Hi Gerda, Ik denk ook dat FF gelijk had. Je zit mooi hoog, meid. Hou dit nog even een tijdje vol en dan heb je hopenlijk een mooie positieve test in je handen over een weekje (of eerder). Succes, Marianne[/quote] ja hoop het maar,had afgelopen 2 maanden luteale fases van 10 en 12 dagen,dus zowiezo nog 3 dagen afwachten!
Hallo allemaal, Hebben jullie ook weleens zo een raar kaartje aan het begin van je ongi gehad? Heeft iemand een idee? Komt dit wel eens vaker voor? Ik hoop dat iemand mij kan helpen, groetjes lucky.
goedeavond dames, zijn er zwangeren gepasseerd vandaag? Heb vandaag veel buikpijn gekregen en heb weer een positieve test ovu Snap er nikske meer van en de temp is weer gedaald..... Het is vandaag m'n dochter har verjaardag dus we hebben gevierd en zijn naar ketnetgo geweest te hasselt. Koud dat het daar was, amaai.... Hier m'n kaartje van vandaag
Dames, Ik had vanochtend licht positief testje..heel licht streepje, zie mijn album.... Zelfs mijn vriend zag het uit zich zelf, ik had de test nl op de kast gelegd en ben naar mn werk gegaan (mn vriend was eerder weg). Toen ik thuis kwam vanavond, zei mn vriend: er staat een licht streepje he.....hij had dus zelf al gekeken Ik voel wel van alles, was vandaag erger geworden..nu ook weer best misselijk... ook soort steekjes links en rechts onderin buik, vlak bij mn liezen... Ik ga snel weer testen , hoop dat ie donkerder wordt...duimen jullie voor me! Liefs Syl
img http://img219.imageshack.us/img219/9509 ... tjecv3.png img weet niet of het zo goed gaat ? heb dit nog nooit eerder gedaan
goede morgen damens nog steeds lekker hoog maar ja nog steeds een week he. is al weer 3 jan gaat echt snel. fijne dag allemaal en klussers en wachters succes en die ongi zijn geworden...echt weer balen en posi testers gefeliciteerd.....
zie wel een licht streepje silvia en je heb hem wel binnen 10 min afgelezen af later pas toen je thuis kwam? hoop het voor je. hoeveelste ronde is het van jou nu
Hoi allemaal! Dit is mijn kaartje voor vandaag. De rode stippelllijn is weggehaald Ik hoop dat mijn temperatuur wat omhoog gaat. Wat denken jullie van mijn kaartje? Op de 21ste zie ik toch wel een verhoging. http://img292.imageshack.us/img292/2802 ... an3ot7.png Liefs Jinky
weet het ook niet. je gaat naar beneden met je temp en je moet nog 1 dag dus je zou denken misschien ongi.... beetje raar ja.xxx
Hoi meiden! Hier dan weer mijn kaartje dit keer met een gigadip nu hopen dat de duivels weg blijven en de temp morgen weer omhoog gaat . Groetjes, Astrid
hoop het ook meid. balen he als ie ineens daald. dan zou je willen dat het al weer morgenochtend was om te tempen en te kijken of ie weer omhoog is xx
Ja echt wel balen, ik moet zo gaan werken dus even een beetje afleiding en straks weer dichter bij morgenvroeg. Jouw kaartje ziet er trouwens super uit zeg, nu zo houden hoor . Groetjes, Astrid
Goedemorgen dames! De test die ik gisteren gedaan had kreeg binnen 10 minuten dat hele lichte streepje, het is geen romed test omdat ik die niet meer vertrouw. Mijn temp was vanochtend nog goed hoog en ja..na zo'n licht streepje gehad te hebben kon ik me niet inhouden om weer een test te doen.....van CB deze keer: nou, positief hoor! Joehoeee! kan het eigenlijk nog niet geloven en ik zit nog 2 dagen voor mn nod...maar ik hoop dus dat het echt raak is! aan het streepje te zien wel..! kan het gewoon niet geloven zeg! Dit is de 3e ronde na MK.. Ik ben zwanger! \/ Ik zal zo ook even foto maken van de CB test. Wat een goede morgen deze morgen voor mij.. Liefs Syl (maar ik kan beter wachten tot na mn nod, omdat het misschien nog fout gaat? heb ook 4 en 5 dagen voor nod test gedaan maar die waren echt zo negatief als het maar zijn kan)
Van Harte Gefeliciteerd, Sylvia. Wat een fantastisch nieuws. Ik ben heel blij voor je en wens je een mooie, voorspoedige zwangerschap toe. Knuffel, Marianne
dank je wel Marianne! Had ook dezelfde test gedaan als gisteren en hij was nu iets donkerder.. Ik hoop ook dat ie gauw donkerder wordt! Vrijdag ga k nog eens testen! Spannend wel! Liefs Syl
Mijn kaartje voor vandaag zegt genoeg, denk ik zo. Het klinkt waarschijnlijk vreemd, maar ergens ben ik blij dat ik eindelijk weet waar ik aan toe was. Ik heb gisteren alweer 2 testen gekocht en was van plan vanmorgen te testen als mijn temp nog hoog was. Hij was ineens gekelderd naar 36,69 dus ik weet dat het deze maand definitief over en uit is. Ik wacht even af tot de ongi echt doorzet en begin dan met een nieuw kaartje. Ik ga maar weer eens aan het werk. Iedereen een hele fijne dag en Sylvia, ga er lekker van genieten, Meid. Je bent zwanger. Ben echt blij voor je. Knuffel, Marianne
Gefeliciteerd Syl! Wat gaaf voor je! Mijn temp is iets omlaag gegaan en iets in me zegt dat ik niet zwanger ben. Hoop dan wel snel ongesteld te worden en dat ik geen ontzettend lange cyclus weer in ga. Ben een beetje down....net als mijn temp.... Gr Droom
marianne en Droom, wat jammer dat jullie temp omlaag is gegaan.... had juist nog zo geduimd voor jullie! Dikke knuffel van mij! Liefs Syl (ik kan denk ik beter wachten met mn banner aanpassen, toch? Al heb ik wel zin om banner aan te passen)