Hoi Pol, Jij hebt net zo'n vage temp. kaart als ik (kijk maar in mijn album) ik kan er ook nix mee. Heb de vraag aan verloskundige gesteld. Die zegt dat tem. ook geenheiligmakend middel is. Dus ei kan wel hebben plaatsgevonden, maar niet zichtbaar door temp.
@Hannah! Meis, wat k*t voor je!Maar nu weet je in ieder geval war je aan toe bent...en de techniek staat tegenwoordig voor niets, ze kunnen zi=oveel wonderen verrichten.Heel veel sterkte en succes in het ziekenhuis.
Hallo allemaal, @Silvia Proficiat met je zwangerschap ! @Marianne Ik weet precies hoe je je voelt. Ik voel me namelijk precies hetzelfde. Normaal temp ik rond 9.00, maar vanmorgen al om 6.45 omdat ik vroeg moest werken. Temp een stuk gedaald, naar 36,6. Om 9.00 toch nog maar eens op t werk getempt, en ik schrok, ineens 37,4 ! Ik weet wel dat ik de eerste temp aan moet houden, maar toch... Ik ben 3 dagen overtijd en ook bij mij hebben de niet doorgezet. Vandaag een ietsiepietsie bloedpuntje op het toiletpapier, verder alleen heel lichte krampjes in mijn onderbuik. Ik wil gewoon weten waar in aan toe ben. Als ik niet zwanger ben, laat die dan maar komen. Marianne, ik herken je gevoel, die onzekerheid is echt het ergste he... Zolang er geen zijn, blijven we hoop houden! [-o< @Hannah Vervelend zeg, ook jullie dus een slechte uitslag. Wij hebben deze week ook een negatieve uitslag gehad. Weinig zwemmers en luie zwemmers. Na eerst wat op internet te hebben gezocht, vandaag toch maar de huisarts gebeld voor wat extra informatie. 70% van de zwemmertjes blijken lui te zijn en is de vorm van de zaadcellen ook niet helemaal goed. Maar we moesten ons niet direct het ergste in ons hoofd halen. Een spermaonderzoek is maar een moment opname. Mijn vriend heeft vandaag weer een potje ingeleverd in het ziekenhuis. Vorige keer zag het sperma er heel waterig uit, hij had er direct al een slecht gevoel bij. Vandaag zag het sperma er een stuk anders/beter uit dan vorige keer. Dus ben benieuwd.... maandag gaan we voor het eerst naar de fertiliteitsarts en dan krijgen we daar ook weer de uitslag. Hannah, hopelijk hoeven we allemaal niet lang in de MMM te zitten ! Oeps, het is een heel verhaal geworden, langer dan ik verwacht had. Ach ja, het lucht wel weer op. Liefs, Roca
het is nikske roca, je mag het hier gerust van je afschrijven hoor meis.... we gaan duimen dat de zwemmerkes goed zijn deze keer he
Ik wil even in z'n algemeenheid zeggen dat ik jullie allemaal zulke ontzettend lieve meiden vind. Iedereen staat voor elkaar klaar en als er eens iemand wat onzekerheden heeft en daarover wil praten, dan vind niemand dat erg. Superlief van jullie. Ik zie jullie echt als mijn online-vriendinnen en ik duim voor jullie allen. Ik hoop snel meerder zwangeren hier te zien. Ik ben zelf de hele dag super zenuwachtig geweest, want het bleef maar een beetje sukkelen. Beetje bloed, dan opeens niets meer voor een paar uur. Dan weer een beetje bloed. Dan weer niets. Om gek van te worden. Ik zou vanavond om 8 uur gaan testen voor de zekerheid. Heb voor die tijd nog net even gekeken wat de stand van zaken was en het lijkt er eindelijk op dat het doorkomt. Het bloeden begint wat heftiger te worden. Het klinkt vreemd, maar ik ben opgelucht en er is een last van mijn schouder afgevallen. Ik weet nu waar ik aan toe ben en vandaag begint mijn nieuwe cyclus. Op naar een prachtig 2007-kindje. Voor ons allemaal. Mijn hoop is dat we allemaal dit jaar zwanger zullen raken. Liefs, Marianne
