Temperatuurkaartjes 24-12-2006

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. droom

droom Actief lid

25 jul 2006
    353
    0
    0
    Als je zwanger bent dan ben je zwanger toch? Lekker doen joh!

2. droom

droom Actief lid

25 jul 2006
    353
    0
    0
    Maar Syl, denk jij ook dat het bij mij klaar is met mijn temp?

Wordt er een beetje onzeker van. Heb ook geen idee wanneer ik zou kunnen tetsten.

Gr Droom

3. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Ik heb ook een dip gehad in mn temp. Ook was het zo dat mn temp deze maand heeel anders was dan de andere keren...Veel lager in het begin en rond dag 9 ook maar 36,8 c....ik dacht dus: het zal wel niet dan....toch wel dus...mn temp is nu weer paar dagen hoog (37,0c)

Je kunt ook bij zwangeren kaartjes kijken want daar heb ik er ook wel gezien die best lang lage temp hadden en pas aan einde van de cylcus de temp omhoog ging.

je hebt nog 1 dag tot testen, je weet maar nooit meid, ik hoop natuurlijk heel erg voor je dat et bij jou ook raak is!
    Ik duim nog door voor je hoor :)

Liefs

Syl

4. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Sylvia: gefeliciteerd! Ik zie bij CB ook een duidelijk streepje! Hoop dat je vrijdag echt een dikke streep mag zien!

@Avalon: balen meid! Je had zo'n mooi kaartje....

5. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Ik snap niks van mijn kaartje. Als ik nu invul dat mijn temp morgen ook nog 36,6 is dan geeft FF aan dat ik op 2 januari mijn eitje heb gehad waarschijnlijk. Krijg een stippellijn dan te zien, waarom is dat? Alleen dat is dan net na het einde van mijn ongi kan dat wel? Als ik dan 14 dagen verder zou tellen zou ik maar een cyclus hebben van 23 dagen of zo. Is dat dan niet te kort om het te laten innestelen? Heb nog nooit zo'n korte cyclus gehad. Vorige maand was hij 32 dagen. Een hoop vragen, maar snap er werkelijk niks meer van. Heb wel de afgelopen dagen van dat doorzichtige rekbare slijm gehad. Was een beetje doorzichtig/witachtig. Verder geen symptomen van een eitje, maar voel ook altijd niks daarvan.

[​IMG][/url][/img]

Sylvia: van harte gefeliciteerd meid, ik zie ook een streepje op de cb. En een streep is een streep.

Avalon: balen meid, je had zo'n mooi kaartje.

Droom: ik duim voor je. Je weet maar nooit.

Groetjes Bianca (MamavanJordy)

6. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    hoi hoi

zouden jullie eens in mijn album willen kijken naar mijn temp. kaartjes? Die vanmij lijkt wel een rommeltje als ik jullie 'nette' kaartjes steeds bekijk. Ik temp. meestal op dezelfde tijd maar FF geeft geen ei aan, want temp. gaat niet omhoog. Misschien dat een van jullie zo'n kaartje herkent?

7. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Marieke: ik heb er even naar gekeken maar kan je geen duidelijk antwoord geven. Ik zie ook geen eitje.....

8. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Ik heb wel een vrij regelmatige cyclus van 21 dagen, dus volgens HA moet er wel een eisprong zijn, maar dat valt uit temp. kaartje niet af te lezen... 'k was zelfs even bang dat mijn thermometer niet hoger ging.. Dus tempte ik 's avonds ook eens voor d egrap, maar dan komt hijheus wel boven de 37, dus dat is het niet :)

9. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Dames ik wil jullie wat voorleggen:

Ik temperatuur altijd dezelfde tijd smorgens 6.40 gaat mijn wekker...maar nu slaap ik al 2dgn slecht en ben ik al om 6.00 wakker.
    Wat moet je dan doen?

Ik had gister namelijk om 6uur temp. 36.8 en om 6.40 een temp 36.7
    Vanmorgen had ik om 6uur 37.7 en om 6.40 een temp van 36.8

HELLUP! :(

10. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Hallo meiden

Sylvia: van harte gefeliciteerd meid, ik zie het ook hoor en clearbleu heeft best veel HCG nodig....... geniet er maar van

Avalon: balen van je daling, jammer meid....

Zico: ben benieuwd wat je temp. morgen doet.....

Marieke: ik zie niets in je kaartje, is 21 dgn niet erg kort voor een cyclus? Wacht nog ff af zou ik zeggen....

Hairdresser: temp. blijft mooi hoog zeg, houden zo hoor....

Voor de meiden met dalingen rond dag 10/11, ik ga blazen dat ie morgen weer omhoog gaat hoor.......

Hier gaat het vandaag ietsie beter weer. Mijn temp. (van de koorts) schijnt eindelijk wat gedaald te zijn en ben aan de beterende hand........pppffff alles duurt langer hoor als je zwanger bent!

grtjs
    Twinny

11. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    hier mijn kaartje weer!

