he meis, hoe voel je je eigenlijk, kan je lekker genieten zo, ben je neit te misselijk? Vertel ons eens hoe het met jou is
hoi zico MEt mij gaat het eigenlijk heel erg goed, mag niet klagen want de misselijkheid is miniem en niet storend. Ben alleen wat moe nog en geen conditie enzo........ Maar mag niet klagen.....woensdag heb ik echo en dan weet ik weer meer....... Bedankt voor vragen..... Twinny
Katootje: ik hoop op een enrome berg waar je op moet! Deeltjuh: wellicht te vroeg getest? Ziet er verder mooi uit! Avalon: ook lekker stijgen he! PearlY: dikke kus, geniet maar extra van dat wijntje! Zico: je klinkt weer een stuk positiever! Ook zijn he! We duimen gewoon weer met je mee deze ronde! Appeltje: hij moet wel weer omhoog he! Ik blaas fffff Nies: zet hem op he!
môgguh ladies, @pearly: &*^#%@&# potverdrie nog aan toe zeg.... dikke knuffel en drink maar een lekker glaasje wijn extra met de feestdagen... @marianne: lekker hoog blijf je. @deeltjuh: ik zou zondag nog een keer proberen te testen. @katootje: Jippiieeeee.... ze gaat weer omhoog.... en nu daar blijven hé! @sam mvk: gaat mooi netjes, lijkt wel borduurmotiefje @roses: haha, jij maakt er weer mooie treetjes van... @zico: succes in de nieuwe ronde. @twinny: dikke pluim voor jou. Je blijft trouw onze berichtjes volgen! @appeltje: spannund... @nies: pak de sexy lingerie maar lekker uit, massageolie erbij en he is yours! @me2: jij weer op de wachtbank? Hier is mijn kaartje. Op naar m'n ei...... pfff eitje komt 1e kerstdag. Zeker net als ik aan mijn zoveelste wijntje zit hahaha.... zo nu even snel mijn huisje schoonmaken en dan kan het bezoek komen...
Hallo meiden, Ik zet snel ff mn kaartje neer.......Ben de hele dag weg. Dus hoop vanavond te kunnen reageren.... Ik wacht nog met testen ivm mijn twijfels over de eisprong.
Hannah ben het met Zico eens...je kaartje ziet er echt goed uit. Zal me niets verbazen als je een mooi kerst cadeautje krijgt!
Zo ook die van mij weer vandaag.... weer 0,1 omhoog.... begin nu toch wel weer spannend te vinden.. ging er vanuit dat ik gewoon ongesteld zou worden maar nu weet ik het nog niet helemaal zeker.... [/url][/img]
@Zico: ik ga mijn best ervoor doen.... rare maand hier... namelijk sinds eisprong regelmatig oud bloed verlies... dus ging er al vanuit dat het niks zou worden deze maand... maar ja nu twijfel ik toch weer een beetje...
hihihi.... dat is zo... maar moet nog een paar daagjes..... en jouw temp was ook hartstikke mooi! we zien het wel... ik ga er nog steeds maar vanuit dat ik gewoon ongi word tussen kerst en oud & nieuw..... misschien als mijn temp zo mooi hoog blijft dat ik maandagochtend wel ga testen.....
Hier mijn kaartje van de afgelopen dagen. Ziet er bij veel spannend uit zeg! Dat wordt voor een aantal van ons een mooi begin van het nieuwe jaar. En natuurlijk voor de rest een mooie nieuwe start om er in het nieuwe jaar weer voor te gaan! Voor iedereen alvast een hele mooie en fijne kerst! Gr Droom, ik wacht nog steeds op mijn ei (denk ik).
Hey meiden, Hannah, het ziet er echt heel goed uit! twinny, we hebben goed geklust hoor Mij ei is dus vandaag! want gisteren dus posi ovu testen maar vandaag weer nega ovutesten! Vanochtend gaf de persona ook posi aan! maar vorige maand gaf persona ook pas op de dag zelf eisymbool aan. Oja, vraagje: ik weet hoe ik een posi ovu test in mn tempkaart moet zetten maar kun je het er ook inzetten als je van persona je eisymbool hebt gekregen? (OPK, Ferning test en Monitor heb je maar waar je dan weer uit kunt kiezen begrijp ik niet zo goed) Heb nu dus gewoon een plusje van posi ovu test) Oja, mijn tempkaart van vandaag: Liefs Syl
Wie kan mij uitleggen hoe die temp kaartjes werken. Mijn engels is niet zo geweldig en begrijp er dus niets van. Wat betekenen die letters CM, BD en GPK onder het lijstje? En Wat stellen de rode M en de rode L voor en de pm en am en de plusjes?