hoi meiden. ik heb deze maand geen kaartje,doe het nu eens zonder te tempen. maar ik wou jullie wel een fijne kerst en een heel gelukkig en zeer vruchtbaar 2007 wensen. Liefs sonja
hey Sonja!Goed dat je nu eens ff niet tempt, heb ik ook gedaan en geeft iets meer rust!(ik heb alleen rond mijn ei getempt en de laatste dagen voor mijn nod, kon het nog niet hélemaal laten, zucht ) Maar mijn ongi komt morgen aangezien ik beetje bruinverlies heb... Dus dat wordt een afspraak maken bij de ha en daar zie ik erg tegenop...
Goedemorgen Temp-vriendinnen Hierbij weer mijn kaartje voor vandaag. Het is deze periode een erg mooi kaartje geworden. Dat moet ik toegeven. Hij blijft mooi hoog, maar ik weet pas meer als we wat verder zijn. Had een late eisprong, dus het is afwachten. Ik wens iedereen hier een paar hele fijne feestdagen.
Hallo Meiden, Dacht vanmorgen dat hij wel weer omlaag zou zijn gegaan maar denk dat ik toch echt een eisprong heb gehad! Kan het nog steeds niet geloven! Hoop natuurlijk dat het gelijk iets heel moois en bijzonder opleverd maar ik ben al super blij dat ik een eisprong heb gehad. Kan de afspraak van de gyn in januari wel afzeggen. Fijne dagen!!!! Gr Droom (en hier natuurlijk mijn kaartje waar ik heel erg trots op ben)
Even snel ook die van mij...... ik ga vandaag nog voor een vlakke bergrit... en dat op 14 DPO.... [/url][/img]
Hoi hoi, De mijne, http://img220.imageshack.us/img220/9360/novemberpw3.png Beetje bruinverlies geeft volgens mij wel aan dat je ongesteld gaat worden toch? Had ik gisteren en eergisteren. Fijne dag
goede morgen meiden Alle meiden die negatief hebben getest: balen hoor, hopelijk wordt ie als nog positief en blijven de lekker weg! Avalon, katootje: mooie kaartjes hoor.... blijf voor jullie hopen... Appeltje,brigitte: tis nog geen mega daling dus ik blijf duimen Alle andere meiden op weg naar hun ei of net erna: heel veel succes met klussen en wachten..... Ik ga nu op weg naar mijn schoonouders, het zal weer een lange zit worden! grtjs Twinny
Hay ladies, Ik heb vandaag mn kruis gekregen van FF. Wist al wel dat ik hem vrijdag had gehad (mn ei) maar ook wel fijn dat FF dat nu aangeeft 5 januari is dus mn NOD (ik wordt op dpo 13 al ongi s avonds) Dus; ik zit op de wachtbank.. Liefs Syl
Hoi meiden, Hier weet ik niet echt waar ik aan toe ben. Sinds gisteren een beetje spotting (bruin/rood achtig), vandaag ook nog een beetje maar nu roze. Maar het zet niet echt door, vanmorgen buikpijn gehad maar nu weer helemaal weg. Moet wel veel plassen, ben sinds vanmorgen al 6 of 7 keer geweest. Temp was wel gekelderd naar 36,7 vanmorgen. We wachten maar af. Dit is ook niks. Maar denk dat ze er aan komen hoor. Hier mijn kaartje: [/url][/img] Voor de negatesters: dikke knuffel. Misschien nog geen genoeg hcg. Ik duim nog voor jullie door. Groetjes Bianca (MamavanJordy)
Nou, ik ben ook weer dalende en sinds gisteren de bekende aankondigingskrampen van mijn menstruatie. Die zal morgen of vandaag wel arriveren. Ach, ja volgende ronde weer nieuwe kansen! Syl, ik duim! MamavanJordy, Brigitte en Carmen, ik hoop dat de dip zich nog herstelt en anders hopelijk meer geluk de volgende ronde (net als ik) Avalon, dat ziet er goed uit! Droom, gefeli met je eisprong, nu hopen dat je 'inspanningen' worden beloond! Mellieklein, ik hoop dat het nog een oud restje is van de innestellingsbloeding. Je temperatuur is iig nog wel redelijk hoog. Fijne dagen verder!
Hoi Nou de hebben zich vanmorgen keurig gemeld, in alle hevigheid... Lichaam blijft toch een raar iets.In al die maanden dat ik gestopt ben met de pil(in jan. 1jr) heb ik pas sinds vorige cyclus last van gevoelige (.)(.) na mijn ei en pijnlijke menstruatie, ook meer bloedverlies. Het lijkt wel of mijn lichaam bijna een jr nodig heeft gehad om te 'herstellen'van de pil ofzo... @Mamavanjordy:ik duim voor je, maar mijn kaartjes verlopen ook meestal op die manier, flinke dip, beetje spotting en de volgende dag pas zet mijn ongi door.Op zich wel fijn, want je kunt vast aan de teleurstelling wennen @Appeltjeok spannend hoor, ik hoop dat de wegblijven, maar zo'n dip is altijd kritiek zo ver na je ei... @Briggite:niks te klagen hoor, temp. is nog erg mooi...
Hier mijn kaartje Help, ff een vraagje: Met een gemiddelde cyclus van 27 dagen zou ik eigenlijk op dag 14 mijn eisprong hebben. Alleen deze maand heb ik mijn eisprong pas op dag 18 gehad. Verschuift mijn NOD dag dan ook? Dus van 1 januari naar 5 januari? Groetjes Roca
Hoi Roca, Ja als het goed is verschuift idd je NOD ook. Na je eisprong duurt je cyclus nl. altijd nog 12 tot 16 dagen. pfff lange zit deze keer Gr. Mellie
Het kan zijn dat je nod verschuift, maar dat hoeft niet perse dan ook 4 dgn later te zijn, kan ook eerder komen hoor.Ik heb 4mnd een kaartje bijgehouden en mijn lutheale fase(fase na ei) varieerde van 13 dgn tot 15dgn. Ik zou gewoon je langste cyclus van het afgelopen half jaar aanhouden en dat als nieuwe NOD rekenen. En mocht je nog niet zolang bezig zijn, zou ik pas 17dpo testen, dit wordt op FF ook aangeraden!
Hoi meiden, Ongi heeft helaas doorgezet dus op naar de volgende ronde. Was ook pas de tweede ronde. Weet iemand hoe ik een nieuwe cyclus kan starten bij FF? Want nu krijg ik nog steeds mijn huidige te zien. Groetjes Bianca (MamavanJordy)
Als je bij "enter data" naar menses gaat> light of anders aangeeft (je ongesteldheid dus) maakt hij vanzelf een nieuw kaartje aan. Balen meis. Succes met de volgende ronde!
K*T voor je!En dat op 1e kerstdag!Heb je gelijk een bijpassende kerstmuts, zie er maar de voordelen van in! Meid, we gaan gewoon samen voor een vruchtbare januari! liefs, een andere kerstmuts!