Temperatuurkaartjes 24-12-2006

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Ziet er heel goed uit Hairdresser ! HOog houden hoor meid !

2. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

STIEEEENTJUHHHH! Welcome back!

dames...... het is weer game over...... gisteravond om 22.00 uur ineens lichte spotting gekregen en vanmorgen waren ze dan gearriveerd.

nieuwe ronde, nieuwe kansen (op naar de gyn dus.....), volgende week bellen met ha....

Wij gaan nu naar de winterefteling! Fijne dag voor iedereen.

3. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Dikke knuffie Ingemoppie !
    Hoop dat je veel plezier hebt id efteling ! Even er tussenuit kan goed doen !

4. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    goede morgen meiden

Ingemoppie: balen meid, heel veel succes in de volgende ronde....

Hairdresser: wat ziet het er nog mooi uit, pppffffff.......

Nies: geduld hebben hè meid, dat van jou wordt wel altijd erg op de proef gesteld....

Stientje: welkom terug, succes in de aanloop naar je ei.....

Alle meiden op de wachtbank succes en alle klussers zet hem op....

Ik hou vandaag nationale schoonmaak dag. Hele week ziek geweest en geen fl... gedaan. Vandaag alleen thuis, dus loopt me ook niemand voor me voeten, hihi!

Twinny

5. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    HALLOKES DAMES

HAIRDRESSER HOOG BLIJVEN HE
    INGIEMOPPIE BAH MEIS MAAR WE GAAN VOOR EEN VRUCHTBAAR 2007, DUS NIEUWE KANSEN WAAR WE VOLLEDIG VOOR GAAN HE...
    BB tje OMHOOG HE
    Stientje WELKOM TERUG MEIS.... WE GAAN ERVOOR HE

AVELON HOE IS HET JOU CYCLUS????

Hier mijn kaartje van vandaag

6. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hier mijn nieuwe kaartje

7. droom

droom Actief lid

25 jul 2006
    353
    0
    0
    Avalon, ik ga zondag testen. Nog één dagje wachten...
    Stientje, leuk dat je er weer bent.
    Hairdresser, wat spannend meid!!
    Ingiemoppie, heb je een leuke dag gehad? Even wat anders aan je hoofd, heerlijk. Meid op voor de volgende ronde!!
    Zico, ziet er mooi uit!
    Jinky, nog 1 dagje en dan weten we het. Vind het wel erg spannend hoor. Maar denk dat ik de uitslag al weet...

Hallo meiden,
    Gisteren op mijn werk 4 druppels vloeibare bruine troep. Geen idee wat dat was. Kan me ook niet herinneren of ik dat vroeger ook had voor een ongi. Laatte keer was in namelijk gelijk goed ongi. Met voldoende bloed dus. Na de 4 druppels was het weer over. Misschien toch een voorbode. Had er gisteren wel vrede mee, dat betenkent namelijk dat ik een super cyclus van 31 dagen heb. Is toch geweldig! Dat had ik nooit verwacht! Maar nu weer zo, gek, na de 4 druppels is het weer opgehouden. Is wel heel gevoelig daar onder, maar dat is het al een week. Ongi krampen hab ik gisteravond nog wel gehad maar vanmorgen niet meer. Morgen doen we een test, denk zelf niet dat ik zwanger ben. Maar wil het morgen wel echt weten. Anders zit ik woensdag bij de gyn... Vind het wel spannens allemaal hoor! We wachten nog heel even af.
    Temp is 0.1 gezakt, dat vind ik minimaal, maar had hem liever omhoog gahad natuurlijk.

Gr Droom.

8. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
  9. droom

droom Actief lid

25 jul 2006
    353
    0
    0
    Lastig he meid! Dacht vanmorgen ook, ik doe het gewoon maar na gisteravond lijkt hem me beter om nog een dagje te wachten. Even kijken wat er gebeurd.

Fijne dag vandaag, meid en ik ben benieuwd naar de uitslag van je test morgen. Je temp ziet er goed uit.

Gr Droom

10. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    he dames: er zitten weer een paar spannende kaartjes bij... ik duim de komende dagen voor jullie!

11. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Ben ook wel bang om te testen,
    Dat het negatief zou blijken, maar het is pas negatief voor mijn gevoel als de duivels er zouden zijn.
    Ik zal voor je duimen dat je temperatuur hoog blijft en hoop dat we bijde morgen kunnen vertellen dat het raak is!

