Hoi ik zit vandaag op dag 23 van mijn cylclus. Voel nog helemaal niks! Alleen wat spierpijnachtige pijn in me buik. En me borsten worden gevoeliger! Me temp was constsnt 37,2 graden en vanmorgen zelfs 37,3 graden. Mad donderdag 30 november me bloed laten etsten op HCG. Ben bloednerveus! Wie herkent dit? Groetjes en iedereen SUCCES! Marjo
Hier weer mijn kaartje. Zit nog steeds te wachten op de echte duivels. Af en toe een klein spoortje rood tussen al het oude bloed... Telt dit al als licht of spotting? [/url][/img] Als iemand een keer voor mij wil pendelen dan wil ik ook wel een pb ontvangen....
Lieve hairdresser, het tempen is alleen maar om goed te kunnen kijken wanneer de eisprong is geweest...en dus niet om je elke dag druk te maken of je temp wel hoog genoeg is... Ik ben na 9 rondes genezen denk ik... Je wordt anders echt helemaal knotel... Normaal gesproken begin je een beetje nerveus te worden als je een paar dagen overtijd bent.....niet meteen na je ei al! Probeer het een beetje los te laten meis...als je er zo bovenop zit is ook niet goed hoor.... Dikke knuf
Meid wat jammer! Ik zit op dag 23 van me cyclus en merk nog helemaal niks! Me temp was constant 37,2 en vanmorgen zelfs 37,3. Moet nog tot 30 november w88 voor ik mag testen in me bloed op HCG. Ben bloednerveus! Groetjes en sterkte! Marjo
is ook sandra. ik ga me niet meer druk maken(denk ik) en als ik op 5 dec zit er er is nog niks dan zien we wel verder. thanx dat je me even met beide benen op de grond heb gezet xx
GOEDEMORGEN MEIDEN, Whaaaaaaaaa vandaag is de dag dat ik ongesteld moet worden heb al voor de tweede dag echt een lage temperatuur maar nog geen , Wacht dus nog maar even af. Dat ze maar opschieten dan kan ik verder met tellen. Mijn kaartje van vandaag als het nog interressant is tenminste. Groetjes,Tattie***
Hoihoi, ff snel tussendoor op het werk, wat is er weer veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gekletst hier zeg in 1 dag! @muuske: sterkte met wachten! Ik had ook die verschrikkelijk zere borsten, dus het kan! @jaycey: He, wat jammer.. ik hoop voor je dat je via ivf wel zwanger wordt, knuffel hoor. @avalon: balen van je thermometer zeg.. kun je ook niks aflezen van je kaartje.. jammer. @roses: wat zit je laag zeg! En dan die uitschieter.. @brigitte: balen van je spotting zeg! @sylvia: Heb je met twee thermometers tegelijk al geprobeerd? Ik bedoel dan vlak na elkaar.. dan kun je zien wat het verschil is.. @tattie: he, wat frustrerend toch.. dat afwachten.. Meiden, hierbij nog mijn tempkaartje van zaterdag, wat jullie nog tegoed hadden. Ik durf het nog steeds niet te geloven..
ik heb nog geen 3 hoge tempen achter elkaar. misschien daarom? en het is nog niet zeker dat ik een ei gehad heb. vrijdag bij de gyn was er geen ei te zien en kon ie ook niet zien of er een ei gesprongen was . vanmiddag krijg ik de uitslag van bloedprikken of er een ei geweest is of niet
raar dan omdat je eerts 36,4 had toen 36,5 en toen 2x 36,7 dus 3 x hoger dan36,4 en je heb op dag 19 een positive ovulatie test gehad....?
ja klopt, die test snappen we absoluut ff niet. ik hoor vanmiddag meer. dan de bloeduitslagen en weer een echo, dus hoop dat ik dan wat wijzer word
Veel succes Sam! Voor alle wachters: geduld hebben! Ik duim! Zijne r ook nog klussers? Alle zwqangerren: GEFELI! Hier inderdaad van het weekend m'n ei gehad. Hoop dat we toch nog goed geklust hebben...Zit in ieder geval weer op de wachtbank en moet dus nog 11 dagen...
goeiemorgen! hihi Aly, wishfull thinking, meid?! @Jaycey, wat kl*te voor je!een heeeeeele dikke virtuele knuffel! @Tatti, kut het dat stomme wachten! Hier nog een wachtende..op mijn ongi dan he..test was gister nega. Vandaag is eindelijk mijn temp. omlaag dus morgen hoop ik dat die k*t eindelijk eens doorbreken!Ik heb nu al vanaf zaterdagavond last van bruinverlies en het wil maar niet doorzetten, nog geen rood te bekennen!Normaliter heb ik 1 dag bruin en de volgende dag ongi... Beetje bout dit, wil gewoon door naar de volgende ronde, zo snel mogelijk!