Temperatuurkaartjes 24-12-2006

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    volgens mij als je morgen nog een keer een hogere temp heb krijg je je kruis van ff pol.
    of heb je je eitje al zelf gevoeld?

2. pol

pol Actief lid

25 sep 2006
    270
    0
    0
    Ik voel helaas zelf geen eitje :(

Hoop stiekem dat we de juiste dagen aan het 'klussen' zijn :)

3. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    maar aan je kaartj te zien (als ie morgen nog een ker boven de 36,4 zit) heb je op dag 16 je eitje gehad.... maar heb je ook geen waterige afscheiding of gehad?

4. pol

pol Actief lid

25 sep 2006
    270
    0
    0
    Nee, ik merk echt nooit iets bijzonders. Dus ook geen waterige afscheiding.

Wel heb ik sinds gisteren gevoelige tepels, maar dat heeft volgens mij niks met je eisprong te maken.

5. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    dat kan volgens mij wel hoor..... ach ja gewoon afwachten

6. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Dat kan wel hoor pol....ik heb vaak erg pijnlijke tepels gelijk na mijn eisprong tot aan mijn nod

7. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Nou dit is mijn kaartje :

Ik heb de banner op mn langste cyclus gezet maar vorige keer had ik dag 24 snachts al :evil:

Nu dus nog niks, wel al een aantal dagen krampen gehad wat nu voorbij is, wel een rommelende buik, pratende darmen en zachte borsten maar dat zou ook gewoon aankomende ongi kunnen zijn.

Ik blijf realistisch..althans probeer ik te blijven ;)

8. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Dankjewel naomi32!
    en hoop voor jou ook snel een hoge temperatuur!

Liefs Jinky

9. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    tja die zachte vorsten vin ik ook altijd moeilijk.
    ze voelen altijd wel zacht aan en ik heb zelf bijna nooit last voor mijn ongi van bepaalde dingen.
    ik heb wel af en toe wat steekjes onder in mijn buik... maar ik denk dat dat niet veel is..... wacht eers mijn nod af

10. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Naomi : Je had zeker een vooruitziende blik. Grappig. Wat fijn dat je nog vrij bent, zodat je straks tijdens je vruchtbare dagen goed kan klussen. Ik hoop dat je temp goed gaat stijgen, hoog blijft en dat je binnenkort een positieve test in je handen hebt. En ja, het lichaam kan soms behoorlijk gemeen zijn. Ik hoop echt dat ik dit niet al te vaak meer hoef mee te maken. Eerst een licht positieve test en dan 3 dagen spotting. Grrrr. We gaan er weer voor.

Twinny : Bedankt voor je lieve woorden, meid. En wat fijn dat de 3e echo goed was. Mag ik je wat vragen. Ik vind mezelf wel een beetje dom, maar ik weet het echt niet. Wat bedoel je met: "Minimuts zwaaide"?

Salsabine : Je hebt gelijk dat geen enkel kaartje hetzelfde. Het enige wat opvalt is het feit dat de temp hoog blijft. Voor de rest zie je vanalles en nog wat. En wat spannend dat kaartje van jou. Kan best wel een innestelingsdip zijn. Ik duim dat hij morgen verder omhoog is.

Me2 : Ziet er goed uit, Meid. Ik vind dat je een heel mooi kaartje hebt en ik duim heel hard voor je dat hij hoog blijft en je straks een positieve test in je handen hebt.

Roca81 : He gatver. Ik vind het zo vervelend voor je dat je weer ongi bent geworden en dat jullie nu de MMM in moeten. Het is inderdaad wel spannend. Ik hoop dat het inderdaad niet lang zal duren. Heel veel succes en sterkte.

Rensie : Voor een goed overzicht kan je beter op dezelfde tijden blijven tempen. Ik weet hoe verleidelijk het is om uit te slapen, maar dat kan nog steeds. In het weekend zet ik de wekker altijd om 7 uur, ik temp even, deponeer wat urine in een buisje tbv een onderzoek van het UMC naar vruchtbaarheid bij vrouwen en daarna duik ik er lekker weer in en slaap nog 2 uurtjes of langer. Werkt prima en ik heb zo wel een kaartje wat overzichtelijk is. Wellicht voor jou ook een goede mogelijkheid.

Droom : Wat vervelend die daling. Ik hoop dat hij morgen weer omhoog is gegaan en dat je niet ongesteld wordt. En dat je spoedig toch een test ertegenaan kunt gooien. Maar realistisch gezien is een daling vaak einde oefening. Ik ga even heel hard blazen en duim dat hij morgen weer gestegen is.