Hallo lieve tempbabes van me. Héhé, ik ben d'r ook weer. Allereerst een hele dikke nieuwjaarsknuffel voor iedereen. Heel veel gezondheid, geluk, liefde, klusplezier en uiteraard heeeeeeel veel zwangeren dit jaar! Ik heb net alle pagina's gelezen, maar het is zo verschrikkelijk veel om op te reageren. Ik maak even een korte stop-over: Zico: nog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter gisteren. Sylvia: Ik zie bij jou een zwangerschapsbanner!!! Van harte gefeliciteerd meid! (heb nog niet eens tot woensdag gelezen hihi) Alle nieuwelingen: welkom hier Zo, dat was even teruggelezen van de afgelopen 3 dagen. Nu vanaf vandaag. hairdresser: wat ben jij hoog in de lucht zeg!!! wow.. jnky: je temperatuur is de afgelopen dagen niet hoger geweest dan de 6 dagen ervoor. Om je eitje te kunnen vaststellen moet dit wel geweest zijn. Ik zie op dag 21 ook een ideale dip voor een eitje, maar daarna is je temperatuur veel te vaak onder het gemiddelde van die maand gekomen, dus ik denk dat FF daarom ook je stippellijn weer heeft weggehaald. Misschien moet je eitje nog komen? mammairis: oh jeetje.... pffffffffffffffffffffffffffffffff ik blaas je weer omhoog hoor!!! up up and away die temp!! Marianne: jeetje mina zeg..... 3 dagen spotting... killing. gooi er maar lekker een test morgen tegenaan. Dan weet je wat meer. droom: ik hoop ook op een normale cyclus voor je deze keer. (en toch duim ik nog voor positieve zw-test hoor!!! mamma van jordy: geen zorgen hoor. Dit is een kleine stijging tussendoor. Ik denk haast wel zeker dat ie over een paar dagen weer daalt (dipje) en stijgt en dat je dan echt je eitje hebt. Dit is wel superkort na je ongi. marieke: Ik vind je kaartje ook moeilijk te beoordelen. Is 21 dagen niet echt wat te kort? Twinny: héhé beterschap meid. Gelukkig is de koorts iets gezakt! naomi: lekker snelweg ben je aan het breien meid. nu even een dipje en dan vliegensvlug omhoog ja?? nies: ben super trots op je meid! volhouden hé!! En ik zie heeeeeeel duidelijk dat eitje van je!!!!!! nu op de flying line to the sky oké?? Salsabine: ik temp altijd maar 1 keer. Mijn temp tijd ligt op 6.45 (wekker). Als ik om 6.00 wakker ben en ik kan niet meer slapen, temp ik dan en geef dan ook die temp aan bij FF. Als je wakker bent, komt je hele lichaamshuishouding op gang. Daardoor kan je temp drie kwartier later alweer heel anders zijn. Voor het opnemen van de temp zegt men, is het van belang ,dat je tempt, wanneer je net wakker bent, dus je huishouding nog niet op gang is gekomen. (dat is wat de ervaren tempbabes mij altijd vertelden) hannah: jeetje meid, wat een rotnieuws zeg. Ik wens jullie heel veel succes. Gelukkig zijn er nog zwemmers, dus heb je nogal wat kans in de MMM toch? katootje: hoe is het met jou lieverd? samantha: caramba wat een stijging ineens..... duim duim marsab: als je dat gevoel hebt, kun je ook zelf FF overrulen en je kruis daarheen verplaatsen. pol: héhé, van de naailes (borduursteekjes) komt nu eindelijk wat meer gelijkheid. Ik hoop dat nu je eitje niet lang op zich laat wachten. roca: oei oei.... .ik hoop dat je gauw wat meer zekerheid hebt meis. Blij dat het er vandaag beter uit zag dan de vorige keer. Ben heel benieuwd naar jullie gesprek op maandag. Hou me op de hoogte oké (wij komen er misschien ook heen)... pfff wat een lange tekst is het weer geworden. Ik plaats mijn kaartje in het volgende berichtje
en dan is hier mijn kaartje van vandaag. Ik ben weer aan het werk en momenteel is het heel druk, vandaar dat ik niet zo veel kan kijken overdag. Ik lees 's avonds wel alles na. Vandaag op dag 25. Daling al begonnen? Of is het alleen een klein dipje? Geen idee. We wachten gewoon af....
