Temperatuurkaartjes 24-11-2006

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 24 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appeltje

appeltje Niet meer actief

Dan heb jij een zeer sociaal ei! Zouden er meer van moeten zijn! :)

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Hahahahaha, ja, mijn ei is eigenlijk heel voorspelbaar, maar wellicht dat hij nu even de "kerst spirit" te pakken heeft en sociaal is! Verder ben ik altijd blij met hem hoor op cd 15/16....!

3. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    heey meiden,

Hier mijn kaartje weer! :cry: :cry:
    Het worden waarschijnlijk heeel veeel wijntjes met de kerst! :( :(
    Ik heb de hoop opgegeven! :cry:

Liefs Pearly

4. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    He toch Pearly. dan maar: Proost meid!

5. Niet meer actief

Denk dat de hoop vervlogen is of nie? (zondag NOD)

Jammer Pearl! Op naar de volgende ronde..DUIM DUIM DUIM dat 2007 maar goed mag beginnen voor je!
    (maar je bent nog geen 14 dagen verder toch? Je moet nog 4 dagen....you never know)

6. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Pearly: je zit pas op dpo 10! Hoe lang is je luteale fase normaal? Je temp kan namelijk nog prima weer omhoog gaan hoor! JA, en met kerst wijntjes drinken is als het niet goed is, je troost.....

7. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Pearly: dat is jammer maar wat Me2 zegt... het kan nog omhoog gaan... misschien een innestelingsdipje?! Ik ga voor je duimen dat je temp morgen weer netjes omhoog gaat! Kunnen we misschien nog tegelijk testen.....

8. Niet meer actief

Dames, wat vinden jullie van mijn tempstaatje? (2 berichten hierboven)

9. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Tsja, Deeltjuh, ik weet niet hoe lang je normaal na je ei ongi wordt. Bij mij zou dit kaartje naar alle waarschijnlijkheid geen goed tekenen zijn, want ik word altijd met een kleine temp daling op dag 12 na ei ongi.

10. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Normaal is mijn luteale Fase 13 Dagen! Maar FF geeft nu mijn ei 1 dag later aan als de vorige keren!
    Ik heb alleen nog hoop als ik het kaartje van Butterfly bekijk bij de zwangeren kaartjes! Daar zit ook een mega dip in!

Pfff zeg tegen hubbie vanmorgen oooh neee mijn temp is weer terug op 36,6! Hij begon zich te verontschuldigen vond het zo sneu! Hij ging allerlei verwijten aan zichzelf geven!
    Ik zeg tegen hem liefie zolang ik niet ongesteld ben is er nog niks aan de hand!
    Nu maar afwachten!

Liefs Pearly

11. Niet meer actief

mijn ongi komt altijd 14 dagen na ei, dus zondag NOD....
    idd dit voorspeld nie veel goeds...helaas..op naar de volgende ronde!

12. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Pearly: je maakt het in ieder geval spannend! Benieuwd wat je temp morgenochtend doet.... Die van mij zegt nog niet zoveel... zit alleen iets hoger dan mijn vorige cyclus maar ja tot je NOD zegt dat niets heb ik begrepen...... nog wat spannende dagen.....

13. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Deeltjuh: het kan nog heel goed weer omhoog gaan hoor! Je hebt namelijk nog 2 dagen!

14. Niet meer actief

Denk het niet meid....bmm ook al zacht...dus..ach nou ja..no problem, jammer ist wel, had gehoopt op een kerstcadeautje....maar goed, dan beginnen we misschien 2007 goed straks ;)

enige rare is dat als mijn temp normaal zakt, dat dat meteen met 0,3 is en niet met 0,1......maja lichaam veranderd he ;)

15. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Deeltjuh, je baarmoeder mond zegt niets over wel of geen zwangerschap. Overigens had ik een mag dip de dag voor mijn nod toen ik zwanger beleek te zijn (helaas mk) en de dag erna super hard weer omhoog op nod.

16. Niet meer actief

Mijn baarmoedermond word altijd zacht voor mijn NOD als ik ongesteld moet worden, dus helaas zegt dat bij mij veel...alleen meestal is ie pas echt helemaal zacht 1 dag voor of op NOD en nu al 3 dagen ervoor, maar nee ik heb al geen hoop meer joh, maar dat geeft niet....laat eerst anderen maar zwanger zijn nu! ;)

jij had idd een dip voor NOD zeg...dus je dacht dat je ongi ging worden of nie?
    Ik weet nog wel dat ik toen ik bezig was voor mijn dochter, dat mijn temp een aantal dagen voor NOD 0,1 zakte naar 36,9 en ik toen helemaal van slag was omdat ikw eer ongi zou gaan worden en de volgende dag was ie 37,1 en die dag erna 37,2 en toen testte ik positief (1 dag voor nod) dus ff kijken....die tempdip had ik dan 3 dagen voor NOD net zoals vandaag, maar ja...dat baarmoedermond zacht is, voorspeld bij mij serieus niet veel goeds....

We zien morgen wel wat temp doet ;) haha

17. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Maar eh even vraagje hoor... is het raar dat ik mijn baarmoedermond niet voel? Misschien weet ik ook niet wat ik moet voelen maar goed... :oops: kun je ook voelen of die nog dichtzit of niet?

18. Niet meer actief

ik voel tijdens mijn hele cyclus een hard soort puntje.Soms laag, soms hoog.
    Je kan ook een gaatje erin voelen soms.Dat voel ik meestal voor mijn NOD en daarna word ie zacht en weet ik dat mijn ongi eraan komt.
    Maar dat is bij iedereen verschillend.

19. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Oke... nou ik voel er eigenlijk niet echt veel aan maar heb me er nog niet in verdiept... ga ik denk ik ook niet doen.... Gewoon nog maar een weekje afwachten hier... benieuwd wat er gaat gebeuren....

20. Niet meer actief

daarom ;) suc6!

Deel Deze Pagina