Zie trouwens dat we ongeveer gelijk lopen... spannend hoor! Ik heb maar mijn vorige cyclus aangehouden maar vind het nog wat lastig... toen 2 dagen eerder mijn eitje maar pas 18 DPO ongi... dus tja wat moet je dan aanhouden.... Weet dus ook nog niet of ik eerste of tweede kerstdag al zal testen..... of dat ik nu ook 18 DPO zal afwachten..... ga er eigenlijk vanuit dat ik ongi ga worden....
hmm testen...1e kerstdag als je dan nogniet ongi ben...dat zou ik iig doen...maja moet je zelf weten he Ik zou morgen testen als mijn temp nog hoog was, maar dat zit er niet in hahahaha
Hoi meiden Brigitte: het ziet er wel nog goed uit, dus ik duim nog ff verder.....enne...ik zou ook niet weten hoe ik me baarmoedermond zou moeten voelen hoor..... Pearly en Deeltjuh: ik ga heel veel warme lucht naar jullie toe blazen.... Avalon: ziet er mooi uit hoor, nu nog ff vol blijven houden. Sandra en katootje: ook voor jullie ga ik heel hard blazen, kom op meiden, omhoog met die temperatuur! Zico: ziet uit als naderende duivels, dat is balen meid...... Alle andere meiden natuurlijk ook weer heel veel succes met alles.... Twinny
@Twinny: dank je...... ik was vanmorgen helemaal verbaasd met mijn 37,1... vorige cyclus zat ik standaard op 36,9 en nu toch wat meer wisselend.. maar gemiddeld wel iets hoger... weet dat dat niets zegt maar toch... het biedt uitzicht zeg maar! Zal morgen wel weer zien wat het dan wordt....
Hihi, als ik er zelf ook maar iets over te zeggen had, dan bleef hij vanaf nu 9 maanden hoog. Maar ja...... Hoe is het met jou? Gaat alles goed met je?
balen Zico, maar wel uit de onzekerheid nu. Ff een opbeuringsknuf voor jou...... Avalon"tuurlijk voor de komende 9mnd toegewent! En hier gaat alles prima eigenlijk, heb niet veel te klagen... twinny
He Gatver, Zico. Sterkte meid. Hierbij komt er een hele dikke virtuele knuffel je kant op. Ik had zo'n hoop dat het raak zou zijn deze maand. Nu op naar het nieuwe jaar. Ik hoop dat dat jouw jaar gaat worden. Sterkte..
Hallo mieden, @ avalon": hoog houden meid @ sandra en katootj: hier komt weer een dosis warme lucht.pffffffffffff. Kop op meiden! @ Zico: jee balen weer zeg.......heel veel sterkte en een virtuele knuf! Nou hier mijn kaartje weer......... Ziet er nog steeds goed uit alleen heb ik mn twijfels of ik niet vorige week vrijdag mijn eisprong heb gehad..Dus als er morgen nog geen ongi is dan kijk ik het nog even aan denk ik.......... Was ik vorige maanden op van de zenuwen nu helemaal niet!
Hoi meiden, Hier mijn kaartje weer. temp is met 0,1 graad omhoog gegaan. Nog 5 dagen. Spannend hoor. Heb nog steeds af en toe last van mijn borsten en het lijkt ook net of ze voller worden heb ik het idee. Gisterenavond had ik toen ik naar bed ging behoorlijke ongi buikpijn. Hoop dat dit niks zegt. We wachten maar weer af. Even nog een vraagje: toen ik zwanger was van Jordy en het nog niet wist (voordat ik teste dus) heb ik voor de gein ook een paar dagen getempt na de eisprong. Mijn temp lag toen gemiddeld steeds rond de 37.2. Mocht ik nu weer zwanger zijn moet je temp dan weer rond de zelfde temp liggen of is dat per zwangerschap verschillend? [/url][/img] Ik duim voor jullie allemaal. Groetjes Bianca (MamavanJordy)
Tis niet dat ik nu al weet hoe mijn cyclus zal worden, hoop heb ik altijd... Niet te hopen dat de teleurstelling op hubbie's verjaardag is.....ik doe er altijd ff over om er overheen te stappen...en das natuurlijk niet gezellig... Maar mijn kaartje begon nu heel anders, dus ik hoopte dat ik nu eindelijk eens een duidelijk kaartje had...maar nee...dus.... We shall see.... En Kato meis,...ik ga je toch ff opzoeken vandaag of morgen op msn....mijn oorwamers, dikke sjaal en warme wanten liggen klaar.... Wie weet gaat dan gelijk mijn temp es wat meer omhoog...
