Mijn temperatuur was vanochtend 36,8. Erg hoog voor mijn doen. Gisteren had FF mijn stippelijn weggehaald omdat mijn temperatuur te snel daalde. Mijn temperatuur dip stond aangegeven op dag 21. Ik heb al even gekeken, als ik morgen weer een hoge temperatuur heb, dan komt de stippellijn weer tevoorschijn op dag 21. Hier mijn temp.kaartje: http://img53.imageshack.us/img53/2946/t ... an4os6.png Ingiemoppie, bedankt voor je reactie! Ik denk niet dat mijn eisprong nog moet komen, want mijn symptomen wijzen erop dat eisprong al geweest is. Maar je weet nooit. Alhoewel mijn cyclus normaal niet zo lang duurt. Ik hoop zo dat mijn temperatuur hoog blijft. Ik heb vanochtend stiekem testje gedaan , maar was negatief. Als ik zaterdag nog niet ong. ben geworden, doe ik zaterdag nog even testje. Ik hoop het zo dat het deze maand wel raak is. Ik neem me elke maand weer voor niet te veel te hopen,maar toch doe ik het elke keer weer. Ik hoop dat we allemaal snel zwanger zijn Liefs Jinky
morge dames, ga toch ook maar weer eens mijn kaartje hier neer zetten....... typ niet zo vaak hier maar lees wel veel mee. Nies ziet er goed ook uit meid omhoog met die temp.... ingmoppie gezellie dat je er weer bent alle andere dames succes met tempen en hoog houden die temp hoor.
Wat vinden jullie van mijn kaartje van vandaag? Wat denken jullie? Zit nog maar op dag 7 na mijn ei.... Ik heb ook nog niet echt rug en/ of buikpijn voor een eventuele ongi! Maar dat kan nog komen natuurlijk.....
Marsab misschien vandaag een innestellingsdipje Ik plaats mijn kaartje ook maar weer na wat aanpassingen op aanraden van Ingemoppie. Kan er zelf nog niks van maken maar zolang er nog geen bloed is dan vind ik het best aangezien ik vorige maand vandaag al had. Ik hoor graag jullie input
Goedemorgen meiden, Hier mijn kaartje van vandaag, hoef denk ik niet veel te zeggen over die afdaling.... Vind het wel gek, heb al een paar dagen ongi krampen maar echt super helder slijm. Gek he. Maar weet natuurlijk niet hoe een cyclus loopt, kan zomaar ineens veranderd zijn denk ik. Als ik zondag nog geen bezoek van de heb dan gaan we een test doen. En als ik dan niet zwanger ben, en woensdag nog niet ongesteld dan laten de de afspraak bij de gyn de 10de door gaan. Ben benieuwd wat die man aan mijn cuclus kan doen. Fijne dag alemaal, Gr Droom.
helaas niet iedere dag zelfde tijd, was opvakantie en uitslapen ook wel lekker... wat denken jullie ei dag 10? [img=http://img136.imageshack.us/img136/4555/chart2gk1.th.png]
Goeie morge dames, Eindelijk voor mijn ook duidelijkheid, na 4 dagen overtijd zijn de op komen dagen. Mijn eisprong was deze maand ook 4 dagen later, dus inderdaad ook 4 dagen later ongesteld geworden. Gelukkig nog regelmaat. Ik wist het natuurlijk stiekem al, maar ergens was er nog een beetje hoop. We gaan nu dus officieel de MMM in, best spannend. Hopelijk hoeven we hier niet zo lang in te zitten. Maandag naar het ziekenhuis. Er worden denk ik allerlei onderzoeken gedaan, en dan weer het vervelend wachten op de uitslagen... Liefs, Roca
rensie Ik zou eerder denken aan dag 12. Maar idd moeilijk te zeggen als je niet elke dag rond hetzelfde tijdstip getempt hebt. Groetjes Roca
BAlen Roca: veel succes in de MMM en hoop dat jullie dit jar nog een kindje mogen verwelkomen! Zie een paar dalers, da's niet goed! PFFFFFFFFFFFF, ik blaas voor jullie. Hierbij mijn kaartje, morgen is mijn NOD. Heb nog nooit zo'n raar kaartje gehad en dat terwijl ik al 8 maanden temp....mijn ei kwam ook te laat deze maand, erg vreemd allemaal.
@roca81: sorry misschien beetje onnozel maar wat is MMM? @Me2: rare kaartjes kunnen misschien wel uitlopen op rare dingen je zit in ieder geval nog steeds lekker hoog. Ik heb ook gekeken bij de kaartjes van de zwangere dames en als iets me opvalt is het dat er echt geen standaard kaartje tussen zit. Er kan van alles uitlopen op een zwangerschap dus altijd positief blijven denken.
hallo meiden INge welkom terug meid en succes met werken..... Rocca en avalon: balen van de ongi, maar super veel succes in de volgende ronde Me2: het ziet er nog oke uit, dus ik blijf duimen hoor.... Rensie: ik denk ook eerder aan dag 12, wacht maar ff af..... Zag nog ergens iets wat heus wel eens een innestelingsdaling kon zijn, want op dag 8 na eisprong is wel erg vroeg voor ongi, niet! Ik duim dat ie vlug weer omhoog gaat! Alle andere natuurlijk ook weer super veel succes met alles....... twinny
ik zag net dat ik gister voor donderdag temp ook al had ingevuld, maar ja ik had een vooruitziende blik want het was idd weer 36,5 ik verwacht mijn eitje iets eerder dan de banner aangeeft dat was vorige keer namelijk ook dus ben druk aan het klussen, ben deze week nog vrij dus ben savonds niet te moe en dan hoop ik dat mijn temp heel snel omhoog gaat en daar blijft @ ingiemoppie ik hoop voor je dat het een innesteling is nu ga ik hard voor jou blazen! omhoog die temp! @avalon balen dat het deze keer niet raak is en dat je lichaam ook nog zo gemeen is geweest ik hoop voor jedat het de volgende keer raak is en dat je nooit meer in deze onzekerheid hoeft te zitten! @ roca81 succes in mmm! hopen dat je er niet lang hoeft te lopen! @jinky ik zal voor je blazen! omhoog met die temp!
maar ja moet nog minimaal 6 daagjes en volgens mij maakt het niet uit of je nu een hele lage temp heb tot je nod of een hoge...silvia had dit keer ook een lage temp en was wel zwanger... ik wacht het wel of. mijn vorige cyclus as ik veel lager...
Nog ff volhouden dan en inderdaad ik zag bij de temp. kaartjes van de zwangeren zoveel verschillen dat er dus eigenlijk geen peil op te trekken is en elke keer gewoon afwachten geblazen...je weet nooit hoe het loopt