Hoop het ook ... zou wel mooi op tijd zijn rond deze tijd, maarja...wat voor verschil geeft de tijd aan...normaal liggen wij om half 1 in bed , nu half 2, zou dat zoveel verschil maken?.... Of had ik gewoon een mooie lage temp...pfff...die twijfels altijd, zal moeten afwachten ...
ik denk dat het bij de een anders is dan de ander avelon was de temp lager na minder slapen en bij mij juist hoger ....... dus...? gewoon morgen weer lekker er naar kijken denk ik maar hoop voor jou dat het een dip is voor je eitje
Thanx Hairdresser... Wat ben jij trouwens al weer vroeg wakker .... of ben je niet zo'n uitslaper.. ik ook niet hoor, meestal na het tempen doe ik geen oog meer dicht.En mn zoontje is meestal ook al wakker dan...dus dan maar uit bed!
ik had om 7 uur getempt en toen nog 2 1/2 uur geslapen en toen moest mijn vriend gaan werken (storingsdienst) en toen ben ik er ook maar uit gegaan en id ben niet echt een uitslaper
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Avalon: ik zie ook een licht streepje....spannend! Mijn temp gaat weer omhoog gelukkig, nu hopen dat ie hoog blijft! Mijn kaart voor vandaag:
Nou hier mijn kaartje weer. Deze is enorm omhoog geschoten en ben dus benieuwd of het wat te betekenen heeft. Gisteren de laagste temp op mijn kaartje en vandaag de hoogste.....
Hallo allemaal Ik heb vanmorgen al een berichtje hier geplaats, maar op de een of andere manier kan ik mijn bericht niet meer vinden. Daarom nu maar opnieuw. Aller eerst de aller beste wensen voor 2007, dat het voor iedereen maar een heel vruchtbaar jaar mag worden! Hier mijn kaartje voor vandaag: Mijn temperatuur is iets gezakt. Hopelijk is dit geen slecht voorteken en komt dit omdat ik vannacht mindr lang heb geslapen dan normaal, vanwege oud & nieuw. Heb vanmorgen getest, helaas negatief. Maar ik zit ook pas op 10 DPO, dus ik had dit wel verwacht. Hopelijk blijven de weg! Spannend dus, afwachten ! @avalon: ik zie een heel vaag streepje hoor, ben benieuwd wanneer je weer gaat testen. Heel veel succes ! Groetjes Roca
grrrrrrrrr Avalon, hij was zo mooi...en nu dit... 2007 wordt jullie jaar! en van alle andere meiden hier! Maak er iets moois van
O Avalon!Wat kl*te meis!Grr, wat een domper, had zo geduimd voor je! Je hebt er nu helemaal niks aan maar ik wil toch ff kwijt dat je nu wel een goeie lutheale fase gehad hebt!Ga er dus beetje van uit dat je 'ontpild' bent, veel succes in de nieuwe ronde meis! ps (ik hoop nog stiekem op een zwangerschapsbloedinkje, of is het veel bloed?)
Ik wilde iedereen hier trouwens een heel gezond, liefdevol en natuurlijk vruchtbaar nieuwjaar toe wensen.Klinkt een beetje cliché, maar 2007 wordt ons jaar meiden!
@Avalon: ik duim voor je dat morgen je temp gewoon weer lekker omhoog gaat en dat ie vandaag van slag was door al die oliebollen....
Zo ik ben wer terug van een weekje weg. Was heerlijk ontspannend! Zico: wat een vreselijk verhaal vandie collega van je man! Veel sterkte Brigitte en BErbel: van harte! Avalon: wat balen meisje.."gelukkig"is je luteale fase nu wel langer...kan me je teleurstelling wel goed voorstellen! Hierbij mijn kaartje. Heb nog nooit zo'n raar kaartje gehad in de 8 maanden dat ik temp. Temp blijft heel laag voor mijn doen. Mijn ei is ook 2 dagen later gekomen dan normaal en aan de verkeerde kant (bij mij is het normaal om en om rechts links) en nu was hij net als vorige maand rechts net of links geen goed eitje kon afwerpen en rechts het overnam...vandaar dus ook die 2 dagen later). We wachten rustig af...
