ik heb een onregelmatige cyclus, dus weet niet wanneer ik ongesteld word, banner klopt niet, ik ging van vorige cyclus uit Denk jij dat eisprong nog niet geweest is? Ik heb veel steken en krampen en vandaag bloeding gehad Liefs Jinky
Lieve Katootje! Ik begrijp heel goed dat je onder druk staat, omdat je 'afhankelijk' bent van een donor.Maar is het niet beter voor jezelf om na je ei te stoppen met tempen, hier word je toch dood en doodgestressed van? Ik temp ook niet meer en natuurlijk zit het in mijn hoofd, maar ik voel me toch rustiger dan voorheen, het scheelt echt hoor!
Ik heb al een paar dagen geen positieve ovulatietesten gehad. Ik baalde toch wel. En zelf mijn temperatuur bleef maar laag, dus ik was al bang dat ik geen eisprong had deze maand. Mijn vruchtbare dagen zijn voorbij, en het afwachten is begonnen. Maar nu ineens iets raars. Had nog 1 ovulatietest over en heb deze maar ff op gemaakt. En gewoon 2 duidelijke streepjes. Mijn eisprong is duidelijk verlaat. Dus we gaan weer lekker klussen. Mijn vriend heeft vanmorgen sperma ingeleverd in het ziekenhuis. Hij vond het resultaat een beetje waterig, dus ben benieuwd. Groetjes Roca
Klopt carmen, heb je gelijk in. Ik temp nu al een paar dagen niet meer voor mijn ei en dat geeft al zoveel rust. Eigenlijk zou ik na het opsporen van het ei ook moeten doen maar ik kan het (nog) niet loslaten. Ik word hier ook hartstikke gestresst van.
heb de bloeding nu al voor de 2e dag, met krampen, maar die heb ik al sinds 2 dagen na ei, dus is volgens mij echt ongi... zelf dacht ik dus eigenlijk dar mijn ei dag 26 was (dip in temp en daarna omhoogschieter) 9 dagen lijkt me ook wat minder erg om je ongi te krijgen... wat denken jullie? zal mijn kaartje er nog effe bijstoppen rens [img=http://img155.imageshack.us/img155/1590/chartoq7.th.png]
Lieve Katootje, wat naar om te lezen dat er zoveel gedoe is nu. Ik ga je gauw even opzoeken op msn, heb het te druk gehad met de kerst-actie om ff te kunnen kleppen.... Maar...om even solidair te zijn met je...plaats ik hier ook maar even mijn flut-kaartje.... Eigenlijk moet ik nu de thermometer ff wegleggen, denk dat ik morgen nog temp....en dan ff niet meer... Dan duik ik gewoon de fesstdagen in....en zie het wel weer. Maar ja....hubbie is 27 december jarig, 29 is mijn NOD....het zou toch wel heel mooi zijn he?
Ik had vorige periode ook een luteale fase van 7 dagen. Het klopte wel allemaal. De periode na de eisprong was alleen te kort om te kunnen innestelen. Als het een keer voorkomt is het geen probleem. Als het vaker voorkomt, dan kan het weln een probleem zijn. Daar zijn wij namelijk wat bang voor bij mij.
vanochtend veel afscheiding en mijn testen worden met de dag iets donkerder volgens mij..... spannend weer of mijn eitje gaat komen xxx
hoi temp dames, ik heb een vraagje temp nog niet zo geregeld maar weet mijn temp en dacht van de week zou kijken of ik mijn ei kan opsporen want de ovutesten waren op dus nu mijn vraag gaat je temp voor op de dag of na je eisprong omhoog of een aantal dagen erna? heb altijd een temp rond 36.4. 36.5 en vanmorgen 37.0 als deze omhoog is gegaan door de eisprong wanneer zou die dan geweest kunnen zijn? liefs
volgens mij ie je ei geweest dan... maar ik ben er ook nog niet echt helemaal in thuis. he silvia lopen we misschien weer deze ronde gelijk. vorige maand scheelde we een dag met ei en positive testen en ik heb nu ook veel afscheiding maar nog geen positive test.xxx zico echt balen meid... het kan nog alle kanten op xx
Goedemorgen Dames, Hierbij weer mijn kaartje voor vandaag. Heb niet zoveel tijd, dus probeer in mijn lunchpauze weer te reageren. Groetjes, Marianne
gaat goed omhoog avalon1972 als je zo doorgaat lijk je weel een vuurpijl(of het is een baby pijltje ) xxx
goeiemorgen! Ik kon de verleiding niet weerstaan en heb vanmorgen ff getempt.Resultaat:bedroevend..een temp. van 36.9, dat is in mijn geval niet erg positief...Nu heb ik dus weer spijt dat ik getempt heb Laat die maar komen hoor!
Normaal kom ik niet boven de 36,6 C uit, maar deze cyclus gaat toch een beetje anders. Voor mij hoge temperaturen. Hmmm..... wie weet!
Fijn Sandra...lekker solidair met me. Kan dit nog erger? Op alle 10 voorafgaande kaartjes gaat mijn temperatuur boven de 37 uit. What the hell is wrong? Mij op MSN aanspreken....raad het je niet aan. Mijn humeur is beneden een temperatuur gezakt waarbij zelfs de ijsberen bontjassen en oorwarmers gaan dragen.
Avalon: gaat lekker! Appeltje: ziet er ook mooi uit! Sandra en KAtootje: kan me goed voorstellen dat jullie even balen, maar je weet in je hart dat die temp nu nog niets zegt en dat hij gewoon nog lekker omhoog kan gaan en dus ook moet! Ik denk aan jullie. Zico: he balen, nu ook nog die temp naar beneden....ik ben bang dat dat niet veel goeds voorspelt..... Ik zit op cd 15, normaal op cd15/16 mijn ei. Gisterenacvond was mijn ovutest nog negatief, ben benieuwd of die vanmiddag dan wel positief is. Ik denk dus zelf dat mij ei een dag later wordt dan normaal. Niet zo erg want dan kunnen we nog klussen vanavond en zaterdagochtend. Hebben namelijk zondag voor het laatst geklust, zijn de hele week weggeweest savonds afspraken ed en daarna te moe......wellicht dat dat ei dat weet en een dagje later komt om ons de kans te geven om op tijd te klussen
En ook weer even mijn kaartje.... ik blijf het nog even spannend houden.... geen idee wat het gaat worden... Vanwege het bruin verlies nam ik al aan dat het niets zou worden deze maand maar hoe dichterbij mijn NOD hoe spannender ik het vind..... hihihi... [/url][/img]