Thanx Ingie, je bent een schat! Zou je ei niet op dag 14 geweest zijn Ing?.... ik duim voor een innesteling
thanks for the answer katootje.... you'r right! Nies, mijn ovulatietest werd pas op dag 16 positief. elke keer daarvoor was ie negatief. Op advies van een ervaren tempster (he katootje ) heb ik die negatieve er maar weer uit gehaald, omdat FF confuus werd. hihihi
hihi, anders ik wel karin... het super vreemde is, dat de temp me deze maand niet veel kan schelen. Niet raar bedoeld, maar ik tempte omdat het een gewoonte is geworden. Pas vandaag dacht ik ineens... huh.... zit al op dag 25..
He Ingie lieverd, jij zit ook al te dippen . Ook voor jou even pfffffffffff weg lage temp up up up . Ik was ook eigenlijk aan het tempen omdat het zo'n gewoonte is geworden na 4 tempmaanden, het hoort er eigenlijk al helemaal bij in het ochtendritueel dat ding in mijn poepert . Hier nog steeds geen duivels te bekennen en ik hoop dat ze ook lekker weg blijven. Ik ga zo lekker slapies doen des te sneller is het weer morgenvroeg en ook weer dichter bij D-Day. Groetjes, Astrid
Ik ga nu lekker slapen en stiekem hoop ik op een hogere temperatuur morgen. Ach ja, de kans is zeer klein. Ben eigenlijk gewoon aan het wachten op de ! Hopelijk kan ik er morgenvroeg nog een zwangerschapstestje tegen aan gooien. @iedereen: laten we hopen op hele mooie en hoge temperatuurkaartjes! Een knuffel voor iedereen waarbij de langs zijn geweest. Tot morgen ! Truste, liefs Roca
Goedemorgen Lieve Dames, Hierbij even mijn laatste kaartje de komende dagen. Vanaf nu is er toch even niets te zien, dus ga ik het forum niet vervuilen met kaartjes. Ik heb 3 dagen lang heel licht bloedverlies gehad, zoals jullie weten. Het was een vreselijke tijd, dat kan ik jullie wel vertellen. Het zette niet door. Ik kreeg een beetje bloedverlies, realizeerde me dat het game over was. Voelde me daar rot over. Ga 2 uur later naar het toilet, haal de tampon eruit om even te zien hoe ver het is. Zit er bijna geen bloed aan. Krijg ik weer hoop, want misschien was het dan toch geen menstruatie. Weer 2 uur later begint het weer. Zo ging het dus 3 dagen lang. Tot vandaag. Ik heb er vannacht een testje tegenaan gegooid want ik was het zat. Deze was zoals verwacht negatief en vanmorgen werd ik opeens goed ongesteld. Yessss!. Nooit gedacht dat ik blij zou zijn dat het door zou komen. Ik kan eindelijk weer met een nieuwe cyclus gaan beginnen en weer gaan uitkijken naar de eisprong. Roca, Mamairis, Ingiemoppie : Ik duim dat jullie temp vandaag mooi hoger is en dat jullie spoedig naar het zwangerenforum kunnen. En alle andere meiden wens ik heel veel sterkte en succes. Laten we er met z'n allen voor zorgen dat 2007 een topjaar wordt. Knuffel, Marianne
Avalon, balen zeg. Weer niet raak. Maar zoals je idd al zegt, nu heb je wel weer zekerheid en kun je weer voor de volgende ronde gaan. Succes! Mijn ongi komt er denk ik ook aan, drukkend gevoel in mijn buik. Temp die maar niet omhoog gaat, maar al een maand blijft schommelen rond de 36.3 (temp. kaartjes in mijn album)