thanx nienke... ik voel me altijd zo zeurderig als ik mijn vraag nog een keer stel maar ik dacht misschien hebben ze hem niet gezien omdat ie helemaal onderaan staat... gah 1 % maan. hoop maar dat daar een paar van de hogenband tussen hebben gezeten. maar ja dat weten we over 12 daagjes. ik test dan dit keer wel later als mijn temp hoog blijft. xxx balen hannah xxxxxx
Bij deze mijn eerste temperatuurschema tot vandaag. Wat vinden jullie hiervan? Mijn cyclus duurt gemiddeld 26 dagen.
hoi pol! Eerlijk gezegd vind ik je kaartje nogal 'onstuimig'.Ik Zie er nog geen eisprong in en die zou je wel al moeten hebben, gezien je cyclusduur. Maar misschien dat je deze maand een langere cyclus hebt.Nog ff doortempen en afwachten dus.Veel succes!
Een hele goedemorgen Dames, Mijn kaartje weer voor vandaag. Ik zit nu op 14dpo. Temp is weer omhoog. Begint nu toch wel superspannend te worden. Lijkt best een zwangerenkaartje en zeker als je bedenkt dat ik de voorgaande 2 periodes niet verder kwam als 9dpo. Maar goed, ik ga mezelf nog steeds niet helemaal gek maken. Een beetje maar. We hebben er vanmorgen een 2e testje tegenaan gegooid zoals gepland. Ik had zo'n hoop dat als ik zwanger zou zijn, dat ik vandaag positief zou testen. Zou een leuke overgang naar het nieuwe jaar zijn.... Helaas kwam er nog geen 2e streepje en na een minuut of 5 heb ik hem maar aan de kant gelegd en zijn we weer gaan slapen. Nou ja, we moeten gewoon nog even geduld hebben en afwachten of de duivels komen of dat we spoedig positief testen. Ik bekeek de test die ik gedaan had net nog even en ik weet wel dat ik zo'n test niet meer af mag lezen na zo'n tijd, maar goed. Ik zag toch duidelijk een streep. Laat ik voorop stellen dat ik hier geen conclusies uit trek. Ik weet dat het binnen 10 minuten afgelezen moet worden en daarna is het indroging. Toch stond er een 2e streep. Wazig, maar redelijk duidelijk. Misschien was 14dpo dus voor mij wel te vroeg om te testen en test ik met een paar dagen wel positief. Als ik over een paar dagen nog niet ongi ben, dan gooi ik er maar weer een test tegenaan. Ik heb namelijk niet echt het idee dat de duivels in aantocht zijn. Mijn buik rommelt wel heel erg, maar dat komt omdat ik erge obstipatie heb op dit moment en daarvoor laxeerspul gebruik van A. Vogel. Ik wil iedereen hier graag een heel fijne Jaarwisseling toewensen. Ik hoop dat 2007 voor ons allen een zeer vruchtbaar jaar zal worden en dat onze wensen vervuld mogen worden. Als jullie vuurwerk af gaan steken, doe dan aub voorzichtig he?. En laat jullie geliefden dat ook doen. Groetjes, Marianne
o marianne, ik hoop dat je nog te weinig hcg aanmaakt en dat je ongi wegblijft!AAAAAHH, ik zou gek worden als ik jou was, wat een spannende tijd zeg!Alles is mogelijk, denk maar aan Marloes, die teste pas een week na NOD positief!Mijn duimen draaien overuren voor je!
hier mijn kaartje weer. nog niet echt spannend maar dat komt hopelijk over 2 weekjes. iedereen vast een goed en vruchtbaar nieuwjaar en een goed uiteinde xxx
avalon:Jammer dat je nog geen positieve test hebt, je kaartje ziet er goed ui! Zijn je testen nu op? hairdresser:hoog houden carmen:go for it Iedereen een hele fijen jaarwisseling en een heel vruchtbaar 2007! Op de laatste dag van het jaar plaats ik mijn laatste tempkaartje. Ik geloof het nu wel en ga er van genieten.
