Temperatuurkaartjes 24-12-2006

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    en oja Droom, ik heb trouwens ook last van krampjes. En ook steekjes en lage rugpijn.

Liefs Jinky

2. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    goedemorgen!
    hier weer mijn kaartje, begint gewoon een beetje saai te worden tijd voor iets spannends :D

@ ingiemoppie: ik hoop dat je het verkeerd hebt gelezen en dat het 36,5 is! ik duim voor je! ik heb trouwens idd een hele lange cyclus van gemiddeld 36 dagen :( duurt elke keer zo lang die cyclus..
    @avalon idd ik heb het ook wel eens gehad allemaal zw verschijnselen en overtijd en dan komen toch nog die kl*te :evil: :evil: zijn bij jou de :evil: al weg? Ik ben deze week idd vrij en niet te moe om te klussen maar gister stond ik nog ff in de badkamer ( gezicht schoonmaken e.d.) en toen ik klaar was voor het klussen lag mijn mannetje al te slapen :( dacht nog zal ik hem wakker maken , maar ja toch maar niet gedaan :)

@ hairdresser en Jinky, jullie houden het wel spannend hoor! ik duim voor jullie dat jullie snel ++ mogen testen!

3. Niet meer actief

Hoi meiden,

Hier mijn kaartje weer.... :(

Ingie....je ziet het....nu weer omhoog.... :confused:

4. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    wat hebben we toch rare kaartjes he,

hier het mijne van vandaag

5. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    @nies toch geen kruis gekregen? gek joh! en als je temp morgen stijgt dan wel? en hoe is het met stoppen met roken?
    @zico jij hebt alweer een dik vet rood kruis WIL IK OOK!

6. Niet meer actief

Hai naomi,

Als mn temp nu twee dagen stijgend is dan krijg ik mn kruis wel...maar omdat ie nu weer radicaal naar beneden ging kreeg ik geen kruis...heel logisch.

Het gaat goed met niet roken... ;) ..... ik hou vol!

7. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Goedemiddag Dames,

Vandaag even geen kaartje. Ik ga pas weer een kaartje posten als er wat te zien is. Zit op mijn favourite dag van de cyclus. De 2e dag. Mijn Zwaarste dag. Outch

@@@@@

Appeltje : Het lijkt wel of je een vroeg ei hebt gehad, maar dat kan toch niet. Wanneer heb jij normaal altijd je ovulatie?

Divanaatje : Welkom op het forum. Als je vragen hebt stel ze dan gerust. Er zijn hier heel wat vrouwen die al langer meedraaien in het temp-circuit en je zult merken dat het stuk voor stuk schatten van meiden zijn. Iedereen staat voor elkaar klaar. Ik hoop dat dit voor jullie DE maand zal worden. Op naar het Superei. We lopen precies gelijk op. Ik zit ook op dag 2.

Droom : Ik vind je kaartje eer wel zeer veelbelovend uitzien hoor. Je gaat weer mooi omhoog en je zit 0,4 graden hoger als de temp die je had bij het begin van je menstruatie deze maand. Ik duim voor je. Hopen dat je morgen een mooie positieve test in je handen hebt. Ik zal morgen vol spanning komen kijken.

Femi : Vervelend dat die duivels op 30/12 langskwamen. Januari wordt nu vast wel DE maand voor jullie. Ik duim voor je.

Hairdresser : Spannend!!!. Wat heb je toch een machtig mooi kaartje. En zo mooi hoog. Ik ga goed blazen zodat deze nog zeker 5 dagen hoog blijft. Ik gun het je zo, meid.

Hannah : Ik kan me heel goed voorstellen dat alles onwerkelijk aanvoelt. Dit had jullie maand moeten zijn en het is zo oneerlijk dat het dan nog niet raak is. Gelukkig hebben jullie wel iets om naar uit te kijken en ik duim dat het voor die tijd nog gaat lukken. Knufffffel.

Ingrid : He, gatver. Wat vind ik dit nu weer erg voor je. Ik had zo'n hoop voor je dat ronde 10 DE ronde zou zijn. Misschien dat hij morgen nog de lucht ingaat. En dat het gewoon even een dipje is. Maar je kent je lijf het beste, he?. Als je al wat roze op het papier had, dan ziet het er niet zo goed uit. Sterkte.

Jinky : Spannend hoor. Op naar een mooie positieve test. Je zit inderdaad nog mooi hoog. Ik duim dat hij morgen nog steeds hoog is en dat er niets doorkomt.

Katootje : Wat fijn voor je dat je zo'n korte menstruatie hebt gehad. Ik zit momenteel in mijn zwaarste dag. :( Vanmorgen had ik zoveel pijn dat ik later naar mijn werk moest rijden, want ik kon niet eens autorijden. Het gaat nu gelukkig wel weer. Op naar de volgende krampaanval. :(

Me2 : Bedankt voor je lieve berichtje. Doet me heel erg goed.

