Goedzo, je bent weer aan het stijgen. Heel mooi. Nog een stukje verder omhoog en dan komt het goed. Ik duim voor je.
Ach meid ben je gek joh daar zijn we voor bestook ons maar alleen denk ik dat we dit moeten bespreken op NOD. Ik weet hoe je je voelt hoor...ik heb namelijk al dagen last van kramp en hier maar geen bloed.
Dankjewel, Katootje, voor dit lieve berichtje. Ik vind zoveel steun bij de meiden op dit forum, dat ik soms weleens vergeet dat het eigenlijk over de kaartjes hoort te gaan. Ik weet het inderdaad nog van jou en vond het ook zo erg voor jou. Hoe gaat het nu met jou?
Nou voordat ik hem aanpastte was het gister 38 en vandaag 37 om 6uur smorgens en om 6.45 precies andersom...ik snap het niet meer. Wat zou jij doen, ik kan er niks aan doen ik wordt gewoon om 6uur wakker hoe irritant ook heeft dat liggen en niks doen of nog een half uur slapen nog effect op je temp?
In principe zeggen ze dat de temperatuur als je wakker wordt, degene is die je aan moet houden. Je temp kan namelijk wel verschillen als je nog even een half uurtje gaat slapen of bijvoorbeeld een half uurtje wakker ligt. Als je dus normaal elke dag om 6 uur wakker wordt, dan zou ik dan gewoon tempen en die temperatuur aanhouden.
Nou dat is dus het stomme ik temp elke dag om 6.45 alleen wordt ik sinds gister om 6.00 al wakker. Anders zou het dus betekenen dat mn temp a het dalen is, wat de kramp wel kan verklaren.
Hallo meiden, SYl meissie ik heb je al 100 keer gefeliciteerd maar nog niet hier.DUs bij deze. @ salsabine: hoog houden die temp @ Avalon:jeetje meis wat hou je het spannend, ik hoop en ik duim heel hard! @katootje: hoe is ie met jou? @ NIes: omhoog die temp! En goed hoor volhouden meis je kunt het! En van mijn kant wat minder nieuws. Omdat het een jaar geleden is dat we met de pil stopten mochten we van de huisarts de zwemmers inleveren. En de uitslag is helaas niet goed. Er zijn wel voldoende zwemmers maar veel te traag en onbeweeglijk. Een spontane zwangerschap is vrijwel uitgesloten. Het is dus officieel, wij gaan de MMM in!
he avelonneke, ik had het ook licht ongi..... Maar de testen blijven negatief dus ben ik aan een nieuwe cyclus begonnen, met weer nieuwe moed, ik hoop dat ge nog eens een testje doet en zwanger bent.
He gatver, Hannah. Wat vind ik dat nou vervelend voor je. Zei de arts nog wat er gedaan kan worden aan die trage zwemmers? Heel veel sterkte meid. Ik duim ook voor jou dat het toch spoedig raak voor jullie zal zijn. En hopenlijk toch op spontane wijze.
he katooke, hoe is het met je meid. Hier, ik heb 2 dagen een eitje gehad heel raar maar waar, vnadaag is de temp gestegen. We hebben met volle maan en op uur en tijd geklust..... We kunnen niet meer dan afwachten. grts
Dat hoop ik ook zo hard, maar ik ben ook realistisch. Katootje gaf al aan dat het bij haar ook even duurde voor het op gang kwam, dus ik wacht het maar rustig af. Op dit moment is de bloeding even helemaal gestopt, maar dat zegt niets. Misschien vanavond een testje doen en dan weet ik weer wat meer. Als hij negatief is, dan heb ik tenminste uitsluitsel. Bedankt voor je lieve berichtje.
@ avalon: nee dat zei de huisarts niet. Ze zij wel dat we hulp nodig hebben. Ik ga er vanuit dat het IUI zal worden. De huisarts heeft alles al naar het ziekenhuis doorgestuurd en binnen 5 dagen krijgen we een oproep en dan horen we meer...... Ik blijf nog maar wel doortempen dan heeft de gyn straks allemaal templijstjes..........
hier kaartje van vandaag Aan de zwangeren een dikke proficiat.....Een mooier geschenkje was bijna niet mogelijk geweest.....
hier is mijn nieuwe kaartje weer voor vandaag het word nu spannend want ik moet nog maar een paar dagen wachten liefs samantha
@Hannah: lekker door tempen en die arts wordt helemaal bedolven..je kan maar beter teveel dan te weinig kaartjes hebben toch! @Samantha1986: joh dat ziet er goed uit met die temp. hoog houden die handel @Zico: wachten op je ei zo te zien, druk aan de klus dus @katootje: lijkt me ook erg kl*te als je eerst posi test en dat het dan alsnog misgaat zeg bah
Hannah dat is balen meid, hopelijk kunnen ze jullie in het ziekenhuis snel wat vertellen over de mogelijkheden Avalon: begrijp je onzekerheid hoor meid, schrijf maar over je onzekerheden, je moet het toch ergens en bij iemand kwijt! Zico: aan de klus neem ik aan? Samantha: het ziet er mooi uit, heel veel succes meid! Twinny
Nou er zijn weer een hoop mooie kaartjes bij gekomen! hannah, wat vervelens meid! Hoop dat jullie met wat medische hulp snel zwanger zijn! Avalon, lekker blijven schrijven hoor. We volgen elkaar dagelijks, dus dan mag je ook je onzekerheden opschrijven! Ik denk dat ik er morgen ochtend maar een test doe. Dan zien we wel wat het wordt.... Zou niet weten hoe lang ik zou moeten wachten. Weet namelijk niet hoelang mijn cyclus duurt. Maar 15 dagen na mijn ei, zou wel goed zijn, toch? Gr Droom