@sylvia van harte gefeliciteerd meid! geniet van je zwangerschap!
    @ hairdresser jouw kaartje ziet er veelbelovend uit! houden zo!
    @avalon, balen joh, ik hoop dat je volgende ronde meer geluk hebt!

12. Niet meer actief

Syl, van harte wijffie!....Geniet er lekker van, je bent hartstikke zwanger!

Naomi....mooi regelmatig kaartje meis ;)

Hier de mijne weer:

Nu maar hopen dat ie morgen verder omhoog gaat :(
    Wat een geduld moet een mens hebben zeg...

Het stoppen met roken gaat ook goed....ik heb niet weer gerookt ....ben vannacht wel hondsberoerd geweest.... :confused: .... Lekker hoor zo'n cold turkey 8)
    Maar ik ben echt trots op mezelf!

13. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    @ nies veel verstand heb ik er niet van maar als jouw temp morgen weer stijgt of hetzelfde blijft dan heb jij je ei toch de 1e gehad? of zie ik dat verkeerd?
    gek word je van dat tempen he, ik hoop dat ik dit keer ook een vet kruis krijg iplv zo`n vaag stippelkruis als anders

enne hou vol met stoppen met roken he! ff doorbijten dan ben je verlost van die k*t verslaving! ik ben er echt elke dag nog blij mee dat ik ben gestopt. kom op wees sterker dan dat kl#@##@$te monster wat roept om nicotine!

14. Niet meer actief

Thanx voor je support Naomi...ik hou vol hoor!~ ;)

En ja klopt, als ik morgen de zelfde temp heb of hoger dan krijg ik een vet kruis van FF.Maar dan moet de lijn wel stijgende zijn en blijven....anders haalt ie het kruis weer weg :(
    Dus ik hoop echt op een stijging natuurlijk!

Voordeel van een regelmatig kaartje is dat het wat makkelijker te overzien is...je ziet in elk geval snel dat er iets gebeurd ;)

15. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    @Twinny: ja, 21 dagen is vrijkort, niet altijd even leuk. Maar wel vrij regelmatig. Het heeft ook een positieve zijde: meer kans per jaar :) en ikhoef minder lang te wachten voor een nieuwe ronde :)
    Voordat ik d epil slikt was het ook al zo, tijdens de pil 28 dagen, na ontpillen weer rond de 21

16. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Bedankt voor de felicitaties meiden!

Liefs

Syl

17. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Hallo Dames,

Ik ben zo in de war. Kennen jullie dat gevoel? ;)

Het kan gedeeltelijk door de leeftijd komen, dat geef ik toe, maar voor het andere deel omdat die :evil: :evil: :evil: nog niet doorkomen. Het is vandaag echt broekgluurdag. Ik blijf nog steeds minimaal last houden van spotting, maar ongi is er nog niet.

Ik word er gek van. Ik weet eigenlijk nog steeds niet waar ik aan toe ben. Ik heb nu al 3 dagen minimaal bloedverlies. En als ik een tampon indoe en er 2,5 uur later uithaal, dan zit er heel weinig bloed aan en alleen aan 1 kant van de tampon. Net of ik een bloedinkje heb aan de binnenkant van mijn vagina.

Ik heb nog geen ongi-krampen, dus weet echt niet waar ik aan toe ben.
    En mijn borsten doen nog steeds hartstikke pijn.

Als het voor vanavond nog niet is losgekomen, dan test ik vanavond nog of anders morgenochtend. Ik wil iets meer zekerheid, want "this is killing me" . ;)

Fijne dag weer, Dames.

Tot snel.

Marianne

18. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Ehm.
    Sorry dat ik jullie momenteel zo bestook met berichtjes met mijn gezeur.
    Ik moet me wat meer inhouden en dit forum is niet geschikt voor dit soort berichtjes. Het gaat over temp-kaartjes.
    Mijn excuses dus. Ik zal het niet meer doen.

19. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Was ik weer....zouden jullie eens naar mijn kaartje willen kijken...ik heb hem even aangepast.

Dit is dus het vreemde omdat ik de laatste 2dgn al om 6uur wakker ben en dan ook temp en dan temp ik om 6.34 weer...dan temp ik altijd namelijk en dan is de temperatuur anders...welke moet ik dan aanhouden?

20. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Lieve Marianne,
    Geeft niets hoor. Heel herkenbaar en dit voor velen.
    Ik heb hetzelfde meegemaakt als jij zoals je misschien nog weet. Positief getest maar helaas na een paar dagen.....
    Het heeft ook bij mij even geduurd voor het doorgezet heeft. Door mijn temperatuurdaling wist ik al dat het mis was. Maar toen het loskwam was het ook echt mis. Pfff.
    Vind het zo erg voor je meis!

Deel Deze Pagina