Jij ook een fijne dag!

Liefs Jinky

12. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Ben vandaag een beetje sip :( !
    Had over mijn kaartje en deze cyclus een goed gevoel.
    Vanmorgen was mijn temp nog lekker hoog, 36.9 graden (dpo 9)!
    Maar net bij het toiletbezoek had ik ineens bruine afscheiding, dus heel duidelijk dat de :evil: eraan gaan komen...... :cry:

Ook al zit ik in mijn 3e cyclus, voor ons was het onze eerste echte cyclus dat we een kans hadden, voor ons gevoel.
    Ik had voor het eerst een duidelijke positieve ovulatietest, heb mijn ei gevoeld en mijn temp steeg voor het eerst zeer duidelijk en bleef hoog (langer dan 5 dagen).
    Maar ja....iedereen heeft deze teleurstelling al tig keer gehad, waarom zou ik een uitzondering zijn in deze cyclus, in deze situatie!

Nu ben ik meer teleurgesteld dan in de andere rondes, ik had ik dit keer echt zo iets van....zou het nu...?

En nu maar wachten tot de :evil: doorbreekt....
    Moest dit even kwijt!

13. roca81

roca81 Bekend lid

26 okt 2006
    851
    0
    0
    hairdresser, wooowww, wat een kaartje, ik zal voor je duimen! Veel succes.

Ingrid, balen meid dat de :evil: zijn gekomen. Alweer een ronde verder... :(

Liefs Roca

14. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    thanx meiden...
    balen inge succes xxx

vin het zelf ook wel een heel mooi kaartje ben benieuwd wat ie morgen gaat doen .
    vorige keer ging ie op dag 12 naar beneden en toen 2 dagen later ongi.....
    ga wel op nod testen als de duivels er nog niet zijn

en ja avelon ziet er wel goed uit maar ik hoor altijd...er kan nog van alles verranderen...en dat weet ik wel..maar hoop het niet natuurlijk.

alle,meiden die gaan klussen succes
    en de meiden met de duivels.... knufffffffel

15. Niet meer actief

Hier ook de mijne nog even :

16. Niet meer actief

hallo meiden!
    Nies, omhoog jij met die temp!
    @Inge: balen meis!
    @Hairdresser en droom: jullie hebben een paar spannende dagen zeg!Ik duim voor jullie hoor!
    @Marsab: Geeft helemaal niet hoor als je verdrietig bent.Heb je zo goed getiomed en is het niet raak...Maar goed, het blijft ook een kwestie van mazzel hebben!Ik vind alleen wel dat je erg vroeg al aan het tempen ben.Het brengt alleen maar extra stress met zich mee.Er wordt eigenlijk aangeraden om eerst even een half jaartje op goed geluk te klussen....
    @Monika:ziet er na uit dat je een lange cyclus gaat krijgen helaas...ik hoop dat je eitje zich snel meldt!

Hier is mijn eitje tegen alle verwachtingen in gisteren al gesprongen, temp was vanmorgen stuk hoger en ovutest was vandaag weer negatief...
    Dus ik mag weer op het wachtbankje!
    Ik heb as dinsdag een afspraak bij de ha gemaakt, hoop dat ik doorverwezen word naar de gynaecoloog...

17. droom

droom Actief lid

25 jul 2006
    353
    0
    0
    Carmen, snel ei heb je gehad zeg. Nu afwachten, hoop dat het deze ronde raak is. Zie dat jullie al even bezig zijn.
    Nies, nog geen ei te zien, of denk je dat hij al geweest is?
    Hairdresser, nog 4 dagen! Spannend!

O meiden...
    Krijg een beetje last van stress! Heb net weer wat ongi krampen gehad maar vind niets wat anders is dan anders. Nog 1 nachtje slapen en dan weten we wat... Ik laat het zo snel mogelijk weten als ik wat weet.

Gr droom.

18. patrien

patrien Niet meer actief

afgelopen maand druk gehad en niet veel geweest hier, maar dat heeft ook zijn vruchten af geworpen...... vandaag een testje gedaan en....
    POSITIEF!
    zie hier

19. Niet meer actief

Wauw gefeliciteerd zeg!En ook best snel hoor!

20. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Wow ! Gefeliciteerd hoor ! :D

Deel Deze Pagina