mag ik je als eerste een dikke proficiat wensen je bent zwanger meis geen twijfel mogelijk volgens mij hoor
he meid test binnen een weekje als je niet ongi bent nog eens, kan een laag hcg zijn, marloes had het ook en ze is zwanger hoor
Dank je zico, wij juigen hier ook al voorzichtig. Maar ga toch nog een cb test doen, voor de zekerheid.
Wat lief van jullie! We zijn al een jaar onderweg met heel veel ellende rond het krijgen van een kindje maar het is de eerst maand dat we er echt voor konden gaan. Had vorige keer namelijk een cyclus van 162 dagen. Dan heb je echt geen kans. Gr Droom
bedankt hairdresser! Ik hoop dat het voor jou ook zo mag zijn! Nog even en dan weet jij het ook. Ik was 3 dagen overtijd. Was uitgegaan van een cyclus van 31 dagen, aan de hand van de dag waarop ik mijn ei gevoeld had. Gr Droom
Had met mijn man afgesproken dat we vandaag smaen zouden testen, zijn vandaag namelijk 3 maanden getrouwd. leek ons wel leuk. Vandaar. Jij vraagt je natuurlik af wanneer jij kan testen. Het kan al voor je nod. Maar als hij dan neg zal zijn, is het wel een flinke teleurstelling. Ik zou wachten tot je nod. Dan weet je het zeker meid! Maar wachten is moeilijk, ik weet het...... Gr droom