Temperatuurkaartjes 24-12-2006

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerda1975

Gerda1975 Actief lid

27 sep 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    kaart voor vandaag,ietsjes gezakt,ben benieuwd wat het morgen is!

2. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    spanned gerda wanneer ga jij testen?

thanks appeltje ik hoop het ook. heb wel wat spierpijn achtig gevoel in mijn onderbuik maar dat kan natuurlijk ook een naderde oni zijn wel wat te vroeg maar ja zien wel xxx.

3. Gerda1975

Gerda1975 Actief lid

27 sep 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    nog geen idee,wil eerst nog morgen temp afwachten!Heb 2 dagen geleden al getest,harstikke negatief natuurlijk!
    En als begin volgende week nog geen ongi is dan eens weer testen!

4. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Avalon schreef:

Marsab : Ziet er goed uit. Je hebt gewoon even een dipje. Je temp is morgen vast alweer een stuk omhoog. Het is nog vroeg in de cyclus.
    [/i]

Ja dank je Avalon, je maakt je toch wel snel zorgenals de temp in eens daalt.... Vind ik niet zo'n prettig gevoel! :(
    Maar idd, zit nog vroeg. Alhoewel ik de vorige keer bij dpo 8 al ongi werd! :cry:
    Hopelijk gaat hij morgen weer flink omhoog!
    Fijn dat je weer zekerheid hebt, ik lees hier vaak mee en post maar af en toe iets. Dus ik zag dat je een mooi kaartje had, wat een teleurstelling dan he!

5. dacht ik zelf ook eigenlijk, maar dag 10 komt wel wat mooier uit met het klussen... :oops:
    had hem nog lang niet verwacht, mijn 2 vorige cycli waren 71 en 35 dagen, dus op de 10de dag zat ik nog lang niet met mijn hoofd bij mijn ei...
    nou ja, ik merk het wel... (hoop hoop dat ik niks van :evil: ga krijgen)

6. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Avalon: wat heb je weer lief op iedereen gereageerd! Laten we hopen dat we allemaal snel naar het zwanger forum gaan. Ik voel de duivels al weer aankomen in mijn benen maar nog geen bruin of raad gezien. heb er echter weinig vertrouwen in, vanochtend nega getest en toen ik zwanger was testte ik al eerder posi.... Ben bang dat het ronde 5 na de mk wordt, maar ja, dan maar een extra borrel van het weekend......
    Sommige dagen is het zo moeilijk om positief te blijven ben nu bijna een jaar en 1 miskraam van bijna 3 maanden verder.....Ik had niet gedacht dat het zo bij ons zou lopen......Maar goed, rug recht en kin omhoog!

7. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Op FF staat dat op DPO 15 mijn menstruatie hoort te komen.
    Ik begrijp alleen niet waarom op de 15 de.
    Het is toch altijd zo dat je op de 14 de dag na je eisprong je menstruatie kan verwachten.

weet iemand dit?

liefs Jinky

8. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Huh staat dat op FF, waar staat dat dan?

9. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Jinky: het gemiddelde is 14 DPO maar dat varieert vaak van 12 tot 16 dagen... dus het kan best een dagje langer of korter zijn.... Ik had het mijn eerste ronde zelfs pas op 18 DPO.....

10. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    ok, dankjewel brigitte22!
    Dus dan heeft FF gewoon dag 15 uitgekozen

Salsabine, dat staat op je kalender bij FF, een rood rondje

Liefs jinky

11. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    kaartje van deze dag....

12. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
  13. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

hallo meiden,
    ben net terug van het sporten en kan eindelijk mijn kaartje weer eens plaatsen.

Iedereen die meegeholpen heeft aan het blazen: THANKS.... IT WORKS... 8)

