 1 gelukje heb ik al gehad deze week, mijn huis stond al een paar maanden te koop en die is maandag verkocht, nog wel ovb van financien dus nog geen feestje maar toch als het echt zo is dat het in 2en komt? haha nee hoor, ik reken echt voor 99% op de :evil: :evil: jij sterkte met je verkoudheid en dat je met de kerst weer fit bent!

@zico jij houdt het wel spannend voor ons zeg pffffffffffffffffffffffff

@ brigitte wel gek hoor dat bloed! hopen dat het snel ophoudt

@avalon ik kan je goed begrjpen hoor, het is geen klagen wat je doet en al zou je dat doen dat mag toch ook hier?! het is heel frustrerend als dat kruis er niet komt!

14. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @naomi: dank je... ik hoop het ook... het is wel een beetje raar... twijfel wat of ik nog naar de huisarts zal bellen... die zal het vast af doen met ontpillen.... Het is gelukkig maar een heel klein beetje per dag maar toch iedere dag wel een beetje... zou liever 1 dag veel hebben en dan klaar.... maar goed we zien het wel... ik ga er ook niet meer vanuit dat het deze maand nog zal gebeuren; ga ook uit van duiveltjes volgende week.... en dan op naar een vruchtbaar 2007

15. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    @ Brigitte, ik begrijp je onzekerheid, toch zou ik als ik jou was voor de zekerheid ff de dokter bellen, heeft jouw dokter geen telefonisch spreekuur ofzo, misschien heeft het wel met ontpillen te maken hebben maar als je dat van de ha hoort is toch weer anders dan dat je zelf in die onzekerheid blijft zitten! en wie weet is het toch wel de innestelling?! het is zo lastig he die onzekerheid waarmee we te maken hebben...
    Ik duim voor je dat het toch de innestelling is en anders gaan we idd voor een vruchtbaar 2007!

16. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Naomi: heb even de vraag gesteld aan een van de VK hier op het forum en een geruststellend antwoord gehad.... dacht er aan om anders de dokter te bellen morgen maar volgens haar kan het wel. Dus ik zie even wat er na een eventuele ongi gebeurt en dan kan ik altijd de dokter bellen....

17. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    ja dat kan natuurlijk ook Brigitte niet aan gedacht..nou ja, hopen dat het snel ophoudt

18. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Dank je naomi.... toch handig dit forum hoor! Fijn om te horen dat je lijf soms minder vaag is dan je denkt.... hihihi... nog een dikke week en dan hoop ik meer te weten (oud bloed hoeft een evt innesteling niet te belemmeren dus het kan alle kanten nog op.... zou leuk zijn natuurlijk want mijn beste vriendin is nu ook net zwanger).. ga uit van ongi.... maar je weet het nooit he

19. mellieklein

17 dec 2006
    38
    0
    0
    juf
    Rotterdam
    Hoi allemaal,
    Ik heb me van de week ingeschreven op deze site. Toen schreef iemand dat het verslavend is. Daar ben ik inmiddels ook achter.. het is zeker verslavend. Jullie zijn ook allemaal zo betrokken bij elkaars verhalen.

Sam mvK en Hairdresser, ik las dat jullie ook zo'n lange cyclus hebben. Zelf heb ik nu twee maanden mijn temp bijgehouden en de eisprong was op dag 26 en 27. Soms duurt mijn cyclus 6 weken. Mijn grootste probleem is dan ook dat ik vaak maar moeilijk het geduld kan opbrengen!

Ik hoop dat het gelukt is om mijn tempkaartje bij te voegen. Ik vind nl. trouwens niet dat ik een hele duidelijke steiging heb van mijn temp. Is het zo: hoe hoger de temp hoe beter? :( Hoop het niet dan...

Doei doei
    http://img209.imageshack.us/img209/1740 ... novpu6.png

20. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Mellie het hoeft niet van die temp....
    Kijk maar eens bij de zwangerenkaartjes.

SYl: meissie fijn dat je terug bent.........
    Ik is helemaal happy voor jou!

Deel Deze Pagina