Temperatuurkaartjes 24-11-2006

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 24 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Zicoooooooooooooooooo!.....Vertel nou! 8)

2. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

jaaaa,
    zit ook al een hele avond te kijken

3. Niet meer actief

Hehehe...erg zijn wij he?...Ik hoop voor voor Zic dat het raak is, onze kleine belgische "spring in het veld" ;)

Trouwens MvK.....ik dacht vanmiddag dat je zelf ergens mee zat, wist niet dat je Silla bedoelde...ik duim ook mee dat alles goed blijft gaan...dit is echt een onzekere periode nu voor haar.

Dus Sil...als je dit leest...dikke knuf meissie!

4. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    ZIco heeft op NOD FORUM gepost dat haar bloedbuisje kwijt was op t lab en dat ze tot morgen op de uitslag moet wachten..........

Kunnen jullie nu gerust slapen...:D:D:D:D

5. sam mv kylian

we zijn verschrikkellijk :)

en hannah, dank je wle meid. nu kan ik met een gerust hart naar bed:D:D:D:D.
    maar wat naar zeg dat ze het bloed kwijt zijn :(

6. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hey dames,

Ik ben een heerlijk weekendje naar London geweest (vrij-ma). Mijn vriend had mij hiermee verrast!
    Het was super......en het allermooiste was...: dat mijn vriend mij ten huwelijk heeft gevraagd! (heel romantisch in een stil parkje met uitzicht op de verlichte Tower of London, het was donker)
    Natuurlijk heb ik ja! (heel graag!) gezegd!
    Dus helemaal happy! Super gewoon! Maar dit is off topic..(maar wilde het even vertellen :)

Mijn tempkaart: zoals het er nu uitziet lijkt het erop dat ik mn ei veel eerder ga krijgen dan de 37 dagen cyclus, yes!
    Zit nu op dag 13, en heb ovulatie achtige krampjes, eggwhite, en mn temp is nu 2 dagen laag, echt laag! (vorige cylcus was 36,4 c ook het laagste en kreeg ik paar dagen later mn ei)
    ovutest geeft nog nega aan..maarja, gaan vanavond denk ik toch maar klussen :)

Liefs

Syl

7. sam mv kylian

wauwwww, sylvia,
    gefeliciteerd meid,
    wat superrromantisch

8. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Dank je! was zeker super romantisch! Echt helemaal super! Wij zijn er allebei echt heel blij mee! :D

Liefs

Syl

9. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Sylvia; gosh wat romantisch. van harte gefeliciteerd!

Zico: sjee wat balen zeg dat het buisje kwijt is. pffff nou moet je nog een dag wachten. duim duim duim voor een goede uitslag.

vanavond heeft de buurman bij ons de trap naar zolder aangekleed met een vloerbedekkingkje.... hij komt de rest nog afwerken een donderdag.... maar ik ben nu doodmoe van het mee helpen.. pfff ga gelijk naar bedje toe en lees morgen weer lekker mee....

groetjes
    Ingrid

10. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    sorry nies, maar de test was nog niet binnen en moet wachten tot morgen middag, echt balen

11. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    zo goedemorgen meiden
    hier een mooi constant kaartje.
    xxx[/list]

12. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    goedemorgen meiden,

Hier weer 0,2 gezakt! :( :(
    Pff zou het nu alweer einde oefening zijn?
    Had zo'n goede hoop deze maand!
    We wachten maar weer af!

Liefs Pearly

13. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    goedemorgend vroege vogels

Hier heb je m'n kaartje van vandaag......knap kaartje , maar heb er geen goed oog in voor m'n uitslag vandaag, weet niet

Hairdresser ziet er goed uit

Pearly, ga nog eens blazen pffffffffffffffhhhhhhhhhhh ik ging ook 2 dagen geleden naar beneden en nu traag al 2 dagen terug omhoog

14. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    hey zico meid,

Hoelaat krijg je de uitslag?
    Ziet er anders heel goed uit!
    Ik duim voor je!
    Spannend!

Liefs Pearly

15. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Tegn de middag aan, durf eigenlijk nu niet meer te bellen. Begin precies ongipijn te krijgen, maar........ dat had ik ook bij m'n dochterke steeds het gevoel of ik ongi ging worden, daarom had ik het toen niet door dat ik zwanger was

16. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    hoop, het ook zico.
    spannend voor je hoor ik duim mee.
    het mooie van zo constant kaartje is wel dat ik mijn ei wat betek kan zien of ie geweest is. als ie nu 3 daagjes hoger gaat krijg ik waarschijnlijk mijn kruis....

17. sam mv kylian

goeiemorgen allemaal,

hairdresser, idd mooi constant kaartje. ben benieuwd, hoop dat we allebei toch wat eerder ons ei krijgen hoor.

zico, wel weer omhoog met temp. houden zo. en ik duim nog steeds hoor voor vanm.

hierbij mijn kaartje, is netjes deze maand, is tenminste geen achtbaan. maar een leuk trappetje :)

18. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

goedemorgen dames....

bedankt voor julllie beterschapswensjes..... als er vrijdag nog geen verbetering in zit, ga ik naar de dokter. dan loop ik al anderhalve week met een verkoudheid rond, die niet weg wil gaan.

@hairdresser: mooi constant kaartje. nu een mooie dip plus stijging en voilá, een eitje!

@pearly: neeeeee...... jij niet meid! pfffffffffff blaaaaaaaahaaaaaaaaas
    hup temp hup, omhoog jij!

@zico: mooi kaartje :), en ben heel benieuwd naar de uitslag vanmiddag.

@sam mvk: mooi trappetje....... over een paar daagjes omhoog door je eitje? :)

Et voilá mijn kaartje. lekkere daling weer. vanaf morgen komen de ovu testjes weer aan de beurt. Nog maar 2 daagjes werken en ik heb vakantie! JIPPIEEEEEEE

19. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    goedemorgen; hier ook weer mijn kaartje.. weinig bijzonders te melden.... het is nog even afwachten... heb zelf niet zo het idee dat het raak zou kunnen zijn maar je weet het nooit.... in ieder geval kan het beetje bruinverlies geen kwaad volgens eens van de VK hier op het forum (ook niet voor een eventuele innesteling).. dus dat is wel een lekker idee.....

[​IMG][/url][/img]

trouwens je temp moet hoog blijven tot na je NOD dan maak je een kans toch? En de hoogte van je temp maakt dan niet uit toch?

@Pearly: oei meid morgen weer hoog hoor! Ik duim voor je...

20. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Goedemorgen Dames,

Hier weer mijn kaartje. Eindelijk het kruis. Iedereen bedankt die me gisteren en eergisteren een hart onder de riem gestoken heeft. Heel lief van jullie.

Sylvia, Van harte gefeliciteerd meid. Wat mooi dat hij je daar ten huwelijk gevraagd heeft. Romantisch hoor.

Fijne dag weer allemaal.
    En Zico, sterkte met het wachten.

Groetjes,

Marianne

Deel Deze Pagina