Hier nog ff mijn kaartje, ben deze maand voor de zekerheid weer aan het tempen.Ik ga deze maand naar de ha toe en misschien is het handig als ik ook een recent kaartje kan tonen, naast mijn 'oude'kaartjes. Nog steeds een klein beetje spotting, maar ook last van nattigheid, watery.Misschien een vroeg eitje in aankomst?Ik kon mijn bmm ook moeilijker vinden dan de voorgaande dagen.Dit is toch ook een teken dat ik vruchtbaarder ben?
Ik heb mijn banner ff aangepast.Hij stond ingesteld op een cyclus van 28 dagen, maar ik heb er 29dgn van gemaakt, aangezien dit mijn langste cyclus is geweest in de afgelopen 6 maanden. Kan ik mezelf niet voor de gek houden, ivm 'overtijd' zijn.
Dankjewel, Marloes. We gaan nu maar met vernieuwde moed naar de volgende periode. Ik hou in ieder geval in gedachten dat het voor ons pas de 3e serieuze periode was. We gaan nu wel met de 8e periode beginnen sinds het stoppen met de pil, maar we wonen pas 2,5 maand samen, dus konden nu pas serieus aan de gang. Het komt vast wel. We houden moed. Dankjewel. Dat is heel lief vanje. Doet me goed om deze hart onder de riem van je te krijgen. Ik ben ook heel blij dat ik eindelijk wel een langere lutheale fase had. Daar ben ik echt heel blij mee, want ik begon me al een beetje zorgen te maken. En wat dat zwangerschapsbloedinkje aangaat. Ik denk niet dat dat het is. Het was toen straks met afvegen een klein beetje bloed. Ik heb toen een tampon ingedaan en na 20 secondes er weer uitgehaald en toen zat er helderrood bloed aan. Ik ga er dus vanuit dat ik gewoon ongi ben geworden. Zo niet, dan is dat mooi. Misschien is mijn temp morgenochtend weer wat hoger, maar ik ga er niet vanuit. Als dat toch eens kon, he? Maar denk het niet. Het is deze cyclus gewoon over en uit en we gaan weer met een nieuwe beginnen. Zou fijn zijn als de eisprong nu eens wat eerder kwam. Dat scheelt weer. We wachten maar af. Hoe is het met jou? Kun je het al helemaal bevatten dat je zwanger bent? Fijn he? Dat jullie zo snel zwanger waren. Ben echt heel blij voor je. Dankjewel. Lief van je. En ik ben wel teleurgesteld, maar probeer het maar weer zoveel mogelijk naast me neer te leggen. Wat heb je een mooi kaartje zeg. Ik zal blazen zodat hij spoedig nog wat hoger gaat. Dankjewel.
Avalon, verdorie wat balen zeg! het zag er allemaal zo positief uit.. Hoop dat 2007 je veel geluk brengt en je snel zwanger mag zijn! Ik durf zelf niet zo te hopen dat het raak kan zijn, wel raar, dat komt denk ik door de MK.. Mijn temp was even omlaag gegaan maar vanochtend weer omhoog (37,0) Heb sinds gisteren af en toe steekjes in mn tepels, tepels voelen dan soms ook beetje branderig. Af en toe ook nog ongi krampjes maar veel minder dan paar dagen geleden.. Ik wacht maar af.. Liefs Syl
Hallo Allemaal! Gelukkig nieuwjaar! Ik wens voor iedereen een mooi en bijzonder wensje! FF had mijn ei naar dag 23 gezet, terwijl ik hem echt op 21 had gevoelt. Daarom heb ik hem daarop vast gezet. Vandaag een hoge temp, 37.2, nog nooit gehad in het half jaar dat ik temp. Beetje gek dus! Maar misschien komt het wel door die gekke dag van gisteren. Moest werken vanmorgen dus was er alweer om 6.15 uur uit...... Heb al wel 2 dagen last van ongi krampen. Omdat ik natuurlijk niet weet hoelang deze cyclus gaat duren is dat wel een beetje gek. kan zomaar morgen klaar zijn.... Balen hoor avalon! Ik hoop dat het snel mag gebeuren meid! Gr Droom Hier mijn kaartje.