Marsab : Ziet er goed uit. Je hebt gewoon even een dipje. Je temp is morgen vast alweer een stuk omhoog. Het is nog vroeg in de cyclus.

Babyblues : Je gaat mooi met treetjes naar boven. Goed zo. Ga zo door en dan de komende 9 maanden goed hoog houden. ;)

Jinky : Ziet er netjes uit. Als de tempstijging niet het gevolg is van koort oid, dan ziet het er heel goed voor je uit. Ik duim voor je. En wat die negatieve test aangaat. Het kan zijn dat het nog te vroeg is en dat als je zaterdag test, dat hij dan wel positief is.

Monika : Hmmm, ik denk dat je ei eraan zit te komen. Je maakt opeens weer zo'n dip naar beneden. Als hij morgen weer omhoog is, dan kan het zijn dat hij vandaag geweest is. Voor de zekerheid toch maar even extra klussen ;)

Marieke21 : Bedankt voor je lieve berichtje. Rot dat jouw ongi er vermoedelijk ook aan zit te komen. Ik hoop dat hij misschien toch nog de lucht in gaat. Ik ga wel wat blazen, dan schiet hij omhoog. Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas

Hairdresser : Wat heb jij een prachtig kaartje. Ziet er goed uit, meid. Goed hoog houden en dan spoedig positief testen. Ik duim voor je.

11. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    thanx avelon... gaat het met jou ook weer wat beter.....?hoop voor je dat deze keer wel wat mooie´s bied en zoniet dan wel een kortere cyclus.xxx

12. mammairis

mammairis Actief lid

8 aug 2006
    281
    0
    0
    Heerlen
    Mijn temp was vanmorgen nog steeds laag en ja hoor de duivels zijn er ook weer, dus het was geen nesteldip. Ik ga dus door naar ronde 15 en ga nu gewoon alles loslaten en de natuur zijn werk doen en dan zie ik het wel. Wel was ik nu weer een dag later ongesteld, het kruipt steeds meer naar dag 28 voordat ik mijn periode krijg dus ik denk dat mijn lijf eindelijk ontpild is.

Groetjes, Astrid

13. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Ik zit op de eerste dag van de menstruatie, dus ik voel me niet al te sjofel. Maar ben wel opgelucht dat ik eindelijk zekerheid heb.

Ik hoop dat dit snel voorbij is en dan gaan we weer op naar het Super EI.

Knuffel,

Marianne

14. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Heh wat naar mammairis dat die rot :evil: :evil: er weer zijn.
    Maar net wat je zegt waarschijnlijk ben je goed ontpild nu en klaar voor de volgende ronde.

15. appeltje

appeltje Niet meer actief

Ik heb deze cyclus een verandering in tijdstip dat ik test. Tot en met dag 6 was ik nog thuis met ziekteverlof en sinds dag 8 ben ik weer aan de slag. Zal dit invloed hebben op de datum dat FF straks mijn kruis zet? Zal ik dag 1 t/m 6 op 'discarded' zetten?
    Alvast bedankt voor het advies!

(trouwens, het lijkt net alsof ik mijn eisprong heb, terwijl ik dat al maanden tussen dag 16 en 19 heb)

16. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    hoezo denk je dat je je ietje al gehad heb dan?
    omdat je temp naar beneden is geaan zo snel ofzo....
    wacht het even af een ff zal een mooie kruis geven succes ermee
    xx

17. appeltje

Nee, ik denk dat die tempdaling is doordat ik sinds dag 8 twee uur eerder temperatuur.

De reden is dat ik twijfel is dat ik sinds eergisteren waterige afscheiding, pukkels en menstruatie-achtige pijn in de buik heb. Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat ei na 6 cycli ineens 10 dagen eerder komt....
    Even afwachten maar....

18. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    zou wel heel vroeg zijn ik weet niet hoe snel dat allemaal kan ?

19. appeltje

Ach... ik laat gewoon de temperaturen staan en zie wel wat er gebeurd. Het kan zijn dat FF door dat tijdsstipverschil een verkeerd kruis zet, maar daar trekken we ons niets van aan.... we feesten gewoon door deze maand... :)

Bedankt voor je reactie in ieder geval en ik hoop dat jouw mooie kaartje veel goeds voorspelt!

20. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie Avalon1972!
    Ik denk niet dat het van koorts is, ben niet grieperig ofzo(hoop het niet), maar ik moet maar even afwachten wat mijn temperatuur morgen doet.
    Vind het zo spannend...

Fijn dat jullie steeds reageren en meedenken over mijn temperatuur kaartje!

Liefs Jinky

Deel Deze Pagina