Ik ben nog echt een groentje... hihihi... nou meiden dan zijn jullie voor mijn gevoel eerder aan de beurt! Maar eh Hannah wat ga jij doen.... morgen of zaterdag?
O katootje, war rot zeg meid! Ja Sylvia, we lopen inderdaad bijna gelijk. Ik ben op 5 dec ongi geworden en 21 dec mij ei en jij beiden een dagje later. Grappig! Donderdag ben ik twee weken na mijn ei. Als mijn temp dan nog goed is denk ik dat ik ga testen. Maar als het lukt wacht ik tot zaterdag 7 jan. Maar ik denk niet dat dat gaat lukken.... Gr Droom
ja dan wordt het toch stilletjes aan tijd dat je sterretje naar je schoot daalt he... veel succes zal voor je duimen meis, het is je gegund
Hallo allemaal We zouden gisteren de uitslag krijgen van het spermaonderzoek van mijn vriend, was helaas nog niet binnen. Dus vanmiddag maar gebeld, was wéér niet binnen. Uiterlijk morgen moest het binnen zijn, dus morgen maar weer bellen ! spannend ! Ik snap niet hoezo het zo lang moet duren. Het verse sperma moet binnen één uur in het zieknhuis zijn. Dan ga ik er toch vanuit dat dit dan direct gecontroleerd moet worden. Waarom we dan zo lang moeten wachten is me een raadsel... Morgen plaats is weer mijn tempkaartje. Vanmorgen 37,2, dat is voor mij erg hoog, dus dat vond ik erg fijn, hihi. Groetjes Roca
Hallo Dames, Mijn kaartje weer voor vandaag. Helaas weer 0,04 gezakt (wat op zich natuurlijk minimaal is, maar goed). We vonden mijn temp toch nog hoog genoeg en aangezien het 13dpo was, hebben we er uit nieuwsgierigheid toch alvast een testje tegenaan gegooid. Helaas kwam daar niets uit. Ik blijf nog wel hoop houden, omdat de temp nog steeds redelijk hoog is voor mijn doen en we wachten maar af. Ik test nog steeds een keer op oudejaarsochtend als ik niet ongi ben geworden tegen die tijd. Ik ga maar weer met mijn billen op de wachtbank zitten. Niets anders te doen op dit moment. Fijne dag allemaal en degene die gaan testen, succes.
hopla en daar gaan we naar boven. heb hem dag op 21 gehad net als de vorige keer. nu maar afwachten he. xxxxx fijne dag.
Even snel die van mij... temp is nog steeds hoog maar durfde nog niet te testen vanmorgen... stom he... maar heb me voorgenomen om het morgen te doen..... Nu beetje misselijk... zou het dan toch? [/url][/img]
avalon1972, wat spannend zeg ! brigitte22, 4 dagen overtijd en zo'n mooi lijstje ! Testen ! Hier is mijn kaartje, zit pas op 7 DPO terwijl ik wel al op dag 25 van mijn cyclus zit. Weet iemand hoeveel DPO "nodig" is om zwanger te kunnen zijn? Ik wil zowiezo later gaan testen, omdat mijn eisprong ook later was, zodat ik meer DPO krijg. Succes voor iedereen ! Groetjes Roca
@Roca: volgens mij duurt het sowieso al 5-10 dagen na je eisprong voordat een eventueel bevrucht eitje innestelt.... en dan nog een paar dagen voordat je het kan bepalen... Voor de zekerheid anders 14 dagen bij je eitje optellen.. dan zit je redelijk goed volgens mij Ik ga morgen testen!
@Naomi: hihihihihi vanavond of morgenochtend! Zit nu op mijn werk..... dus dat is wat lastig en wil het in ieder geval samen doen met mijn mannetje.....
Brigitte: spannend spannend spannend! Roca: ja ik heb gelezen dat de lutheale fase (DPO) meestal tussen de 12 a 16 dagen ligt... succes! Katootje: Echt @#&*#!