Hey meiden, Hairdresser: ik heb vanmiddag mn eerste posi ovutest gehad..streepjes zijn even donker dus denk dat morgen het linker streepje donkerder is, dus dat het dan een echte posi test is..maar ik ga vanaaf wel klussen want je hoort ook vaak dat niet altijd het linker streepje donkerder wordt... Ik voel ook ovu krampjes dus ben benieuwd! Wel fijn, dan heb ik een keer niet zo'n hele lange cylcus! Ik plaats mn tempkaart nu ff nog niet, er is nog niet veel veranderd..(heb hem gisteren geplaatst) Zico: meis, wat balen zeg..ik kan hlemaal begrijpen hoe je je dan voelt en dat je even down bent Liefs Sylvia
Auw; hier af en toe wat steekjes in mijn lies.... ga er van uit dat ik gewoon volgende week ongi word maar als je dan zoiets voelt.... niet gek laten maken.... waarom duurt een week zo lang?
Hey ladies, Ik heb vandaag 2 ovutesten gedaan, 1 rond 12.45 uur en 1 test rond 17.30uur. Zie de foto hieronder... De onderste ovutest is de laatste test die ik gedaan heb. Volgens mij zijn ze positief. We hebben eergisteren voor het laatst geklust dus we gaan vanaaf wel weer klussen Ik heb al een tempdaling gehad paar dagen geleden maar hij is nu nog rond de 36,6/36.7 c , paar dagen na mn ei is mn temp 36,9 c of hoger, dus heb hem nog niet gehad maar hij zit eraan te komen als ik het zo goed heb! (ook veel afscheiding en ovulatiepijn) Wat zeggen jullie": positief? (ik denk zelf dus van wel, vanwege slijm en steekjes die ik voel en temp) Liefs Syl
@sandraK, ik duim voor je mee op een mooi cadeautje voor de verjaardag van je man en dat je zwanger het nieuwe jaar in mag gaan! Succes met wachten @hairdresser, succes met afwachten op je eitje, en vergeet niet te klussen he! @avalon, wat stijg je mooi meis, nu lekker je temp daar hoog houden he! Ik duim heel hard voor je! @carmen, nog ff afwachten meis, hopelijk wordt je niet ongesteld! @appeltje, jij zit nu ook op de wachtbank, mijn duimen draaien! @katootje, toch nog ff geduld hebben hoor! Je zit pas 7 dpo en het kan nog alle kanten op, ik blaas nog ff voor je. PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF @zico, nou dit is echt balen, verdorie! Je kaartje was zo mooi! Succes volgende ronde. @me2, wat lief van je ei dat ie waarschijnlijk zo solidair met je is, succes met klussen in ieder geval alvast! @brigitte, jij gaat ook lekker de lucht in, nu op 10 dpo al. Hoe lang is je lutheale fase normaal? @pearly, jeetje meis jij gaat wel erg laag, heb je nog nergens last van (ongipijntjes ofzo ?), ik duim voor je, dat je temp morgen weer flink omhoog mag gaan. pffffffffffffffffffffffff @deeltje, het ziet er naar uit dat je ongi gaat worden . Hopelijk stijgt je temp morgen weer! Ik blaas ff voor je pffffffffffffffffffffffffff @hannah, wow mooi kaartje, dit wordt spannend! Wanneer wil je gaan testen? @mamavanjordy, ook jij maakt het spannend, je gaat nu weer mooi omhoog, houden zo he! @sylvia, het is volgens mij een mooie positieve ovutest, klussen meis!
@roses: Ja ik hou het spannend... mijn vorige keer was het 18 dagen! Maar ik hoop nu dat dat niet zo is... 18 dagen is ook wel lang maar denk dat het misschien wel door de stress kwam.... Ben benieuwd wat mijn temp morgen doet... was vanmorgen in ieder geval zelf ook verbaasd....