Temperatuurkaartjes 24-12-2006

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    ja he appeltje maar ik weet ook heel goed dat het nog alle kanten op kan.
    ben benieuwd nu wanneer ff jou een kruis geeft.hoop heel snel en aan je temp te zien heb je je eitje wel gehad xxx

2. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Appeltje, vind het zelf ook erg spannend.
    Ik probeer een beetje te rekenen op een teleurstelling, zodat een eventuele ong. niet te hard aankomt
    Het is pas mijn eerste temp.kaartje.

Ik duim voor ons!

Liefs Jinky

3. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Dank je wel voor het blazen! Mijn temp is weer met 0,2 graden gestegen, vanmorgen was het weer 36.9!

Ik hoop dat het een kaartje blijft waar je jaloers op kan zijn! ;)
    Maar ik betwijfel het, heb geen enkele zwangerschapssymptoom, dus ik denk dat ik gewoon de :evil: op bezoek krijg binnenkort! :(

4. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Goedemorgen dames!

Weer een nieuwe dag aan het werk en als eerste maar even mijn kaartje

Jullie moeten maar even blazen dat die temp iets omhoog gaat :(
    Ben bang dat vandaag toch de :evil: :evil: gaan komen, heb hoofdpijn en volgens mij is dat geen goed teken...hele dag weer bloekgluren dus ;)

Zucht....was het maar zo ver, een posi test of die kl*te :evil: :evil: dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent!

Marsab je gaat in ieder geval de goeie kant op :) houwen zo!

5. Divanaatje

Divanaatje Actief lid

19 aug 2006
    328
    0
    0

Nou hier is dan mijn allereerst tempkaartje, met vandaag de 2e dag van mijn ongi, ik weet alleen niet of het goed gaat (heb nog nooit een plaatje geplaatst)

6. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

@hairdresser: wow ben je nog steeds zo mooi hoog.
    @jinky: duim duim
    @appeltje: gelukkig maar dat het halve dagen zijn. zo kan je er langzaam weer aan wennen. succes met deze ronde...
    @salsabine: ik hoop dat je de duivels niet op bezoek gaat krijgen. Net als jij heb ik ook broekgluurdag vandaag.
    @divanaatje: het plaatsen van het kaartje ging goed. en mooie stip op de kaart hoor! Heel veel succes met het je eigen maken van die rare FF gewoontes.
    @nies: hoe is je temp vandaag?

Hier is mijn kaartje. Gisteravond na "de grote boodschap" had ik een beetje roze op mijn wc papiertje. Ik dacht nog.... daar komen ze hoor, die :evil: . Vanmorgen weer niets, nada, noppes. Ach ja, ik ga er maar van uit, dat ze vanmiddag zullen komen opdagen, wat ze vaak 's middags pas doen. :rolleyes:

7. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Het jachtseizoen is geopend. Ei gezocht ;)

@Inge. Weg met die dip. Vul maar wat anders in. Ik wil een ander kaartje van je zien. Eentje met een groen lijntje! ;)

8. droom

droom Actief lid

25 jul 2006
    353
    0
    0
    Hallo meiden,

het is toch altijd weer een heel leeswerk! Maar hier voor bijna iedereen een reactie.

Avalon, inderdaad! Op naar een super ei!!
    Gerda, mooi kaartje zeg! Wanneer ga je testen?
    Me, Wat balen zeg!! Maar er is nog hoop, de duivels zijn er nog niet!
    Ingiemoppie, bedankt hoor, het heeft iets geholpen!!! O meid, wat een daling! Balen zeg!
    Femi, Kom op meid, je gaat er gewoon voor. Ik hoop voor je op een mooi ei en een dikke +!
    Hannah, Ik hoop dat je heel snel een walvis mag zijn meid!! Laat het over je heen komen, dat is het enige wat je kan doen.
    Hairdresser en Jinky, dat gaat goed zeg!!
    Salsabine, Blaas blaas blaas blaas!

En voor de rest, op naar een mooi kaartje naturlijk!!

