Kunnen jullie me helpen, ik snap er de ballen van. Ik dacht na 8 maanden niet ongesteld te zijn maar eens te tempen, de dichte bolletjes zijn van 8 uur sochtend, de overige allemaal rond half 11... wel gelijk na het opstaan gemeten. Volgens mij zit er geen systeem in... help? en bedankt natuurlijk
Hoi meiden, Hier mijn kaartje weer, ik denk zelf ook dat ik nog geen ei heb gehad hoor, zou idd wel erg snel zijn Maar goed, staat wel leuk zo'n stippelkruis
Ik plas, maar ik temp niet..... dat doe ik echt pas als mijn wekker gaat. zo kom ik ook niet in de verleiding van 2 verschillende temperaturen
@SandraK, balen zeg! Hopelijk brengt 2007 beter bericht. @nies, ik vind je kaartje erg mooi constant met de temperatuur. Ik verwacht ook niet dat je eitje al geweest is.
hoi meiden Femi: zal nog maar ff afwachten, maar lijkt richting ongi te gaan, bij kaartje 4....... Brigitte: heb je al besloten of je het strakkies gaat doen? Nies: ik denk het ook niet meis......... Sandra: wat ontzettend balen weer! Twinny
Nou meiden , De duivels zijn erdoor. Heb inmiddels de clomid weer in huis. Hier mag ik dag 3 weer mee beginnen. Iedereen een fijne jaarwisseling.......en een super vruchtbaar 2007...
daarom... maar trekt nu ook wel weer wat weg.... zien het wel bij de test.... verder nog niets te bekennen
Hallo allemaal Net de uitslag van het spermaonderzoek van mijn vriend gekregen. Mijn vriend heeft vorige week sperma in moeten leveren en hij zelf was niet echt blij met het "resultaat", het leek weinig en was ook erg waterig. De uitslag was inderdaad niet zo goed. Weinig zwemmertjes en luie zwemmertjes.... Natuurlijk beetje een teleurstelling, al hadden we wel zoiets verwacht. Maar aan de andere kant wel blij dat er tenminste zwemmertjes zíjn! Over 1,5 week gaan we naar de fertiliteitsarts in het ziekenhuis. Mijn vriend wil graag nogmaals sperma inleveren, omdat hij bij deze keer al een slecht gevoel erbij had. Groetjes Roca Op naar een heel vruchtbaar 2007 ! @ iedereen: succes met wachten !
He bah roca, natuurlijk niet leuk om zo'n bericht te krijgen. maar er zijn tenminste zwemmertjes, dus jullie kunnen nog alle kanten op. veel succes in 2007 en ik hoop dat jullie over 1,5 week alweer iets meer weten.
Hoi allemaal! Het valt mij op bij de temperatuurkaartjes van de zwangeren dat de temperatuur bij allemaal op het laatst bij de 37 graden zitten. Is dat altijd zo als je zwanger bent? Of ligt het bij iedereen anders? Hier is mijn temperatuurkaartje tot nu: http://img45.imageshack.us/my.php?image ... artlt2.png Liefs Jinky
hoi Jinky! Nee hoor, er zijn ook wel zwangeren met een lagere temp. Het ligt er maar net aan wat je basistemp. is!Je moet maar eens kijken bij FF, bij de chartgallery! @Minou:Balen, balen, balen!Veel succes in de volgende ronde! @SandraK: Wat een frustratie weer he!Ik voel met je mee!Dus ook naar de huisarts, joepie! 2007 wordt ons jaar hoor! @Brigitte:knap dat je nog niet getest hebt hoor!Als dit geen zwangerkaartje is weet ik het niet meer! Sorry, zal best wel mensen vergeten zijn, maar is bijna niet te doen joh!
Nou meiden heb bij thuiskomst getest.... geen twijfel mogelijk.... twee duidelijke streeptjes! Het teststreepje kwam al binnen 30 seconden... sneller nog dan de controlestreep Als alles goed gaat worden wij begin september mama en papa..... we kunnen het nog niet bevatten!