Temperatuurkaartjes 24-11-2006

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 24 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland

Sorry meiden dat ik de laatste tijd niet op jullie reageer. Ik lees het wel maar that's it. Al het gedonder dat we met onze donor hebben en nu dan ook bovenstaand flutkaartje helpen me aardig van het padje af. Ik zie de bui alweer hangen. Pffff.

Ik probeer uiteraard toch iets positiefs te zien. Toen ik de eerste keer die positieve test had was mijn temp op dag 5 evenhoog als nu (gisteren) en ook dag 6 dezelfde dip als nu. Maar daarvoor...
    Mijn temperatuur ligt na mijn ei altijd boven de 37. Is mijn interne kachel kapot? De tranen zitten erg hoog. :cry:

En nog wat ladies. Hoe is't met Silla. Na het bericht van de komende miskraam heb ik niets meer kunnen vinden van haar. Haar zwangersschapsbanner staat er nog wel.
    Sil als je dit leest...dikke knuf hoor meis. Ik denk aan je. De kaarsjes branden voor je!

2. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    goede morgen meiden

Zico: wat een gedoe zeg, maar je kaartje ziet er niet slecht uit, dus ga heel hard duimen voor je, voor de uitslag vanmiddag......

Katootje: een hele dikke knuf voor jou, gewoon zomaar, omdat ik je een kanjer vindt.......

Brigitte: vreemd al dat oud bloed, kan me voorstellen dat je er niet geruster van wordt!

San: hoe is het met jou kaartje?

Avalon: succes op de wachtbank........

Pearly: hopelijk gaat ie morgen weer omhoog, zal ff hard warme lucht blazen...ppppfffffff

Sylvia: van harte gefeliciteerd met jullie trouwplannen, echt super romantisch hoor het aanzoek.......

ALle andere meiden natuurlijk ook weer heel veel succes in hun stadia........

grjts
    Twinny

3. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Twinny: nee is wat vreemd inderdaad... maar goed ik kan er weinig aan veranderen maar volgens de VK kan het wel... het is ook niet veel iedere dag en het kan dus met beetjes komen... kan ook zijn dat mijn baarmoedermond wat geirriteerd zou zijn en dat het daar van kan komen... ik wacht het maar af... mijn temp blijft mooi rond de 36.9 net als vorige maand na mij eitje dus dat zal wel goed zitten...

4. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @sylvia, gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk, super zeg en wat romantisch! Weten jullie al wanneer de grote dag wordt?

@zico, meis ik duim voor op een goede uitslag! Succes met afwachten hihi je hebt trouwens een mooi kaartje!

@hairdresser, mooi kaartje, ben benieuwd wanneer je eitje zich aandient.

@pearly, voor jou blaas ik ff pffffffffffffffff omhoog meis!

@sam mv kylian, idd een mooi rustig kaartje, op naar je eitje!

@ingiemoppie, beterschap meis, dit is niet echt lekker he. Hopelijk voel je je rond je eitje stúkken beter ;) succes met klussen!

@brigitte22, jij maakt het spannend! Ik duim voor je!

@avalon, super meis je kruis! Je hebt mooi op tijd geklust zie ik! Good work ;) Ik ga heel hard voor je duimen op een goed einde! Ik gun het je ;)

@katootje, succes met afwachten! Je temp zegt pas iets op je NOD, dus blijf het nog eventjes positief bekijken! Ik duim voor je op een goede afloop!

Ook wil ik SILLA nog eventjes een hart onder de riem steken, ik duim voor je meis, dat dit allemaal goed mag aflopen en dat je kindje blijft zitten! Sterkte!

Hier is mijn kaartje, er is al weer een week van mn cyclus voorbij! Hopelijk komt mn eitje gauw, en niet weer op dag 30 haha ;)

5. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @roses: ik hou er van om het spannend te maken... hihihi... ik ga er zelf vanuit dat het wel niets zal worden met dat oude bloed maar je weet het niet he..... zolang mijn temp op na ei hoogte blijft zal het wel meevallen...

6. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    @Roses je bent een schat. Helaas is dit mijn 11e kaartje al waarvan er twee met een + zijn geeindigd. Ik durf redelijk zeker te zeggen dat ik tussen dag 6 en 10 zie hoe mijn kaartje eindigd. :oops:

7. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Ja daar heb je ook wel gelijk in, maar dan moet je temp morgen omhoog gaan! Ik blaas wel even voor je ;)
    pfffffffffffffffffffffffffffff
    hopelijk helpt het!

8. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Katootje: hou vol! Je hoeft het hier niet te vertellen maar wat voor gelazeer hebben jullie met jullie donor? Heb ik iets gemist?
    Avalon: zie je wel dat je je kruis kreeg!
    Sylvia: gefeliciteerd! Wij vonden de aanloop naar ons huwelijk (3,5 jaar geleden getrouwd) echt een super gave tijd waar je echt van moet genieten!

Verder iedereen succes!

9. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    nieuwe ronde nieuwe kansen de :evil: :evil: zijn gekomen!
    maar ja dankzij Ff wist ik het ook al, kruis verzet en temp drastisch omlaag, ben beetje teleugesteld maar vol goede moed 2007 in!

@ Avalon, gelukkig dat je toch een kruis hebt gekregen! nu succes op de wachtbank!
    @ sylvia, van harte gefeliciteerd!
    @ Brigitte, is het bloeden al gestopt?

10. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Naomi: het is gelukkig geen echt bloeden... lijkt mee op een grote winterschoonmaak ofzo... heb een of twee keer per dag dus wat oud bloed maar verder niet.... meestal is dat op het einde van de dag .. dus zal vanmiddag of vanavond ook wel weer zo zijn.... ik weet het even niet meer zo goed... denk dat ik zo mijn huisarts toch even bel.....

11. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    @ Brigiitte, kan geen kwaad ff bellen en als je dat gerus stelt gewoon doen! anders zit je er steeds aan te denken met de feestdagen ook nog is!

12. appeltje

appeltje Niet meer actief

Hier ook mijn kaartje, ben van plan om hier meer te posten en te schrijven. Volgens mij kan ik hier nog veel leren van de ervaren posters. Dus..... nog even een weekje afwachten tot mijn dag.... heb soms een beetje vage klachten, maar durf nergens op te hopen....

Groetjes en allemaal succes deze ronde!

13. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    heo krijgen jullie die kaartjes in je bericht geplakt?

14. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
  15. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hallo,dames zoals ik, al zei, heb net effe gebeld en is negatief....

Ik hou er effe mee op...Is me effe teveel... goede temp en toch niks

16. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    zico dat is balen!

ik heb net mijn huisarts gebeld maar ze hebben dus geen telefonisch spreekuur meer.... moet gewoon een afspraak maken... nou goed dan wacht ik nog maar eventjes..... eerst maar eens deze cyclus afwachten en kijken wat er komt.... maar baal er wel wat van

17. appeltje

appeltje Niet meer actief

Oh jee... Zico, dat is even slikken! Heel veel sterkte!

18. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Bedankt Avalon. Ik heb ook meteen gereageerd. Arme Sil. :cry:

19. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    He verdikkeme Zico.....knuf!

20. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Hallo meiden,

@ Pearly: warme lucht.......pfffffff
    @ hairdresser: mooi kaartje, nu omhoog!
    @ Sam: mooie ladder hoor, nu weer de ladder omhoog!
    @ appeltje: succes met wachten
    @ katootje: geef de moed nog niet op. ook voor jou warme lucht.pffff
    @ Zico: balen meid!
    @ Syl: meissie nogmaals gefeliciteerd! Zo hebben we het er samen over...en nu is het echt zo. We gaan allebei trouwen volgend jaar.
    @ Silla: meis ontzettend veel sterkte straks. Hoop dat het toch goed is.

En hier weer mn kaartje....

Deel Deze Pagina