Die van mij is weer iets omhoog! Heb nog hoop maar blijf die ongi krampjes houden. Heb geen idee waar dit heen gaat.. Nog twee dagen en dan gaan we testen. Vind het wel heel erg spannend hoor. Tijdens mijn vorige cyclus heb ik tot 100 dagen nog hoop gehad, heb heel wat testen gedaan, maar nooit een kruis. Wat kan ons lijf ons toch voor de gek houden.

Gr Droom.

9. Ingiemoppie

Ik heb mijn buks al uit de kast gehaald......... :D

nou... kijk.... durf het bijna niet te zeggen.... maar.... ik heb met mijn duffe kop vanmorgen niet precies kunnen zien wat het was..... of het nou 36,5 of 35,6 was..... maar met mijn temp ervaring denk ik eerder 35,6 want die andere temp heb ik nog nooit gehad..... (zou wel hele sterke stijging zijn..... hihihihi....

10. droom

droom Actief lid

25 jul 2006
    353
    0
    0
    Dus je weet niet zeker of het zo'n daling was?

Gr Droom

11. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    He meiden,

Even een dringende vraag. Ik wil net mijn temp invullen bij FF maar hij pakt hem niet. Ik kan wel alles invullen en als ik dan save doe dan krijg ik wel het gewone schempje weer te zien waar je kaartje op staat maar dan staat mijn temp er niet bij van vandaag. Wie weet hier iets van en hoe kan ik het oplossen?

Groetjes Bianca (MamavanJordy)

12. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Even helemaal afsluiten en weer openen. FF dan. Gebeurd vaker.

13. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Ja net als Katootje zegt afsluiten, ik had het van de week ook..frustrerend haha en ik maar invullen en op save drukken.

Wat ik ook niet snap is dat ik ineens op 2dagen lege bolletjes heb die eerder gewoon gevuld waren..de temptijden zijn normaal dus dat is het niet.

Iemand enig idee?

14. pol

pol Actief lid

25 sep 2006
    270
    0
    0
    Vandaag was mijn temp 36.6.

15. Ingiemoppie

hoi Droom, nee ik weet het niet zeker. Maar ik heb zelden of nooit een temp van 36,5 dus ik ga er maar vanuit dat ik 35.6 goed gelezen heb en dat betekent daling (komt vaker voor wanneer ik ongi moet worden).

16. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    goede morgen meiden

Mammavaniris: balen meid dat de duivels zijn doorgebroken......

Hairdresser: ziet er mooi uit meid, nu volhouden zo, ik blijf duimen...

Ingiemoppie: hoop zo dat het gewoon een innestelingsdip is, maar jij kent je curve natuurlijk het beste. Bedankt voor de knuffel aan minimuts...

Avalon: minimuts is de naam van de kleine in me buik. Noem mezelf vaker muts, dus vandaar. En op de echo, zwaaide ie!

Zag nog een paar spannende kaartjes, die meiden veel succes de komende dagen hoor..

Jinky: vind dat je een erg apart kaartje hebt, ben benieuwd welke kant dat op gaat!

Zico: wel blijven stijgen hè, anders komt dat ie niet!

Ik ga dadelijk maar een douchen en dan ff middagje werken.....

grjts
    Twinny

17. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Op sommige thermometers kun je laatste gemeten temperatuur nog een keer aflezen als je de thermometer aan zet.
    Die van mij tenminste.
    Bij jou niet, ingiemoppie?

Liefs Jinky

18. droom

droom Actief lid

25 jul 2006
    353
    0
    0
    Balen meid!

Gr droom

19. droom

droom Actief lid

25 jul 2006
    353
    0
    0
    Spannend hoor meid! Ik ga zondag ook testen, hoop voor beiden een dikke vette +!
    Jou kaartje ziet er wel wat positiever uit dan die van mij. wel grappig om te zien dat onzen banners gelijk lopen.

Gr Droom

20. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Ik hoop ook zo voor beide zondag positief!

Mijn temperatuur is ineens omhoog gegaan, maar weet niet wat ik er van moet denken.
    Ik vind het erg spannend
    Even afwachten wat temperatuur morgen doet.
    Ik hoop in ieder geval dat ong. weg blijft

Ik duim voor ons!

Liefs Jinky

Deel Deze Pagina