Hoi Meiden~! Na even wat rust voor onszelf genomen te hebben, kom ik toch de laatste week van mijn cyclus weer even langspiepen. Hier dan nog even mijn kaartje. Alle zwangeren wil ik van harte feliciteren, de wachters wens ik veel sterkte met wachten en hopelijk brengt het begin van 2007 iets moois voor ons allen, de klussers zeg ik zet hem op en sluit 2006 knallend af en begin 2007 spetterend, mensen waar de duivels toch zijn gekomen jammer zeg en ik wens jullie ook allemaal heel veel moois voor 2007. IK WENS IEDEREEN EEN GOED UITEINDE EN EEN SPETTEREND 2007, DAT AL ONZE DROMEN HET KOMENDE JAAR UIT MOGEN KOMEN!!! Groetjes, Astrid
Dankjewel voor je lieve woorden. Ik sta wel op het punt om wat gekker te worden, dat geef ik toe, maar ergens blijft er een stemmetje die zegt. Wees realistisch. Ik hou gewoon hoop dat ik zwanger ben en dat de duivels wegblijven. Zou wel een enorme teleurstelling zijn als ik toch ongi werd. Ik probeer mezelf alleen wat te temperen, want ik heb hier op dit forum al zo vaak prachtige kaartjes voorbij zien komen, en deze eindigden helaas toch met de duivels. Ik probeer mezelf een beetje in te dekken. Vandaar. Nee, Ik heb nog één kruidvattest liggen. Ik zei dat toen straks tegen mijn manneke en ik zei dat er wellicht verschil in gevoeligheid was tussen de DA en de kruidvattest. Toen zei hij direkt : Dan test je straks nog maar een keer met die test. Ik zit nu dus mijn plas op te houden, zodat de concentratie zo hoog mogelijk is en dan test ik over 3 kwartier nog een keertje. En als die ook negatief is, dan accepteer ik het gewoon en ga ik lekker van Oud en Nieuw genieten. Opnieuw testen doe ik dan wel over een halve week ofzo. En jij hebt gelijk dat je nu na 3 positieve tests het gewoon accepteert. Je bent hartstikke zwanger en ik wens je een hele mooi voorspoedige zwangerschap toe.
Berbel proficiat met je zwangerschap! Geniet er lekker van! Marianne, je kaartje ziet er heel goed uit. Een test is na 10 min. inderdaad niet meer betrouwbaar. Maar voor mij zou het stiekem toch een klein teken zijn dat ik iets te vroeg getest zou hebben en ik zou het de volgende dag natuurlijk wee=r proberen. Goede hoop ! Zeker als je al op 14 dpo zit. Ik zal voor je duimen. Hier mijn kaartje voor vanmorgen Yes yes, ben een beetje blij. Vandaag zit ik op dag 27 en mijn temperatuur was vanmorgen 37.3 , heb nog nooit zo'n temperatuur gehad. Verder ook geen ongi-gevoel. Maar ik zit helaas pas op dpo 9, omdat mijn eisprong deze maand later was. Toch wil ik morgenvroeg gaan testen. Dit heb ik al zo lang niet kunnen doen. Normaal word ik op dag 26 /27 / en soms dag 28 's morgens al ongesteld en ben ik dus bijna nooit een dag overtijd. Dus spanned ! Ik wil iedereen een bijzonder goed en vruchtbaar 2007 toewensen !!! Liefs, Roca
goeiemorgen allemaal, hierbij ook mijn kaartje nog voor het nieuwe jaar, is geen touw aan vats te knopen en denk ook niet dat er een ei komt deze keer; berbel, gefeliciteerd meid! avalon, hopen dat je zo wel die 2e streep krijgt, mijn duimen draaien. Iedereen alvast een knallend en superfijne jaarwisseling en pas op voor je vingers
Goedemorgen, berbel, gefeliciteerd! Avalon: wordt spannend...! Duim hard voor je! Mijn temp is weer iets omlaag gegaan... Deze maand is mn temp zo anders dan de andere maanden. Normaal heb ik paar dagen na mn ei temp van 37,0 c, 5 dagen lang ofzo...nu dus helemaal niet... Nouja. Wel was ik gisteravond erg misselijk (overdag ook een keer even) en net was ik ook weer best misselijk. Voelt beetje als soort van wagenziek..nouja, het zal wel ergens anders aan liggen.. mn emp moet wel omhoog gaan hoor..Normaal gaat mn temp rond dpo 11/12 pas omlaag naar 36,8 c... Nou, ik hoop dat ie over paar dagen liefst morgen al omhoog gaat. Liefs Syl
@Berbel: gefeliciteerd! En nu lekker genieten! @Avalon: je zit zo mooi hoog... ik hoop voor je dat je snel +++ mag zien en ook bij de septembermama's mag komen! @iedereen: een heel gelukkig en gezond en vruchtbaar 2007!
he dames hier m'n kaartje heb om 5.00getempt omdat we wakker gebeld werden door m'n man z'n werk. Een hele toffe collega heeft vanancht zelfmoord gepleegd na , we zijn er kapot van. Alle zwanger proficiat , helaas voor de . Sorry dames, effe teveel hier, wij gaan voor nieuw leven en we krijgen nu heel ander nieuws.
2e test was helaas ok negatief. Ik denk dat we gewoon te vroeg getest hebben. Ik hou me echter wel een beetje vast aan het testje met dat streepje. Ik test over een paar dagen gewoon nog een keer en dan is het hopenlijk wel duidelijker. En je krijgt toch geen streep als er geen hcg in je urine zit of wel? Het was trouwens een DA-test.