Hallo Allemaal, Mijn kaartje weer voor vandaag. Het begint nu stiekem bij mij en bij mijn manneke te kriebelen, al probeer ik het nog steeds elke keer weer te relativeren. Op mijn voorgaande kaartjes had ik op de 9e dag elke keer een daling en dan werd ik ongi en nu is het de 9e dag en blijf ik stijgen. Als ik zo'n kaartje bij een ander hier zag, zei ik gelijk "Die is zwanger, Kan niet anders met zo'n kaartje". Maar ja, voor mijzelf vind ik dat een beetje moeilijk om te zeggen. Ik wacht maar rustig af. Mijn NOD is oudejaarsdag, dus als ik dan nog steeds niet ongesteld ben, mijn temp is goed en als ik nog geen voel, dan ga ik testen. Ik denk persoonlijk niet dat ik zwanger ben. Ik voel me niet anders. Heb alleen hele kleine speldeprikjes in mijn buik de hele tijd. Zit sneller vol en heb wat vaker last van zuur (maar dat kan komen omdat we nu met de feestdagen teveel en te vet eten). Mijn borsten doen ook haast geen pijn, terwijl ik vorige maand mijn manneke al bijna een trap gaf als hij ernaar keek. Fijne 2e kerstdag, Dames. Ik duim nog steeds voor diverse positieve testen dit jaar.
Carmen31 : Vervelend dat je weer ongesteld bent geworden. Ik hoop dat Januari 2007 jullie maand gaat worden. En dat jullie spoedig een prachtig baby in jullie armen mogen hebben. Knuffel. MamaVanJordy : Tegen jou wil ik hetzelfde zeggen als tegen Carmen31. Ik wil jou ook even een virtuele knuffel geven en de hoop uitspreken dat Januari 2007 jullie maand zal worden. Roca : Ik had mijn ei deze periode ook op dag 19 pas. Laat he?. Je hebt wel mooi geklust, dus ik ga nu hopen dat dit een mooi zwanger kaartje wordt. Een mooie manier om 2007 mee te beginnen. Mellieklein : Ik zit aan je banner dat je vandaag 2 dagen overtijd bent. Spannend hoor. Hoe voel je je nu? Appeltje : Ik hoop dat je temp vandaag weer wat hoger is en dat die krampjes niet betekenden dat je ongi onderweg was. Als het wel zo is, geef ik je alvast een dikke virtuele knuffel. Maar zolang er nog geen bloed is, kan het nog alle kanten op. Zico : Wat fijn dat je zo'n korte ongi hebt gehad. Dan kan je tenminste weer heerlijk op weg naar je ei en dan hopenlijk wordt Januari 2007 ook jullie maand. Ik hoop dat we met z'n allen veel positieve zwangerschapstesten in onze handen zullen hebben. Sylvia : Spannend he, die wachtbank. Het is alleen altijd zo lang. Je moet nu nog 9 dagen wachten. Ik hoop op een goed bericht. Twinny : Bedankt voor je lieve woorden elke dag. Hoe was het bij je schoonouders gisteren? Hairdresser: Je trekt mooie horizontale lijnen. Je temp blijft mooi constant zeg. Wel vervelend dat je ei er nog niet is. Wordt een lange cyclus zo, he?. Brigitte22 : Wow, meid. Dat kaartje van jou ziet er mooi uit. Ik hou mijn vingers gekruisd dat jij snel een positieve test in je handen hebt. Ga je binnenkort testen? Of ben je wel ongi geworden? Je banner geeft aan : Dag 1 van 30.? Droom : Mooie stijging, meid. Ziet er goed uit. Nu nog een stukkkie omhoog en dan hoog houden. Blaaaaaaaaaaas. Wat fijn dat je je eisprong gehad hebt. Nu op naar een kortere cyclus. Ik wil iedereen een fijne 2e kerstdag wensen. Geniet er maar van. Gisteren hebben we gegourmet bij mijn ouders thuis. Mijn broer,zijn vrouw en hun 2-jarige zoontje waren er ook. Het is een scheet van een jochie. Hij zit alleen in de peuterpuberteit. Ik wist niet eens dat dat bestond, maar goed. Hij is opstandig. Gooit met alles wat hij in z'n handen kan krijgen. Echt een puber in een klein lichaam