Temperatuurkaartjes 24-11-2006

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 24 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tattie

Tattie Lid

11 apr 2006
    77
    0
    0
    Huismanager
    @Carmen, We hebben zo'n beetje hetzelfde probleempje,ik wil ook zo graag door naar de volgende ronde, temperatuur is laag dus laat komen die :evil: :evil:
    Kunnen we tenminste weer verder hé?

@sam mv kylian Heel veel sterkte en succes bij de gynaecoloog vanmiddag, en ik denk dat je inderdaad je ei hebt gehad en dat hij morgen dan een kruis aan zou geven.
    En ik hoop dat de gyn.iets kan zien!
    Ik duim.

Liefs,Tattie***

2. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    ik ben zo blij dat mijn temp. gedaalt is, ik was vorige week ziek, vandaar die hoge temp.
    vorige maand kwam mijn ei met 36,5, nu is mijn temp. 36,2 ,morgen springt mijn ei.

3. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    oh carmen wat balen, je temp. zakt te veel.
    ik zou snel even posten, daarom zat ik verkeert, haastige spoed is zelden goed.
    natasja wil jij mijn fout geposte bericht verwijderen, bedankt !
    ik ga nu eten koken.

4. Niet meer actief

hihi, aly..daar ben ik juist blij mee!Gisteren had ik een vette negatieve test, met een test van deze site af, heel gevoelig dus.Zwangerschap zit er echt niet in deze ronde!Dus ik ben blij als mijn ongi een keertje doorbreekt!

5. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    moet je smorgesn of avonds tempem?

6. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    ik doe s´morgens en volgens mij is dat het beste.
    elke keer de zelfde tijd en voor dat je je bed uitgaat.
    dus wakker worden en dan gelijk tempen.

7. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    smorgens is vrij lastig voor mij . als ik niet hoef te werken zijn brandon en ik pas wakker om 8 uur maar moet ik werken ben ik er al uit om 6 uur.

8. Niet meer actief

altijd 's morgens.

9. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Altijd smorgens tempen net nadat je wakker wordt en nog voordat je uit bed gaat. Ik zelf merk niet veel van 2/3 uur verschil in temp tijd.

10. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    oke dna ga ik vanaf morgen temp smorgens

11. Niet meer actief

gewoon altijd je wekker om 6u zetten.Dat doe ik ook altijd en geeft het nauwkeurigst resultaat.Als je iets doet moet je het meteen goed doen, denk ik altijd maar..

12. Niet meer actief

Maar ik heb nu 3 volledig ingevulde temp.grafieken en meer dan 3 hebben ze (de artsen) niet nodig.Dus ik stop na vandaag, jippieeee!
    Geen temp. stress meer! In december laat ik het aan moeder natuur over en in januari naar de huisarts! Voel me er meteen een stuk rustiger onder!

13. Niet meer actief

En ik wilde nog ff kwijt dat ik de bekende buikkrampen voel komen, yessss!Dat ik hier ooit nog blij mee zou zijn, nieuwe ronde, nieuwe kansen!

14. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Heel herkenbaar... zit hier ook te wachten en te wachten... als sinds vrijdagochtend bruinverlies... met heel af en toe wat rode drupjes.... denk steeds nou nu komt het maar helaas

Heb trouwens bij mijn vorige menstruatie wel de bruine dagen meegerekend dus denk dat mijn cyclus nu dus 3 dagen korter is.....

15. Jen109

Jen109 Lid

25 nov 2006
    15
    0
    0
    Niet funny dat wachten!

Ik ga door voor een nieuwe kans volgende maand, bij mij zijn de :evil: doorgekomen.

16. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    carmen termometer in de kast, is een goed idee hoor.
    brigitte, tattie en carmen ik hoop dat de :evil: :evil: snel komen, kunnen jullie weer verder.
    daantje ik zet de wekker ook om te temp hoef ik er niet uit dan ga ik weer lekker slapen.
    sam mv kylian succes bij de gyn.
    alle wachters succes
    alle klussers klusse !

17. Niet meer actief

Pas als je ongi echt doorzet moet je dat rekenen als dag 1 van je cyclus!

18. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Carmen: ja dat weet ik maar het komt maar niet.... zit echt al 4 dagen te wachten met enkel en alleen bruinverlies. Maar lees nu op het forum dat er wel meiden zijn die de eerste keer ook alleen bruinverlies hadden....
    Ik hou het maar wat bij op FF en als het over is en geen rood geweest is begin ik maar op de eerste bruine dag te tellen......

Kan me niet voorstellen dat je 4 dagen bruinverlies hebt en alsnog zwanger bent.... zeker niet gezien mijn temp die nu toch op 36,7 is blijven steken (vanaf 36,9)

19. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Hallo meiden,

Ff een paar dagen niet geweest en er is enorm veel geschreven.
    Ik zit inmiddels al weer op de 4e dag van mn ongi.
    Van mn temp snap ik niet zoveel, hij was vanmorgen net zo hoog als na mn ei vorige maand. Ik ben niet ziek.
    Het wordt weer spannend voor een aantal meiden!
    Ik duim voor iedereen!
    Sam, heeel veel succes!

Hier mn temp.kaartje:

20. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    das raar hannah heb je dat wel vaker?

Deel Deze Pagina