Brigitte, doe een test joh! Je bent echt zwanger denk ik. Hij gaat echt niet meer naar beneden hoor! He dames, Ik weet het even niet meer. Schreef de vorige keer ook dat ik altijd voor mijn wekker uit al een keer uit bed ga. Dan temp ik voordat ik opsta en temp ik na mijn wekker. Welke temp moet ik nou nemen. Vaak is er geen verschil maar vandaag dus wel. Voor mijn wekker 36.7 en twee uur later toen ik echt opstond 36.9 Welke ga ik nu gebruiken? Heb nu 36.9 ingevult omdat die natuurlijk mooier is maar ik wel mezelf niet voor de gek houden, en trouwens 36.7 is ook mooi. Welke moet het volegens jullie zijn? Voel me trouwens vandaag niet zo lekker, heb veel buikkrampen, hoop niet dat ik de griep krijg dan zeggen die tempjes natuurlijk helemaal niets! Maar ben vandaag vrij dus doe het elkker rustig aan. Gr droom.
goede morgen meiden Droom: ziet er mooi uit hoor, volhouden nu..... Rocca: bij jou ziet ook mooi uit, kunt inderdaad het beste 14dgn aanhouden of langer....... Brigitte en Hannah: tjee wat maken jullie het spannend zeg, ik duim hier heel hard, maar dadelijk heb ik geen duim meer over, hihi...... Katootje: wat ontzettend gemeen en balen meid, heb ff geen woorden....... knuffie...... Hairdresser: veel succes op de wachtbank.... Avalon: balen van de negatieve test, als ze weg blijven gewoon volgend jaar nog eens proberen hoor! Nies: lijkt me voor jou doen wel heel erg vroeg hè Allemaal weer heel veel succes met alles..... Twinny
goedemorgen dames, zo, ik ga eerst bijlezen van gisteren hoor. Ben nog steeds moe, maar heb afgelopen dagen flink bijgeslapen.... @twinny: mooie foto's hoor! @katootje: gadver gadver gadver..... grrrrrr.... tja, meer kan ik even niet zeggen. Baal flink voor je. Hoop dat het in de volgende ronde een keer raak is. @Brigitte: mmmmhhhh.... ben benieuwd naar je temp vandaag @sammvk: schijnt weer een lange cyclus te worden, of niet? Succes en ik hoop dat je eitje toch snel nog verschijnt. @minou: wat een daling zeg..... sjeetje..... ik wens je veel succes in de volgende ronde. @ha nies: sjee vroeg ei zeg.... maar kan ook dipje zijn. Dat heb ik altijd op dag 8. Dus nog maar even paar daagjes afwachten... @droom: wat ga jij ook omhoog zeg..... mooi!! @zico: op naar eitje @avalon: thanks for the compliments over de foto's. Bai du wee, temp is nog steeds ver boven de lijn. ziet er in mijn ogen goed uit Ik blijf duimen hoor. @roca: ik vind het heel spannend. Het zaaduitslag van mijn man is ondertussen wel binnen. proef 1 was goed, proef 2 was errug slecht (maar er zat nog wel wat). Uroloog schrijft nu brief aan ha, want hij stelt voor, dat de zwemmers wat ondersteuning van de gyn gaan krijgen (plus wat onderzoekjes bij mij erbij: samenleving etc.). Ben heel benieuwd naar jullie uitslag @hairdresser: haha, jij nu ook op wachtbankje. Wat een stijging. @monika: daar gaat iemand hard op weg naar een eitje zo te zien. @droom: ik moet er 'snachts ook altijd een keer uit, maar ik temp dan niet. Ik val als een blok weer in slaap en temp pas echt als mijn wekker gaat om 6.45 uur (ook in de weekeinden). Ik zou zeggen, dat je je eerste temp moet aanhouden, maar ik ben hierin geen expert. et voila, mijn kaartje voor vandaag....... ga zo maar weer even een slaapje houden, geeeeuw..... ben net terug van boodschappen doen.
Brigitte, ik ben super benieuwd hoor, hoop dat je gauw gaat testen, het kan bijna niet anders dan dat je gewoon super zwanger bent! Mijn temp is omhoog gegaan vanochtend, naar 37,1 c! maarja, zit nog maar op dpo dus ben niet te enthousiast... Als mn temp rond dpo 11 ook zo hoog is, rond 37c..dan word ik vrolijker want rond dpo11 gaat m,n temp altijd omlaag als ik ongi moet worden (en op dpo13 word ik altijd s avonds ongi) Dus ben benieuwd! maar ben nu wel blij met deze temp hoor maar dan moet ie wel mooi bljiven Liefs Syl