[img=http://img413.imageshack.us/img413/7430/temp6jandm7.png] hier mijn kaartje van vandaag ! voor sommigen van jullie wordt het morgen en de komende dagen spannend. ik moet nog wat langer geduld hebben.. pffff.. wat duurt wachten lang zeg. ik heb volgende week de hele week een training op mijn werk, die erg pittig schijnt te zijn, dus ik heb de komende week even afleiding, en die week zal snel voorbij zijn, denk ik fijn weekend allemaal
vlgs mij ging het niet helemaal goed. bij deze nogmaals.. http://img50.imageshack.us/img50/9992/temp6janog4.png
ehm...dat je temp. stijgende is?! Beetje lastig hoor, kan er geen zeker ei uit opmaken. Dit komt omdat je niet meer gegevens hebt gegeven. Hoe was je temp. voor deze temperaturen bv. Ik zou een paar dagen afwachten wat je temp. doet en dan kan je duidelijker zien wanneer en of je je ei gehad hebt!( op basis van alleen deze gegevens gok ik op een eisprong op dag 8 of 9)
auw, ik heb pijn, heb innesteling morgen heb ook met het eitje 5 dagen pijn gehad, nu 2 dagen zonder en weer pijn, dit heb ik nog nooit meegemaakt, zo pijnlijk. Auw....
goedemorgend dames Voor de eerste maal dat ik temp heb ik een eerste zichtbare innestelingsdip en voelbare ook, alles is deze maand zo voelbaar.... ben wel kerjeus hoe dit gaat aflopen.....
Wow, Zico. Dat ziet er goed uit, meid. Ik hoop dat je over een week een mooie positieve zwangerschapstest in je handen hebt. Nou morgen weer als een speer de lucht in met je temperatuur en dan gaan we met z'n allen blazen dat hij hoog blijft. En je vroeg nog naar mijn cyclus. Daar is weinig over te melden. Ik zit momenteel op dag 4, dus een kaartje heeft nog geen zin. Als ik weer wat meer richting de eisprong ga, dan zal ik zeker een kaartje plaatsen. Nog een fijne dag.
zo hier nog een keer mijn kaartje .zou het een innesteling kunnen zijn? nou ben benieuwd we w88 maar ff rustig af.
vanochtend iets naar beneden. maar heb wel om 6 uur getempt ipv 7 uur omdat ik al vroeg wakker was...kan dan je temp ook lager zijn als je een uur eerder tempt? xxx
Zitten nog een paar lekkere tempjes bij zeg ! Houen zo ! Hairdresser kan wel hoor... dat die temp lager is, daarom ook aangeraden zoveel mogelijk zelfde uur te tempen... Vindt het er nog heel goed uitzien ! Ik doe weer even nt meer mee met tempen ! MIjn thermo is oververhit en doet het nt meer...
das balen stientje. vorige cyclus (zou ik morgen naar beneden moeten gaan) van 37,0 naar 36,8 2x en toen 36,6 en was het game over... dus ben heel benieuwd hoe het deze maand is.... zou mijn oude kaartje van vorige maand wel eens neerzetten.
en zico het lijkt echt een innestelings dip te zijn en met vooral wat jij aangeeft voor pijn of kramp---spannend hoor.xxx
ben kerjeus, die pijnen die heb ik nooit gehad vanaf ik begonnen ben....maar we gaan ons geen te hoge illusies maken he, er kan nog veel veranderen
Dit is mijn kaartje voor vandaag! http://img178.imageshack.us/img178/1043 ... an7vq0.png Temperatuur blijft gelukkig nog steeds hoog! maar vanochtend geen positieve test. Als je veel draait in het licht kun je heel vaag iets zien, maar niet iets wat je met zekerheid positief kunt noemen. Daarom test ik over een paar dagen weer Heb geen fototoestel, dus kan er geen foto van maken, helaas. Ik houd hoop zolang ik niet ong. word. @droom: ik ben erg benieuwd hoe het bij jou afgelopen is. @hairdresser: hoog houden die temperatuur Fijne dag allemaal! Liefs Jinky
O meiden, ik ben misschien zwanger! Kijk maar in mijn album voor de test. Is zeker postief toch? Hbe nog nooit een tweede streep gezien. Maakt toch niet uit dat het een test van de site is? Ga zo wel even naar de stad voor een CB. O wat spannend. Sorry dat ik even niet op jullie reageer, ben hier zo vol van! Gr Droom
O meid wat jammer zeg. maar je temp is nog goed, misschien oven een paar dagen nog eens proberen. Ik blijf voor je duimen hoor! Gr Droom.