Temperatuurkaartjes 24-12-2006

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Oooh Zico, wat erg.
    Ik wordt er altijd zo verdrietig van als iemand zo ongelukkig in z'n leven is dat de enige uitweg de dood nog maar is.
    Hadden jullie iets in de gaten van depressie? Het zal wel niet, want depressieve mensen weten het heel vaak goed te kunnen verbergen voor de buitenwereld.

Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.

Virtuele Knuffel voor jou.

Marianne

2. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Z'n vrouw was net bij hem weg, m'n man had nog het gevoel van ik moet hem een berichtje sturen en heeft het niet gedaan. Het is de 2 de keer op 3 jaar dat we het meemaken.

grts

3. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    goede morgen meiden

Berbel: van harte gefeliciteerd, geniet er maar lekker van......

Avalon: ik heb zelfs bij indroging nooit een streep gekregen in alle voorafgaande testen van mijn zwangerschap. Kan me voorstellen dat je in reuze spanning zit. hopelijk ligt het er inderdaad aan dat je gewoon aan dat je voor jou doen te vroeg getest hebt.....

Zico: wat een schrik, heel veel sterkte....

Zag verder nog een paar mooie kaartjes voorbij komen, denk dat het nog een spannend begin van het nieuwe jaar gaat worden voor sommige....

Ik heb een virusje, gister kon ik niets binnen houden, vandaag gaat iets beter, dus oud en nieuw wordt hier heel saai dit jaar. Hoop dat ik 12u wel haal!

In ieder geval wens ik iedereen een mooie jaarwisseling een spetterend 2007 waarin ieders droomwens uit mag komen!

Twinny

4. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

@berbel: alvast een heeeeel voorzichtig gefeliciteerd meis..... heel veel plezier...

@pol: ik zou vanaf de volgende cyclus ook met ovu testen gaan proberen. Want met jouw kaartje zou ik ook niet durven zegge wanneer het eraan komt. Ik heb een cyclus van 27/28 dagen en mijn ei komt op dag 16. Dus het kan nog alle kanten op.

@marianne: wooooow, wat een kaartje meid. ik zou me nog maar geen zorgen maken over die negatieve test. We hebben van een aantal zwangere meiden op het forum geleerd, dat men in sommige gevallen ook pas heeeeel laat positief test, vanwege de aanmaak van hcg. Probeer over een paar dagen nog een keer te testen. Misschien heb je dan wel een positieve test in handen. Is natuurlijk ook een mooi begin voor het nieuwe jaar.

@zico: ik hoop dat jullie in het nieuwe jaar wat meer positiviteit krijgen zowel op persoonlijk maar ook op sociaal vlak.

Alle anderen meiden natuurlijk ook heel veel succes voor het nieuwe jaar. Dat we elkaar nog maar vaak mogen spreken, het liefste natuurlijk op het 'zwanger zijn' forum. En dat we lekker kunnen doorbeppen, kletsen, uithuilen, gal spuwen... kortom er lekker voor elkaar zijn.

Hier mijn kaartje voor vandaag. we gaan weer eens omhoog. heb wel behoorlijk buikpijn vandaag, dat wordt dus voorzichtig met de champagne vandaag.

EEN HELE FIJNE JAARWISSELING VOOR ALLEMAAL

5. Dip

Dip Bekend lid

28 mrt 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    Dag allemaal,

Ik volg jullie al een tijdje en ben ook aan het tempen geslagen. Helaas is fertility friend geen vriend van mij... maar ik heb wel een grafiekje in een ander programmaatje gemaakt en hopelijk goed ge-upload in m'n album...

Wat maken jullie van dit grafiekje?!

Bedankt!

6. Niet meer actief

Volgens mij dag 19 of 20 je ei gehad!
    Ziet er goed uit hoor!

7. Dip

Dip Bekend lid

28 mrt 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    mmm. ben benieuwd.. het gekke is dat ik gisteren en vanochtend wat bruine prut (sorry voor de omschrijving ;) ) bij het afvegen had... dat zou weer einde oefening betekenen..maar is dat niet wat snel na dag 19/20?

Ik had juist goede hoop toen m'n temp vanochtend hoger dan de rest van de maand was, maar dat rijmt niet met die afscheiding..toch?

8. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ik zou ook zeggen dag 19 of 20........
    Miischien is het wel innestelbloed?

SUcces!

9. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
  10. droom

droom Actief lid

25 jul 2006
    353
    0
    0
    Hallo Meiden,

Beetje vreemd maar door het invullen van mijn temp vandaag gooide ff mijn ei naar achteren. Heb deze vast gezet want ik heb hem duidelijk gevoeld! Ging bijna door de grond van de kramp op dat moment. Misschien loopt het kaartje nu wel helemaal in de soep maar dat zien we dan wel weer... (als ik hem niet vast zet, zit ik mezelf voor de gek te houden)

Hij dus mijn (bewekte) kaartje.

Gr Droom.

