hoi meiden zico: dat is balen meid..... Hannah: niet verkeerd. WAnneer wilde je gaan testen? grjts Twinny
Weet het eigenlijk niet....... Jullie maken me wel zenuwachtig zeg....... Vrijdag is mn NOD... Ik denk zaterdag als er dan nog niks is en mn temp is goed. Ik verwacht er eigenlijk helemaal niks van....... Nou ja we zien het wel...
potverdosie nog aan toe.... wat een nare berichten allemaal zeg... Zico: nou ja..... hoezo negatief.... hoe kan dat nou weer? Dikke knuf van hier! Kan het niet misschien toch nog te vroeg zijn? hannah: duim duim...
@ appeltje. Misschien een brutale vraag maar zou je over het plaatsen van je kaartje ook een PB naar mij kunnen sturen. Ik heb het aan het begin van de topic gelezen maar ik kom er niet uit... @Hannah. Ik heb het voorgevoel dat jij binnenkort bij de zwangere kaartjes staat...
Ijzeren zenuwen....... Ik wil niet eerder teste. Heb de afgelopen maanden al zoveel testen gebruikt en telkens weer teleurstellingen dat ik het gewoon niet meer doe. Bovendien verwacht ik gewoon ongi te worden dus daarom ook niet. Maar aan de andere kant.........is er een klein sprankje hoop. We zien het wel....
Lieve meiden, bedankt voor jullie felicitaties! Ik zie weer een aantal mooie tempkaarten! @ Zico: spannend zeg! Hoop dat je zwanger bent! Je templijst ziet er mooi uit! Mijn temp is weer omhoog gegaan vanochtend. Ook had ik vanochtend echt super erg vruchtbaar slijm! echt heel veel, het liep er gewoon uit! Ovutest heft nog geen posi aangegeven..maar ik doe straks weer een ovutest...denk toch wel dat mn ei eraan zit te komen want mn temp gaat weer omhoog en vruchtbaar slijm is er nu heel veel... Liefs Sylvia Sill@: ik duim heel hard voor je dat het gewoon allemaal goed gaat en er niks aan de hand is.
Zico: da's balen zeg, wellicht was het nog te vroeg, maar meis, hou in de gaten dat mooie kartjes geen enkele garantie zijn voor zwangerschap. PAs als je ruim na je nOD zit en de temp is nog hoog dan zou het iets kunnen betekenen. Ik heb elke maand een mooi kaartje, totdat de ongi weer losbreekt! Geef de moed niet op! Hannah: ik duim, duim!
@zico , das echt balen meissie! stomme tempkaartjes! dan kan je maar beter dalen met je temp ipv op deze manier! @ bedankt appel, ik ga is kijken of het me gaat lukken, ik ben echt zo`n digibeet!
Hoi allemaal, hier mijn eerste kaartje... ik dacht dat mijn ei op dag 26 was, ff eerst ook maar daarna veranderde dat in dag 28... welke lijkt jullie logischer? vanochtend 7 dagen na ei... is dat nie veels te vroeg? Rens [img=http://img379.imageshack.us/img379/9104/charthu7.th.png]
Hoi Rens, Ik zie dat jij ook zo laat je eisprong heb. Bij mij is het ook op dag 26 of 27 (tenminste de laatste twee maanden). Kun je het geduld opbrengen? 7 dagen lijkt mij idd ook vroeg. Ik lees op verschillende sites dat het meestal 12 tot 16 dagen is. Gr. Mel
Hoi allemaal! Ik wilde ook even temperatuur kaartje laten zien. Is voor mij de eerste maand Hoop dat het lukt met plaatsen hier. Ik heb nog niet veel ervaring met temperaturen. Ik hoop dat ik binnenkort wat meer duidelijkheid krijg over wanneer mijn eisprong is geweest Liefs Jinky
oh moet ik nog wel even temperatuur kaartje meesturen http://img143.imageshack.us/img143/6306/naamloosnc4.png
@ Jinky:Hoe weet je dat over 11 dagen je NOD is? Volgens dit kaartje is er nog geen eispron geweest. Je temperaturen wijzen er ook niet op. @ rensie: 7 dagen is idd te weinig, dan krijgt een evt vruchtje nooit de kans om in te nestelen. Weet je zeker dat t een ongi, misschien mogelijk een innesteling?