Gelukkig! Heb je trouwens mijn vernieuwde site al gezien? Het is gelukt met zo'n balkje.............hihi Eindelijk na heel wat gepruts.............
zie je wel , had toch gezegd dat ge zwanger waard he, een dikke proficiat, strooi voor ons wat hcg aub dan zijn we er een van de volgende keren misschien ook bij de gelukkigen.
zo mijn mooie vette kruis gehad. zit er lekker goed boven. weet dat dat helemaal niks te betekenen heeft maar staat wel leuk. xxxx fijne dag allemaal. moet vandaag werken beeeeehhhh ach ja lekker bezig he
Goedemorgen Dames, Mijn kaartje weer voor vandaag. Weer een hele kleine stijging, waar mijn manneke en ik ontzettend blij mee zijn. Het is niet veel, maar mijn temp blijft nog boven de 36.8 graden en dat is gunstig. Vandaag is het de 32e dag. Ik ben 1 dag verder als ik ooit geweest ben. Het is 13dpo en voorgaande cyclussen ben ik niet verder gekomen als 8 en 9dpo, dus een hele vooruitgang. Ik weet nog niet waar dit heengaat, maar moet wel zeggen dat dit kaartje er erg mooi en regelmatig uitziet. Mochten de nog wel op bezoek komen, dan kan ik in ieder geval wel blij zijn dat dit kaartje zo mooi evenwichtig is geweest. We wachten maar weer af. Zondagmorgen gooien we er als de temp nog hoog is een test tegenaan en hopen dan op een 2e streepje. Fijne dag weer allemaal, Marianne
Ziet er goed uit. Ik zal wat warme lucht blazen om hem goed hoog te houden. Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas. Gefeliciteerd met dat mooie rode kruis.
thanx avalton . hoop dat mijn cyclus luisterd en die warme lucht voelt. xxx je kaartje ziet er echt veel belovend uit meid ben erg benieuwd wat het gaat worden
@Avalon:Wauw, goed he zo'n mooi kaartje? Ben je aan de pil gerweest?Duurt gemiddeld een half jaar eer je lichaam ontpilt is.Kan dus je vorige korte luteale fases verklaren!Dus ook al ben je nu misschien niet zwanger, is het toch een teken dat je lichaam weer 'op orde'is! Ik duim voor je!
Avalon, spannend zeg! Brigitte, gefeliciteerd meid Dit is mijn kaartje voor vandaag, vorige maand kwamen de op dag 26... Mijn langste dpo is 12 geweest (bij een cyclus van 28 dagen), zit nu pas op dpo 8. Dus nog een paar dagen wachten. Weet nog niet wannneer ik zal gaan testen. Ondanks dat het sperma van mijn vriend niet zo goed blijkt te zijn, hebben we toch nog wel goede hoop deze ronde. Al gaan we er eigenlijk toch wel een beetje vanuit dat we echt de MMM ingaan en dat het deze ronde ook niet gelukt is. Een beetje dubbel dus, maar wel zo reeel. [img=http://img204.imageshack.us/img204/8691/decemwt2.th.png] Ik krijg mijn kaartje er vandaag niet fatsoenlijk op, dus daarom maar met deze link. Groetjes Roca
amaai allemaal mooie kaartjes, ik denk dat m'n eitje later gaat komen, dat ik toch weer een langere cyclus ga maken, zou morgen m'n ei moeten krijgen , ben kerjeus..... De reden waarom ik dit denk, m'n 2 de streepje blijft even licht van kleur, dus denk dat het ei voor m'n dochter haar verjaardag gaat zijn of op 1 januari. we zullen wel zien , we blijven klussen he
goeiemorgen meiden, jee ik zie een paar supermooie kaartjes. ik blijf blazen PPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFF hannah, meis heb je al getest? ik hoop zo voor je he. hierbij mijn kaartje van vandaag, schiet niet echt op
Goeiemorgen! Avalon....ziet er goed uit meis!...Hoog houden nu hoor, ik blaas mee! Hairdresser... gefeliciteerd met je kruis meis, tis een mooie vette Hier mijn kaartje weer, FF heeft stippelkruis weer weg gehaald...logisch...