Naomi32 : Ik had op zich niet eens zoveel zwangerschapsverschijnselen. Het was eigenlijk de eerste maand dat mijn kaartje er mooi en veelbelovend uitzag en ik al sinds de eisprong gerommel en krampjes in mijn buik had. Verder niet eens zoveel verschijnselen. Had ik de vorige periodes wel en toen waren het onpilverschijnselen. Het enige verschil met voorgaande periodes was dat ik normaal een (te korte) luteale fase had van 8 en 9 dagen. Nu zat ik op 14dpo toen ik een testje deed. Ik kreeg toen een heel vaag streepje. En de volgende dag begon de spotting. Dit heeft 3 dagen aangehouden en gisteren is het toen pas echt goed losgekomen.En gisteren had ik opeens een stuk weefsel erbij zitten wat ik normaal niet heb als ik ongi ben. Ik denk dus dat ik heel pril zwanger ben geweest, maar een foute innesteling gehad heb. Kan gebeuren. Vervelend, maar we gaan vol goede moed verder. Je hebt een mooi regelmatig kaartje, trouwens. Ben benieuwd wanneer bij jou de eisprong gaat komen. Als het goed is, moet die ind e buurt komen, toch?

Nies : Je maakt het wel een spannd kaartje, meid. Maar vervelend dat er momenteel niet goed uit te halen is wanneer de eisprong is. Nou ja, dat maakt niet zoveel uit. Jullie klussen netjes om de dag, dus altijd goed.

Salsabine : Ik hoop dat hij nog de lucht ingaat. Maar als je zelf al verschijnselen hebt van een naderende ongi, dan kan het een slecht teken zijn. Ik zie wel dat je temp even hoog is als het begin van je cyclus. Ik weet niet of dat iets betekent of niet. Ik hoop het niet.

Twinny : Aha, nou doe de groetjes dan maar aan Minimuts. Hihihi. Grappig dat je de baby zo noemt. lol

Zico : Mooi kaartje en mooi kruis. En nu lekker stijgen en hoog houden. Dan heb jij spoedig een mooie positieve test in je handen. Jullie hebben mooi geklust, dus ik heb er een goed gevoel over.

8. roca81

roca81 Bekend lid

26 okt 2006
    851
    0
    0
    Hallo allemaal

Ik heb eigenlijk niet zoveel te melden. Heb vanmorgen niet getempt, omdat ik uit de nachtdienst kwam. Ik heb mijn banner maar weer op 28 dagen gezet, dat is mijn gemiddelde. Hopelijk krijg ik deze maand optijd mijn eisprong, anders duurt een cyclus zo lang.
    Voor de zekerheid bestel ik straks via de site ovulatietesten, dan weet ik tenminste zeker wanneer mijn vruchtbare periode is.
    Al checken ze dat ook in het ziekenhuis d.m.v echo en bloedprikken volgens mij, we zien wel.

Voor alle dames die dichtbij hun NOD zitten: heel veel succes met wachten.

Iedereen rond de eisprong: veel klusplezier

En voor alle andere meiden, gewoon de groetjes, hihi. ;)

Liefs, Roca

9. appeltje

appeltje Niet meer actief

Normaal op dag 18 pas (afgelopen 2 maanden), dus dit klopt niet denk ik.... maar ja, had wel een pukkeluitbarsting, vruchtbaar slijm en een behoorlijke dip (maar ja, ik temperatuur nu weer een stuk vroeger nu ik weer aan het werk ben). Gelukkig ook vroeg in de cyclus gesext... :)
    Ik ga er vanauit dat ik straks weer een daling krijg voor mijn eisprong en dat FF het kruis op de goede plek neerzet. En gewoon de frequentie gewoon goed hooghouden! ;)

Sterkte met de ongesteldheidsperikelen!

10. BB tje

BB tje Lid

2 dec 2006
    59
    0
    0
    http://img131.imageshack.us/my.php?imag ... janfy7.png

het rode kruis heb ik inmiddels gekregen , nu maar afwachten..
    sinds ik temp duren me de dagen zolang. is denk ik omdat ik er nu zo bewust mee bezig ben.. elke keer kijken bij de toiletgang of je slijm ziet, elke dag online de gegevens invullen etc..

dat gevoel kennen jullie vast ook !

suc6 allemaal

11. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Ok ik doe vanaf morgen ook weer mee.. alleszins ga proberen, ben wel al voorbij me eitje volgens mij maar maakt nt veel uit. Heb even een tijdje rust genomen maakte ook nt uit dus ben er weer... Mag ik me er hier dus weer tussenwurmen ? 8)
    Even de tussenstand... :rolleyes:

12. Niet meer actief

Allemaal ff inkrimpen!....Stientje komt er weer bij!
    WB wijffie ;)

13. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Thx Nies ! Niks inkrimpen ! Buiken vooruit ! Ik wurm me d'r wel bij met me afgeronde stampertje... want ga heel hard me best doen om me buik ook vooruit te krijgen ;) Binnenkort mogen ze dit forum uitbreiden als iedereen gaat beginnen z'n babybol te laten uitpulken ! :)

14. Niet meer actief

Afgeronde stampertje?.... :confused: ....Stien! =;

15. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    :) you'll see ;)

16. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Afgerond stampertje : plat van voor en heavy behind ! :)

17. Niet meer actief

mijn 1ste cyclus dag ofwel geen donder op te zien haha :)

18. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    vandaag 10 dpo nog 4 .. .. ..

19. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Oh Hairdresser, wat hou je het spannend. Ik wil je natuurlijk niet gek maken, want je moet nog een paar dagen, maar je kaartje ziet er erg zwanger uit, meid.
    Ik ga de komende dagen zo hard voor je hopen en duimen dat je temp zo hoog blijft en dan moet het wel goed komen.
    Knuffel,
    Marianne

20. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    wwhow hairdresser! Dat is een super kaartje, ik duim voor je.... ;)

Deel Deze Pagina