\/ \/ \/ {|= {|= {|= Gefeliciteerd, Droom. Wow, dat is een superduidelijke test, meid. Geen twijfel mogelijk. Ga er maar heerlijk van genieten. Kon ook bijna niet anders he? Met zo'n kaartje.
Droom, gefeliciteerd... dikker kan die streep volgens mij niet worden! Volgens mij komen er zeer binnenkort nog wat leuke berichten.... ik hou het hier in de gaten. Hier ook mijn rare kaartje...
droom gefeliciteerd. heb niet alles terug gelezen , ben gister avond terug gekomen van vakantie ,helaas niet zwanger terug gekomen . voor iedereen een vruchtbaar 2007 en ben je zwanger veel geluk met jullie aankomende kindje liefs sonja
Hallo meiden, Bedankt voor jullie felicitaties! Zijn net naar de stad gereden, fijn zo'n koopzondag! en hebben een cb gehaald. Deze liet ook een goed kruis zien. Zie album. Meiden heel erg bedankt voor jullie steun de afgelopen tijd! Ik blijf jullie volgen hoor! Ik hoop dat jullie snel dit geluk ook mogen ervaren. Dikke knuffel, Droom.
voor je eigen een extra controle maar bij de eerste test was je al dubbel en dwars zwanger... gefeliciteerd nogmaals en hoop dat ik je snel ag volgen.xxx
heb wel sins net een beetje soort ongi pijn onder in mijn bijk. raar he ik anders nooit voor mijn ongi ik voel nooit wat.... wel een tampon test gedaan maar niks alleen wat witte afscheiding. spannen door nog 3 daagjes....
eigenlijk wil je er niet teveel over nadenken, maar je doet het toch automatisch. ik merk wel dat wanneer ik elke dag even online ben, ik er nog meer mee bezig ben. voor de tijd had ik dat niet zo. maar ik wil het nu zo graag ! zijn sinds mei 2006 bezig.. is misschien nog niet zolang, maar met onze 1e was het meteen raak, dus dan verwacht je niet dat het langer duurt deze keer.. gezien alles wat ik hier lees, ben ik zeker geen uitzondering !
vooral die laatste paar daagje zijn echt...tja hoe noem je dat spannend.... maar ik weet ookdat er in die 3 dagen nog veel kan verranderen...dus de tijd zal het leren.
Goeiemiddag meiden! Droom van harte wijffie!....Een mooi begin van een koude zondag Geniet er lekker van! Hier mijn kaartje weer: Heb het idee dat mn ei zit te komen....gezien de zelfde status van de temp vorige cyclus....I hope so. Ik zal het kaartje van mn vorige cyclus er nog even bij zetten , daar is te zien dat de temp de zelfde daling maakt, beginnend op dag 38 !
He hairdresser. Zit net naar je album te kijken. Die test waaronder jij negatief hebt geschreven. Ik denk toch echt dat hij postief is. Ik zie echt een streep. Of heb ik nu wat gemist.........
nou die test is van een tijd geleden en ik ben gewoon ongi geworden. ik heb dat aans vaker gehad bij clear bleu met die kruis. moet wel zeggen die streep kwam in de 9de minuut ik denk gewoon indroging... nee ik wacht nu tot mijn nod...