@Marianne: fijn dat ie eindelijk is doorgebroken. Niet fijn dat ie uiteindelijk moest komen, maar nu heb je wel meer zekerheid. KNUF meis..
    @monika: nouhou..... dat lijkt verdacht veel op een weg naar je eitje. als ie nog een dag daalt en dan omhoog schiet/gaat, dan weten we het zeker.... Ik hou je in de gaten hoor de komende dagen :p
    @jinky: dat zou idd betekenen dat je ei dan op dag 21 is geweest. Ik blaas je temp omhoog pfffffffffffffffffffff
    @babyblues: ha meis.... mooi trappetje omhoog naar de 7de hemel??
    @marsab: pfffffffff blaahaaaaaas....... morgen weer omhoog
    @salsabine: mooie berg hoor...... en morgen weer omhoog hé!!!! creëer de volgende berg ;)
    @droom: duim duim duim temp weer stijgen..... duim duim duim
    @rensie: heb jij vaker zo vroeg je ei? ik zou hem zelf geloof ik eerder op dag 12 zien, maar omdat je daarna 1 keer niet getempt heb, is het ietwat onzeker...
    @roca: balen meiske. in ieder geval veel succes in de mmm..... ben heel benieuwd naar je gesprek maandag.
    @me2: spannend kaartje!!
    @twinny: deze keer eens een knuf aan jouw minimuts.... :D
    @naomi: wat een lange cyclus heb jij als je over 6 dagen pas eisprong hebt. wow.... maar wel lekker om te klussen!!!! :D:D
    @hairdresser to the skyhy :) :({|=
    @pol krijgt morgen hopelijk haar kruihuis :) :({|=
    @astrid: pffff hoop dat je nu eindelijk eens ontpilt bent hoor.... veel succes in de volgende ronde. dikke hug
    @appeltje: als je normaal zo laat je eitje krijgt, heeft het beginstadium van deze cyclus geen uitwerkingen. Dus laat maar lekker zo staan. Kijken we over een paar dagen nog een keer. Gaat het weer met werken?
    @gerda: nog lekker ver boven de lijn hoor!!
    @zico: eitje?
    @minou: hoe was je echo??

et voila mijn kaartje voor vandaag. normaal heb ik sinds vanmiddag al spotting, maar nog nada, noppes niets..... misschien morgen (wordt dus broekgluurdag hihi)

14. Femi

Femi Nieuw lid

29 dec 2006
    4
    0
    0
    DAMES, ALLEMAAL DE ALLERBESTE WENSEN VOOR 2007
    DAT HET MAAR EEN VRUCHTBAAR JAAR MAG WORDEN

Brigitte: gefeliciteerd !
    Berbel: gefeliciteerd !
    Sylvia: gefeliciteerd !

Hannah, ook bij mij kwamen de rode*** op 30 december... sterkte in de MMM. Hopelijk zien jullie snel resultaat!

Roca81, hopelijk duurt de MMM voor jullie ook niet lang...hoor best veel positieve verhalen van mensen die nog maar net beginnen in de MMM

Hairdresser: ziet er erg goed uit!

Balen Avalon... zwaar balen

Marsab, Hairdresser, een kaartje om jaloers op te worden!

Droom; knap hoor om zo lang te wachten met testen.

Mistimom, irritant he dat soort kaartjes, ik heb ze ook om de cyclus. Mijn eerste (getemperatuurde) cyclus duurde +/- 32 dagen (ei op dag 21) en de volgende cyclus duurde 45 dagen (ei op dag 32). De cyclus daarna was weer ongeveer 32 dagen. Ben nu de vierde cyclus aan het volgen, maar de temperatuur ligt in de eerste dagen alweer af en toe heel laag, dus ik denk dat er weer een lange cyclus aan komt.

Ben net weer aan nieuwe cyclus begonnen, dus heeft nog niet zoveel zin om kaartje te plaatsen.

Als het echt spannend wordt zal ik 'm wel eens plaatsen, al denk ik steeds vaker: Als het vorige keer niets werd, met zoveel klussen en zo'n mooi ei, waarom zou het dan deze keer wel wat worden.
    Ik moet natuurlijk niet zo negatief denken, maar ja....
    OK dan maar: Op naar de volgende ronde.....komende we(e)k(en) klussen, klussen, klussen! :)

15. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Oh Ingiemoppie ik duim voor je!

Hier niets veranderd......Even het nieuws aan het laten bezinken.
    Het voelt zo onwerkelijk, alsof ik droom. Toch is het de realiteit. En we moeten verder....... Ben benieuwd wat ons te wachten staat maar ook wel bang.....

16. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    nou is mijn kaartje al een hele tijd constant nu mag die de kamende week ook wel zo blijven...vorige cyclus zat ik een beetje op de 36,8 rond deze tijd. xxxx

17. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    thanx femmi.
    xxxx

18. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
  19. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    iets naar beneden zie ik maar nog geen groot
    verschil.. wanneer ga je testen jinky?

20. appeltje

appeltje Niet meer actief

Zo, dit is de mijne vandaag.... nog niet veel bijzonders...
    Hairdresser, wat maak je het spannend zeg!
    Net als Jinky!
    Ingemoppie, lief dat je er naar vraagt.... werken valt tegen, gelukkig zijn het nog maar halve dagen.

Tot morgen en succes!

Deel Deze Pagina