11. Niet meer actief

@Sandra:je temp.kaartje ziet er heel mooi uit, met een duidelijk verschil vóór en ná je eisprong, op dag 19.
    @Droom: Wanneer heb je je ei dan gehad volgens FF?Want dat zou betekenen dat je verder in je cyclus zou zijn en dat is alleen maar goed nieuws toch?Spannend kaartje hoor!

12. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Culemborg
    Goedemorgen Dames,

Allereerst nog even de allerbeste wensen voor 2007. Hebben jullie een beetje een leuke Oudejaarsavond gevierd?. Die van ons was heel gezellig. We hadden die test met dat streepje meegenomen en de laatste tempkaart en dit hebben we laten zien aan mijn ouders.

Ik heb er wel duidelijk bijgezegd dat ze hier geen conclusies aan moesten verbinden, maar dat het er al met al wel erg goed uitzag.

Mijn vader wilde eerst definitief bewijs in z'n handen hebben, zoals een positieve zwangerschapstest.
    Mijn moeder werd wel blij van dit kaartje. Ze zou zo graag willen dat mijn manneke en Ik zwanger raken, dus het was voor haar een emotionele avond.

En nu is het nog steeds afwachten. Zit momenteel op 15dpo.
    Heb een half uurtje later als normaal getempt en mijn temp was weer een stuk lager. Ik verbind daar nog maar geen conclusies aan, want ik heb hier vaak genoeg gelezen, dat als je niet hetzelfde aantal uren slaap krijgt, dat je temp dan ook anders is.
    Te weinig slaap geeft een lagere temperatuur en Meer slaap dan normaal een hogere. Ik ga me dus maar niet ongerust maken. Ik lag er vanmorgen veel te laat in en heb te weinig slaap gehad.
    Op de wachtbank maar weer met de billen. :)

Fijne dag weer dames. Geniet een beetje van deze vrije dag. Ik duik m'n bedje weer in.

13. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    goede morgen deze 1 dag van het jaar.
    hier iets omhoog. als het zo blijft word het wel een mooi kaartje maar ja iedere cyclus is weer anders he.
    fijne dag alvast xx

14. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    ik hoop het voor je avelon.
    ik lag er om half 3 in en mijn temp was juist hoger.
    heb wel gewoon om 7 uur getemt.
    ik hoop voor jou dat ie morgen weer lekker hoog is. heb je er een foto van gemaakt van je test ? xxx
    ik duim heeeeeel hard voor je

15. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Culemborg
    Hairdresser. ik vind je kaartje er al wel heel erg mooi uitzien, meid. Tuurlijk is het nog te vroeg om er al iets over te melden, maar het begin is er en nu maar op de wachtbank en hopen. Ik duim voor je.

16. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Culemborg
    Het testje komt er niet echt duidelijk op. Heb hem met mijn foto-camera gemaakt. Ik zal hem even invoegen, maar je zult wel niet veel kunnen zien. Zoals ik gisteren al meldde, is het een heel vaag lijntje.

We doen gewoon over een paar dagen nog een keer een testje als ik dan niet ongi ben en dan zien we wel of hij dan wel posiitief is.

17. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Hier mijn kaartje weer. Nog niet zo heel veel op te zien, maar als ik deze cyclus vergelijk met die van de vorige keer dan is deze toch wel anders. Toen zat ik hoger qua temp rond dezelfde periode. Had gisteren en vandaag van dat doorzichtige rekbaar slijm. Wat wil dat nou weer zeggen, want zit nog helemaal niet in mijn vruchtbare periode volgens mij. Had de vorige keer op dag 19 mijn eitje.

[​IMG][/url][/img]

Hairdresser: je kaartje ziet er goed uit. Hopelijk blijft hij hoog. Natuurlijk is het nog te vroeg om er iets over te zeggen, maar hoop doet leven he!

Avalon: ik hoop het voor je. Kan zijn ja dat door minder slaap je temp lager is. Hopelijk gaat hij morgen weer omhoog. Mijn duimpjes draaien.

Groetjes Bianca (MamavanJordy)

18. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    avelon ik zie ook wel een vaag lijntje hoor. en dan is de foto nog geen eens scherf.
    wanneer ga je weer testen?

19. Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Hier weer mijn kaartje :

Een flinke daling dus....valt wel op met zo'n regelmatig kaartje :)
    Ik weet niet of het met de tijd te maken heeft, zijn om half 2 gaan slapen en heb om 7:15 uur gewoon temp gemeten.
    Dat is dus even afwachten....

Marianne, ik hoop het zo voor je meis, een dikke streep over een dag of 2!...Ik geloof er in!...Want ik heb never nooit een ingedroogd streepje gezien op mijn testen, en heb al heel wat merken gehad hoor ;)

Hairdresser, mooi kaartje joh, hoog blijven nu hoor!...Klein innesteldippie mag maar dan meteen weer omhoog! ;)
    Ik blaas voor je hoor!

MVJ....hoop dat je snel een duidelijk ei hebt....nu drie dagen omhoog en hoog blijven dan heb je je ei weer gehad!Je temp is best laag nu!

Tijd voor koffie en een oliebol hehehe!

20. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    thanx nies hoop dat jij ook heel snel je eitje gaat krijgen xxx

Deel Deze Pagina