dus. Kan niet wachten tot wij een peuterpuber hebben. lol. Vandaag zouden mijn manneke en ik met z'n tweetjes thuisblijven en nog een keer gaan gourmetten. Lekker makkelijk. We hebben toen vlak voor de kerst heel onverwachts mijn ouders nog een keer uitgenodigd en die komen naar ons toe. Gezellig. We hadden de vader van mijn vriend wel uitgenodigd, maar deze was te druk. had al teveel andere aanbiedingen gehad. Nou ja, daar gaan we dus morgen maar heen. Gelukkig hebben we een paar dagen vrij tussen kerst en nieuwjaar. Ik ga nog even mijn bedje induiken en dan spreek ik jullie snel weer. Groetjes, Marianne
Goeiemorgen allemaal, Avalon, je hebt zeker een heel mooi kaartje en zeker omdat je aangeeft dat ie normaal gesproken op dag 9 daalt! Hou 'm zo hoor! Spannend Mijn banner klopt niet.. ik ben nog maar één dag over tijd vandaag (de banner is niet groot genoeg voor mijn cyclus ). Hoe ik me voel? Ik denk al drie dagen dat ik ongesteld wordt. Ik zou het vandaag moeten worden, maar is nog niet zo. Ik heb wel al drie dagen wat bruinverlies... maar zet niet door. Mijn temp geeft ook niet veel duidelijkheid. Mijn vorige cyclus daalde mijn temp ook niet meteen toen ik ongesteld werd, maar hij was wel lager dan deze cyclus. Toch vermoed ik dat ik vandaag of anders morgen ongesteld zal worden. Voor de dames die ze weer hebben gezien ...Balen! Positief de nieuwe ronde in! Gr. Mellie http://img402.imageshack.us/img402/8052/novemberse7.png
he meis je hebt wel een heel mooi kaartje ik ga heel hard duimen voor jullie dat alles goed blijft gaan
Nog een vraag die jullie vast wel kunnen beantwoorden. Als je al een aantal dagen bruinverlies hebt en tenslotte komt de ongi echt door. Welke dag is dan dag 1 van je cyclus, toch de dag dat het echt doorkomt? Alvast bedankt
Een spannend kaartje. En dat op Kerst! @Avalon. Ik ben benieuwd, ziet er inderdaad goed uit. @mellieklein. De dag dat het echt rood is, is je eerste dag.
Hallo Meiden! fijne 2de kerstdag! Brigitte: Wat is jou kaartje toch spannend. Hoop voor je dat hij zo blijft! Hairdresser: Waar om staat er boven jou kaaryje 2 x tempen? Sylvia: Ik wacht geduldig met je mee, hoop dat hij hoog blijft! MamavanJ: Balen zeg! Maar op voor de volgende kans! Appeltje: En? Is het gekomen? Avalon: Wat een super mooi kaartje zeg! Wanneer ga je een test doen? Katootje: Dat gaat goed zeg! Wat zijn er veel mooi kaartje bij zeg! Wanneer doen jullie een test als je kaartje er veelbelovend uit ziet? Wij dachten 7 jan te gaan testen. Dat is dan op dag 16DPO. Ik heb nog nooit een cyclus gehad heb dus ook geen idee hoe lang het duurt. FF zegt dat mijn NOD 5 jan is. eek ons de 7de wel geschikt, toch? Hierbij mijn kaartje: Ik heb nog steeds goede hoop! Gr Droom
Zo, ik heb een zwarte pisteafdaling hier... en dat zonder sneeuw! Nou, nog geen bloed, maar kwestie van tijd.... ik voel me al echt ongesteld. Jammer, maar volgende ronde beter. Dit was eigenlijk een kleine bonusronde, omdat we pas volgende maand weer aan de slag zouden gaan. Toen op de valreep (dag voor ovulatie) kregen we toch ineens de babykriebels, dus toen er toen toch maar eerder voor gegaan. Ik had geen illusies, want ben net geopereerd (buikoperatie) en dat is toch zo met die verse littekens niet echt de meest ideale situatie. Een maandje wachten is misschien toch wel beter ***praat zichzelf moed in*** Avalon en Katootje, wat een supermooie kaartjes! Voor de rest van de meiden: keep the christmasspirit (and temperature) up!
