hier ook weer even mijn kaartje ziet er wel goed uit denk nu weer eisprong iets eerder dan vorige maand. opneemtijd wisselt wel wat maar wel steeds na het wakker worden. zijn geen uren verschil. damens ik wens jullie en man en verdere familie alvast een heel gezond en vooral vruchtbaar jaar toe.
Ingiemoppie, jij denk dus mijn eerste temp? Toen ik de eerste keer wakker werd? Wat denk de rest? Het is wel een verschil namelijk! Gr Droom
Toen je de 1ste keer getempt hebt, was je toen ook uit bed geweest? Zo ja dan moet je de 1ste aanhouden.
amaai dames allemaal mooie kaartjes te zien hier. Ik heb een vraagje, we hebben vannacht op 02.00u van bil geweest is dit am van vandaag of nog pm van gisteren, dan kan ik m'n kaartje vervolledigen..... Weet kan me antwoorden? avelon, doos, droom jorinda40,sylvia, ingiemoppie, brigitte22,monica de hoogte blijven aanhouden he. en hairdresser hoog blijven he
Hello Ladies, @Brigitte: we houden het spannende........ @ Avalon: balen maar ik hoop dat het te vroeg was. @ hairdresser: succes op de wachtbank @ Sylvia: you go girl! En nu hoog houden! En nu ikzelf, temp nog steeds hoog. Dus vanmorgen toch maar een test gewaagd, doet heel dat ding niks.......grrr. Dus straks maar weer een nieuwe halen........
Hannah ziet er goed uit meis, hoog houden he, ga je morgen testen of wacht je voor alle zekerheid nog?
Pff ik weet het niet. Ik heb echt niet het gevoel dat ik zwanger zou zijn. Eigenlijk wacht ik op die duivels..... Dus we zien het wel. Ik was al verbaasd dat mijn temp vanochtend nog hoog was...... Meiden tot vanavond, ben de hele dag weg.
@Hannah: dat is balen joh! Durf je eindelijk te testen doet ie het niet... stom zeg! Maar eh ook jouw temp is nog mooi hoog zeg! Ik twijfel of ik vanavond nog ga testen of morgenochtend.... hihihhi...
Spannend hoor Hannah! Balen dat die test het niet deed! Zico, dan hoort het bij vandaag zou ik zeggen. Ik was voor de eerst keer tempen niet uit bed geweest. Ben toen naar het toilet geweest en na weer 2 uur slapen opnieuw getempt voordat ik uit bed kwam om echt op te staan. Zal ik de eerste dan maar aan houden? Hoe doen andere dat, als ze halverwege de nacht moeten plassen? Gr Droom
Hannah, ik vind het echt spannend voor je! het ziet er allemaal heel goed uit hoor! Ik hoop dat je snel weer een test gaat doen Zico, jouw vraag kan ik helaas niet beantwoorden (of je dan pm of am moet invullen) toevallig vroeg ik me dit laatst ook af..goede vraag! Er zijn weer een hoop goede mooie tempkaartjes gesignaleert! Ik moet nog 7 dagen wachten, echt nog lang zeg! Ik heb vanaf een paar dagen veel baarmoeder en ongi krampjes, ook gisteren weer best erg! weer dacht ik: zal ik nu al ongi gaan worden?! Nog geen bloed ofzo hoor, maar steeds schrik ik als die ongi pijn komt opzetten..nouja, ik wacht het af! Liefs Syl
Dames, Ben jullie al een tijdje aan het volgen en ben zelf ook aan temperaturen geslagen. Helaas heb ik altijd een beetje een onregelmatige cyclus, meestal tussen de 31 en 35 dagen. Vanaf 8 September ben ik nu aan het temperaturen. De eerste cyclus was "normaal": De tweede cyclus was abnormaal...Mijn eisprong bleef twee weken langer weg..al was ik allang blij dat hij uiteindelijk nog kwam. En van de derde snap ik niets, hij leek normaal, de temperatuur is nu nog hoog, maar vanochtend leek mijn ongi al te beginnen...(nog niet doorgezet) Heb al twee weken erg pijnlijke borsten, ben moe, beetje misselijk...dus had hoop...helaas Wie heeft dit vaker gehad? Wat zegt dit? Liefs, Femi Kaartje 1
Kan een innestelingsdipje zijn...... hoop het in ieder geval voor je.... even afwachten wat je temp morgen gaat doen....
Haai, Ik word een beetje voor de gek gehouden door mijn eigen lichaam. Nu nog steeds beetje bruine afscheiding. Temp was weer omhoog gegaan. Testje er tegen aan gegooid...helaas negatief.
Kaartje 2 Onderste twee regels vul ik niet consequent in ... Vul alleen eerste dag ongi in Klussen vul ik bijna nooit in Geldt voor al mijn kaartjes, gaat me hier alleen om de temp.
Minou, balen zeg! En dat op dag 16 na je ei. Morgen nog eens proberen? Femi, kaartje 2 was hoger dan je kaartje nu. Morgen even je temp afwachten, weet het anders ook niet. Ik hou mijn tweede temp aan en dan ziet mijn kaartje er zo uit. OOk niet slecht toch? Gr Droom