Ik hou het vandaag ook nog spannend.... nog steeds hetzelfde als gisteren...ben benieuwd.... al een paar dagen echt zere (.) (.) en wat meer afscheiding (nog steeds wel af en toe heel licht bruin maar dat komt volgens de VK van een geirriteerde baarmoedermond) [/url][/img]
goedemorgen, hierbij mijn kaartje voor vandaag Katootje, jij hebt een supermooi kaartje! wanneer is je NOD en wanneer ga je testen?
@avalon, jij hebt ook een supermooi kaartje meis! Ziet er veelbelovend uit, mijn duimen draaien nog steeds!
Hallo allemaal! Dit is tot nu toe mijn temperatuur kaartje. Het geeft geen eisprong aan, maar ik heb zelf wel het gevoel dat ie allang geweest is? Zou dat kunnen? Wanneer ik onrustig geslapen heb of niet drie uur lang voor het temperaturen geslapen heb dan is temperatuur hoger en als ik pas nog naar de wc ben geweest weer lager. Dus zou het kunnen zijn dat ik het niet goed kan aflezen? http://img72.imageshack.us/my.php?image ... os2vk8.png
Heeey dames, Ik plaats ook even mijn tempkaartje..nog niet veel bijzonders maar zit nu op dpo 4..Mijn temp is normaal altijd op deze dag 37,0 c...nu dus niet, nu is ie 36,8 c maar ben vannacht wel laat gaan slapen dus misschien dat het daardoor komt? Meiden, ik duim weer voor jullie allemaal! Er zitten weer mooie kaartjes bij! Fijne tweede kerstdag! Banner klopt trouwens niet helemaal, krijg deze niet goed..maar ik zit dus op dag 20 en heb nog 10 dagen te gaan... Liefs Syl
goede morgen meiden Avalon en katootje: o het ziet er nog zo spannend uit. wanneer gingen jullie ook al weer testen? Alle meiden die ongi zijn geworden: balen hoor, maar heel veel succes in de volgende ronde en dat begin 2007 maar meteen een knaller mag worden..... Zag ook weer nieuwe meiden op de wachtbank: spannend , ik ga jullie volgen hoor.... Jinky: volgens mij heb je je eisprong nog niet gehad, zie geen duidelijke daling en stijging,maar kan natuurlijk ook zo zijn dat dat bij jou niet zo duidelijk is. Wacht nog maar 2 daagjes af..... Is dit je eerste temp. kaartje?... Brigitte: je blijf het spannend houden, wanneer gooi je er een nieuw testje tegen aan? Het was wel gezellig bij mijn schoonouders, vandaag zijn me eigen ouders aan de beurt en daarna weer gelukkig een paar gewone dagen en een middagje werken, hihi....... fijne dag nog Twinny
Daar ben ik ook weer eens met mijn kaartje. Na 3 weken meelezen laat ik het maar weer eens zien. Avalon, het ziet er spannend voor je uit, en inderdaad we mogen op dezelfde dag testen, spannend. Katootje, je gaat super. Droom, houd het lekker hoog. Brigitte, je blijft mooi hoog. Hairdresser, met een smile ben je bijna net zo blij als een positieve zwangerschapstest. Go for it! Iedereen veel geduld met wachten. Voor alle ongi dames, een dikke knuff. En een fijne 2e kerstdag. Hier mijn kaartje.
das idd zo berbel en voor mij nog meer omdat ik zo onregelamtige cyclus heb is de kans klein dat ik zwanger word, ik had nog maar twee testen van clear bleu en heb er morgen nog een. gisteren was ie negatief en vandaag positief en at is ie morgen ook nog denk ik . had ik de vorige keer ook nou spannend weer hoor. jij mag ook over 5 daagjes je eigen helemaal opvreten zie ik. ben benieuwd xxx